Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 13 van 20)
Topic: Stroom verdelen (15-6-2006 19:15:00)
@ lucas:
hoe ben jij begonnen?
Ik laat alles eerst controleren voor het in gebruik genomen wordt, om er zeker van te zijn dat het goed is.
Topic: snelle laser vraag ?? (14-6-2006 17:08:00)hoe ben jij begonnen?

Ik laat alles eerst controleren voor het in gebruik genomen wordt, om er zeker van te zijn dat het goed is.
Werkt lasertouch met dat ILDA gebeuren, of is het DMX512?
Topic: Video draadloos verzenden (14-6-2006 11:50:00)Ooit 1x gebruikt op een schoolfeestje, ging goed, maar was korte afstan(max 2,5 meter)
hoe groot is de afstand?
Topic: Stroom verdelen (13-6-2006 16:14:00)hoe groot is de afstand?
Had een paar foutjes gemaakt bij de 16A verdeler, deze zal in een later stadium afgemaakt worden(heb inmiddels alle draden losgemaakt van stekkers, om ongelukken te voorkomen)
Topic: hiphop produceren. (9-6-2006 22:50:00)was bij numb/encore - was een electronisch drumstel uit mijn hoofd.
Topic: PSA-321 2.5 mm2 bedraad ? (8-6-2006 21:26:00)zoek even naar dat topic dat ik toen had gestart, scheelt je de moeite.
staat ene hele uitleg van dion...
Topic: hiphop produceren. (8-6-2006 18:54:00)Topic: Stroom verdelen (6-6-2006 21:24:00)staat ene hele uitleg van dion...
Vanmiddag was het dan zover, onze eerste "krachtstroom"verdeler gemaakt.
het is een 16A verdeler, om risico's te verkleinen en problemen te voorkomen.
Ik zal er binnekort wel eens wat plaatjes van schieten, en dan laat ik m ergens nakijken voordat ik m in gebruik ga nemen.
Het is de eerste die we hebben gebouwt, en ik wil geen risico lopen
je ziet de linkjes wel verschijnen
Topic: wat voor een set 100 man? (5-6-2006 20:44:00)het is een 16A verdeler, om risico's te verkleinen en problemen te voorkomen.
Ik zal er binnekort wel eens wat plaatjes van schieten, en dan laat ik m ergens nakijken voordat ik m in gebruik ga nemen.
Het is de eerste die we hebben gebouwt, en ik wil geen risico lopen

je ziet de linkjes wel verschijnen

huur ipv die 2x winner scan 4x SCX500, heb je naar mijn idee meer aan.
ik heb er nog wel 4 voor je vrij eventueel, maar daarvoor is de "meel"
groeten,
Geit
Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (4-6-2006 10:42:00)ik heb er nog wel 4 voor je vrij eventueel, maar daarvoor is de "meel"
groeten,
Geit
1) ik gaf aan dat het een vraag was, en dus geen advies
En je gaf daar in het laatste stuk van je post mooi antwoord op:
Echter snap ik dan niet waarom die analoge meetlaboratoria, hf labs, en zelfs studios waar bart het over had wél een aparte aarde hebben.
[noobmodus] ; [/noobmodus]
2) ik gaf aan dat ik alleen wilde weten of het in theorie zou kloppen * ga het niet zelf uitproberen, maar lost het in theorie het probleem op? *
die 2 dingen bij elkaar bekijkent lijkt me duidelijk dat dat geen advies is maar een vraag. En je gaf daar in het laatste stuk van je post mooi antwoord op:
Een aardpen in de grond slaan.....
ok hier dan even mijn aardpen bij de bouw van mijn huis:
Om een goede aarde te verkrijgen moest deze aan de volgende dingen voldoen:
28 meter diep (varieerd per lokatie)
doorsnede +/- 2 centimeter
en geheel van roestvrij staal.
Kosten € 200,-
En het is niet logies om er daar een tweede bij te maken.....want waar denk je dat de boel dan weer samen komt?
precies in die zelfde aarde.
dat is inderdaat een beetje duur, en zoals je al aangaf komt het dan weer in diezelfde aarde.ok hier dan even mijn aardpen bij de bouw van mijn huis:
Om een goede aarde te verkrijgen moest deze aan de volgende dingen voldoen:
28 meter diep (varieerd per lokatie)
doorsnede +/- 2 centimeter
en geheel van roestvrij staal.
Kosten € 200,-
En het is niet logies om er daar een tweede bij te maken.....want waar denk je dat de boel dan weer samen komt?
precies in die zelfde aarde.
Echter snap ik dan niet waarom die analoge meetlaboratoria, hf labs, en zelfs studios waar bart het over had wél een aparte aarde hebben.
