Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 13 van 20)
Topic: kabels labelen (31-3-2009 22:58:00)
Je zal dan volgens mij toch echt alle stappen weer moeten doorlopen.
als je de nieuw dimmer aanspreekt, is de info voor dat dimpack totdat je iets doet "nul" , nul volgens mij.start een que, open je quelist en klik op rechtermuisknop 'edit sequence' als je die aangepaste sequence opslaat is de que ook mee opgeslagen.
Maarja, dat trucje van maarten is veel beter, dit was alleen mijn suggestie als dat van hem niet mocht werken
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (30-3-2009 17:23:00)Ik ken een aantal grote verhuurbedrijven die een storingsdienst hebben die iedereen kan bellen EN die altijd wat in het magazijn hebben staan...
ik neem aan dat jij deze bedrijven ook kent?Topic: Martin Lightjockey vragen (29-3-2009 21:43:00)
Kleurcodering kan heel goed met PVC tape..
Stel dat het eraf gaat kan je makkelijk een nieuw stukje erom heen doen...
Je kan natuurlijk ook een krimpkous over de kabel doen voordat de connector erop gaat
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (31-3-2009 02:46:00)Stel dat het eraf gaat kan je makkelijk een nieuw stukje erom heen doen...
Je kan natuurlijk ook een krimpkous over de kabel doen voordat de connector erop gaat
Mijn fout, het klopt inderdaad dat ze alleen een storingsdienst voor eigen apparatuur hebben
Topic: Martin Lightjockey vragen (30-3-2009 19:56:00)
Tom schreef:
en hoe wil je de cequence dan aanpassen?Je zal dan volgens mij toch echt alle stappen weer moeten doorlopen.
als je de nieuw dimmer aanspreekt, is de info voor dat dimpack totdat je iets doet "nul" , nul volgens mij.
Maarja, dat trucje van maarten is veel beter, dit was alleen mijn suggestie als dat van hem niet mocht werken
YourLiVe schreef:
Er zijn natuurlijk genoeg grotere bedrijven die wel iemand standby hebben zitten voor storingen, maar alleen voor de eigen klussen. Die service willen ze vaak niet verlenen aan concullega's (en dat is ook volkomen begrijpelijk).ik neem aan dat jij deze bedrijven ook kent?
Wat je misschien kan doen, als niks anders werkt.
Je kan gemaakte ques aanpassen door ze terug te zetten naar een sequence. als je die sequence aanpast en opslaat is de que ook meteen aangepast.
Je zou dus een nieuwe 8 kanaals dimmer kunnen toevoegen, en alle oude ques kunnen overschrijven naar de nieuwe dimmer...
Dit is natuurlijk alsnog niet ideaal, maar je hoeft niet de programma's opnieuw te bedenken omdat je kan zien hoe je ze eerst had, en je hoeft niks opnieuw een naam te geven en aan een queslot toe te wijzen, het bespaart je dus wel een aantal stapjes, mocht je opnieuw moeten programmeren. ideaal is het echter niet.
Topic: Galabal; lichtplan ? (25-3-2009 23:36:00)Je kan gemaakte ques aanpassen door ze terug te zetten naar een sequence. als je die sequence aanpast en opslaat is de que ook meteen aangepast.
Je zou dus een nieuwe 8 kanaals dimmer kunnen toevoegen, en alle oude ques kunnen overschrijven naar de nieuwe dimmer...
Dit is natuurlijk alsnog niet ideaal, maar je hoeft niet de programma's opnieuw te bedenken omdat je kan zien hoe je ze eerst had, en je hoeft niks opnieuw een naam te geven en aan een queslot toe te wijzen, het bespaart je dus wel een aantal stapjes, mocht je opnieuw moeten programmeren. ideaal is het echter niet.
Als ik vragen mag, waarom niet een "standaart" groot showtje.
Een carré, met aan 1 kant frontlicht voor de band, en achter de band nog een backdrop met tegenlicht en misschien wat intelligent?
Dit zal niet 1 2 3 in je budget passen, maar met een beetje creativiteit moet je een heel eind komen!!
Topic: Filmpje lichtset (25-3-2009 23:18:00)Een carré, met aan 1 kant frontlicht voor de band, en achter de band nog een backdrop met tegenlicht en misschien wat intelligent?
Dit zal niet 1 2 3 in je budget passen, maar met een beetje creativiteit moet je een heel eind komen!!
Intelligent had je thuis moeten laten (even grof gezegt)
Het is geen disco maar een optreden..
op sommige plaatjes staat er maar 1 meisje van de 7 !! in het frontlicht...
ook valt het frontlicht in het begin uit?!
Het is ook best irritant als je naar een show aan het kijken bent en je krijgt ineens vol een MH'tje in je mik..
Volgens mij zijn het Mac 250's, dat is toch even 250 MSD in het gezichtje..
Topic: DMX installatie in huis (25-3-2009 01:01:00)Het is geen disco maar een optreden..
op sommige plaatjes staat er maar 1 meisje van de 7 !! in het frontlicht...
ook valt het frontlicht in het begin uit?!
Het is ook best irritant als je naar een show aan het kijken bent en je krijgt ineens vol een MH'tje in je mik..
Volgens mij zijn het Mac 250's, dat is toch even 250 MSD in het gezichtje..
In een café hier in de buurt staan er 2 Multidim's al 1 jaar lang 24/7 te draaien, aangezien alle verlichting in het café via dmx werkt....
Dingetjes zijn nognooit stuk gegaan, dus kunnen het wel aan.
Wel zou ik naar sluipverbruik kijken, het zal me niks verbazen als dit aardig hoog is!
Succes met je project verder.
Topic: PA markt 2009 (21-3-2009 23:22:00)Dingetjes zijn nognooit stuk gegaan, dus kunnen het wel aan.
Wel zou ik naar sluipverbruik kijken, het zal me niks verbazen als dit aardig hoog is!
Succes met je project verder.
Vrouwelijk, dat bedoel ik ;)
Even aangepast..
Dat is wel netjes dan. maar is het wel 'hufterproof'?
Topic: PA markt 2009 (21-3-2009 23:19:00)Even aangepast..
Dat is wel netjes dan. maar is het wel 'hufterproof'?
Volgens mij bedoelt Tom Visual DMX...
Tom, je bedoelt dat er een USB in je PC gaat en die aan een vrouwelijk XLR vastzit zonder enig kastje?!
Tom, je bedoelt dat er een USB in je PC gaat en die aan een vrouwelijk XLR vastzit zonder enig kastje?!