Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 13 van 20)
Topic: Verzekeringen (24-11-2009 16:42:00)Ik snap je niet. Als je niet onzeker over je inkomsten bent waarom heb je dan een gat op te vullen op maandag t/m donderdag?Omdat mijn week 7 dagen telt en ik niet 3 dagen in de week wil werken....Fout gedacht
Topic: Full-time drive-in show (24-11-2009 01:36:00)
Als jij op zaterdag een feest hebt, dan ben je daar al eerder mee bezig....Ik niet hoor, waar zou ik de hele week mee bezig moeten zijn om de 6 feesten op vrijdag- en zaterdagavond in goede banen te laten lopen?
Je hoeft dan niet zo onzeker te zijn over inkomsten, die feesten blijven wel komen.En die feesten zijn op maandag t/m donderdag? Overigens: onzeker over inkomsten ben ik niet, alleen zoek ik naar mensen die het gat op maandag t/m donderdag hebben weten op te vullen en hun ervaringen daarover met ons willen delen. Topic: Full-time drive-in show (23-11-2009 18:10:00)
Voordat je deze doelgroep in je portefeuille hebt, ben je wel een paar jaar verder.
Ik ken weinig mensen die van hun drive-in kunnen/konden leven maar ze zijn er zeker.
Het zal waarschijnlijk de eerste jaren zeker, nodig zijn om ergens bij te verdienen.Dat is nu juist een van mijn knelpunten. Ik doe veel bruiloften, en ook de 50e verjaardagen, bedrijfsjubilea etc., maar die vallen bij mij toch ook vooral in de weekenden. Waar zit men met een drive-inn show door de week?Topic: Full-time drive-in show (22-11-2009 23:28:00)Of gewoon de TL verlichting die in de sporthal VAST al aanwezig is???We hebben vorig jaar op verzoek van de organisatie de fresnells gebruikt om extra sfeer te creëren. TL lampen verlichten de hele hal, en met de fresnells kan mooi alleen het speelveld en een stukje tribune worden belicht. Het budget is niet eindeloos, Showtec is dan ook een van de meest voor de hand liggende opties. Op zich werken de fresnells prima, maar ik wil ook graag een offerte aanbieden met LED verlichting, vandaag dit topic.Topic: Fresnells vervangen voor LED-verlichting (17-11-2009 18:32:00)ja , je gaat erop vooruit
Nietegenstaande de 5 reeks nog een klap beter is.
sisVooruit gang op welk gebied dan?
Ik ben zelf ook bezig met de verzekeringsaspecten van het bedrijf. Onlangs is er een adviseur komen kijken, met een groot aantal haken en ogen, maar vooral een hoop nuttige tips in het kader van veilig ondernemen. De offerte die ik heb liggen bestaat uit:
-Pand: inbraak, brand en vernieling
-Aansprakelijkheid verzekering voor bedrijven en beroepen (AVB) MAAR OOK werkgeversaansprakelijkheid (WGA) voor als mijn medewerkers iets gebeurd
-Verkeersverzekering voor twee bedrijfswagens
Haken en ogen zijn o.a. het type alarm in het pand (doormelding naar meldkamer is vereist), aanwezigheid van rookmelder en brandblussers, de te verzekeren waarde van spullen in je bedrijfswagen (tot maximaal 5000 euro zonder alarm, en tot maximaal 10000 euro met alarm), en zichbare maatregelen om de kans schade en ongelukken te beperken.
Hier zitten wel een aantal irritante clausules in opgenomen. Zo ben je bijvoorbeeld wel verzekerd tegen brand of diefstal van/uit je bedrijfswagen, behalve op het moment van laden en lossen.....
Topic: Full-time drive-in show (24-11-2009 10:34:00)-Pand: inbraak, brand en vernieling
-Aansprakelijkheid verzekering voor bedrijven en beroepen (AVB) MAAR OOK werkgeversaansprakelijkheid (WGA) voor als mijn medewerkers iets gebeurd
-Verkeersverzekering voor twee bedrijfswagens
Haken en ogen zijn o.a. het type alarm in het pand (doormelding naar meldkamer is vereist), aanwezigheid van rookmelder en brandblussers, de te verzekeren waarde van spullen in je bedrijfswagen (tot maximaal 5000 euro zonder alarm, en tot maximaal 10000 euro met alarm), en zichbare maatregelen om de kans schade en ongelukken te beperken.
Hier zitten wel een aantal irritante clausules in opgenomen. Zo ben je bijvoorbeeld wel verzekerd tegen brand of diefstal van/uit je bedrijfswagen, behalve op het moment van laden en lossen.....
Maar zijn er geen mensen die op ma t/m do zelf met een drive-inn show op pad zijn, en in de weekenden met meerdere?
Topic: Full-time drive-in show (24-11-2009 10:07:00)JeroenVDV schreef:
MG schreef:
En die feesten zijn op maandag t/m donderdag? Overigens: onzeker over inkomsten ben ik niet, alleen zoek ik naar mensen die het gat op maandag t/m donderdag hebben weten op te vullen en hun ervaringen daarover met ons willen delen.Andy S&L schreef:
Ik kan me voorstellen dat Mathijs het niet zo ziet zitten om studentenfeesten te doen en zich liever richt op Bruiloften.
LJ DaAn schreef:
Wat is 'doordeweeks' in de entertainment-branch?Als jij op zaterdag een feest hebt, dan ben je daar al eerder mee bezig....
LJ DaAn schreef:
Als je het een tijdje doet heb je veel vaste klanten (scholen, studentenverenigingen,cafés etc).Je hoeft dan niet zo onzeker te zijn over inkomsten, die feesten blijven wel komen.
Douwe schreef:
Schoolfeesten, bruiloften, jubilea, enz.Voordat je deze doelgroep in je portefeuille hebt, ben je wel een paar jaar verder.
Ik ken weinig mensen die van hun drive-in kunnen/konden leven maar ze zijn er zeker.
Het zal waarschijnlijk de eerste jaren zeker, nodig zijn om ergens bij te verdienen.
Bedankt voor de reacties.
Stel dat je nu toch eigenwijs bent, en alleen datgene wilt doen wat je leuk vind: drive-inn shows verzorgen. Geen evenementen, geen freelance werkzaamheden, alles op jezelf.
Waar zet je op werkdagen jezelf weg? Weekenden is geen probleem: dan zijn er feesten genoeg.
Ik ben eigelijk vooral nieuwsgierig naar mensen die ook op maandag t/m donderdag met een eigen drive-inn op pad zijn.
Topic: Full-time drive-in show (22-11-2009 19:29:00)Stel dat je nu toch eigenwijs bent, en alleen datgene wilt doen wat je leuk vind: drive-inn shows verzorgen. Geen evenementen, geen freelance werkzaamheden, alles op jezelf.
Waar zet je op werkdagen jezelf weg? Weekenden is geen probleem: dan zijn er feesten genoeg.
Ik ben eigelijk vooral nieuwsgierig naar mensen die ook op maandag t/m donderdag met een eigen drive-inn op pad zijn.
Graag zou ik eens willen informeren of er mensen zijn die full-time leven van hun drive-inn show. En zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?
Heb je ook klanten en feesten die je op werkdagen boeken, of moet je het vooral hebben van de weekenden?
Volgend jaar ben ik klaar met studeren en moet ik een keuze gaan maken: full time eigen drive-inn, full time bij een baas gaan werken, of een combinatie van beiden. Daarom speelt bij mij de vraag of er mensen die al full-time leven van hun werkzaamheden als drive-inn show aanbieder.
Topic: Fresnells vervangen voor LED-verlichting (18-11-2009 17:49:00)Heb je ook klanten en feesten die je op werkdagen boeken, of moet je het vooral hebben van de weekenden?
Volgend jaar ben ik klaar met studeren en moet ik een keuze gaan maken: full time eigen drive-inn, full time bij een baas gaan werken, of een combinatie van beiden. Daarom speelt bij mij de vraag of er mensen die al full-time leven van hun werkzaamheden als drive-inn show aanbieder.
Dré schreef:
X-PLOSION schreef:
Waarom kijk je niet uit naar de 400W HQI ontladingslampen? Geven een bak licht, gaan enorm lang mee, geven weinig warmte en zijn beter dan led in mijn ogen.Volgend jaar heb ik een voetbaltoernooi in een sporthal in Arnhem. Hier worden normaal gesproken 6 rijen truss van elk 10 meter truss getakeld, met hierin elk 4 1000Watt fresnells om het speelveld uit te lichtten. Hoogte tov het speelveld is ca. 8 meter.
Nu zou ik deze keer graag met LED verlichting willen gaan werken. Heeft iemand ervaring met de Showtec Trackpod 90 of ARC-bar 3? Hoeveel van deze LED armaturen zou ik moeten inhangen om de 24kW aan fresnells te evenaren?
Waarom LED? Geen warmte, maatschappelijk verantwoord, energiezuinig en bij de tijd. En waarom deze twee Showtec producten? Omdat deze in de november actie zitten, en prijstechnisch aantrekkelijk zijn.
Topic: Welke actieve luidsprekers? (13-11-2009 18:32:00)Nu zou ik deze keer graag met LED verlichting willen gaan werken. Heeft iemand ervaring met de Showtec Trackpod 90 of ARC-bar 3? Hoeveel van deze LED armaturen zou ik moeten inhangen om de 24kW aan fresnells te evenaren?
Waarom LED? Geen warmte, maatschappelijk verantwoord, energiezuinig en bij de tijd. En waarom deze twee Showtec producten? Omdat deze in de november actie zitten, en prijstechnisch aantrekkelijk zijn.
sis schreef:
Bartje schreef:
Sorry dat ik even tussendoor kom, maar is het de moeite om mijn LEM D-400 te vervangen door de RCF ART 312. Ga ik hier op vooruit of kan ik het dan beter zo laten? Alvast bedankt.Nietegenstaande de 5 reeks nog een klap beter is.
sis