Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 13 van 20)
Topic: Nieuwe meubels van Tom (4-9-2004 21:17:00)
Ah, met deze foto's kan ik eindelijk keihard aantonen dat onze garage best wel netjes is. Bedankt Tom.
Topic: rookvloeistof op andere manier te rook laten ontwikkelen (4-9-2004 19:51:00)Weer een discussie die uitloopt in scheikundeles
Volgens mij was mijn laatste "scheikunde reactie"
verwijderd door een van de mods, en eerlijk is eerlijk het is ook niet echt on-topic.
Ik ga hier dan ook geen onzinnig lange post van maken.........
Maar bedenk eens of een kaars ECHT een LONT nodig heeft om te kunnen branden, oftewel de stof parafine of andere. Als ik je verhaal lees zouden de moleculen groter worden doordat je je aansteker er boven doet en daardoor dus niet willen branden. Gebruik je lont dan wil het wel branden door kleinere moleculen?
(Erg leerzaam die havo scheikunde boeken, heb ze hier ook. Ik had de "mazzel" dat ik 4havo 2x mocht doen. Nog meer scheikunde, joepie.)
Back on topic.
Topic: Vervelende harde piep uit Xone:62 (4-9-2004 15:34:00)
Volgens mij was mijn laatste "scheikunde reactie"
verwijderd door een van de mods, en eerlijk is eerlijk het is ook niet echt on-topic.Ik ga hier dan ook geen onzinnig lange post van maken.........
Maar bedenk eens of een kaars ECHT een LONT nodig heeft om te kunnen branden, oftewel de stof parafine of andere. Als ik je verhaal lees zouden de moleculen groter worden doordat je je aansteker er boven doet en daardoor dus niet willen branden. Gebruik je lont dan wil het wel branden door kleinere moleculen?
(Erg leerzaam die havo scheikunde boeken, heb ze hier ook. Ik had de "mazzel" dat ik 4havo 2x mocht doen. Nog meer scheikunde, joepie.)
Back on topic.
Het verhaal duidelijk opschrijven. Dat je bijvoorbeeld zelf de conclusie hebt getrokken dat het een fout in de mixer MOET zijn omdat hij het ergens anders ook doet etc.
En gewoon stellen dat je een oplossing wil voor je probleem. Zorg voor goede communicatie.
En aangezien het apparaat ongerepareerd retour is gegaan.......
Als ik zelf iets naar een leverancier opstuur met een vage klacht dan geef ik de indruk dat ze het niet moeten wagen om het retour te sturen zonder te repareren. Omdat ik het desbetreffende apparaat dan keihard in hun ........ ram
Nou ja, op een iets andere manier maar laat gewoon duidelijk weten dat je dat soort domme fouten niet accepteert, Tis ook nergens voor nodig, zeer slordig van de desbetreffende winkel.
Topic: rookvloeistof op andere manier te rook laten ontwikkelen (4-9-2004 13:54:00)En gewoon stellen dat je een oplossing wil voor je probleem. Zorg voor goede communicatie.
En aangezien het apparaat ongerepareerd retour is gegaan.......
Als ik zelf iets naar een leverancier opstuur met een vage klacht dan geef ik de indruk dat ze het niet moeten wagen om het retour te sturen zonder te repareren. Omdat ik het desbetreffende apparaat dan keihard in hun ........ ram
Nou ja, op een iets andere manier maar laat gewoon duidelijk weten dat je dat soort domme fouten niet accepteert, Tis ook nergens voor nodig, zeer slordig van de desbetreffende winkel.
Ik weet niet of met droogijs klooien een optie is....... En anders inderdaad even een aggregaatje huren, kost niks heb je ook geen gesodemieter.
En even over het verhaal van vogelpoel, ik weet niet of die kennis uit de donald duck komt of dat het door het tijdstip komt maar het rammelt wat. Aan alle kanten om precies te zijn.
Topic: Nieuwe meubels van Tom (19-8-2004 00:42:00)En even over het verhaal van vogelpoel, ik weet niet of die kennis uit de donald duck komt of dat het door het tijdstip komt maar het rammelt wat. Aan alle kanten om precies te zijn.
Ben benieuwd. Die losse kist in het meubel? Kan je die ook locken aan het meubel? Hoe komt dit?
Topic: totale newbie zoekt kennis (19-8-2004 00:32:00)Kijk (@ Ruben)
Als je nou een topmixer gaat aanschaffen is dat leuk voor op je kamertje. Kom je nou straks aanzetten met 2 zeer nette speakers op een statief en je zet een beetje een leuke perfomance neer, (vereiste) moet je eens zien wat dat op KAN leveren aan reacties en belangstelling!
Zeker als het wat druk is en er veel jeugd komt (ik weet niet hoe oud JIJ bent..)
In ieder geval kom je dan een stuk professioneler over. Misschien wordt je door deze perfomance wel vaker gevraagt!? Iets wat de vraag is als je aan komt zetten met een half vergane hifi set die bagger klinkt (grof gezegd)
Bedenk altijd (vooral als je iets MEER wilt bereiken) dat je je geld maar 1 keer uit kunt geven. Het is dan een overweging die je maakt. Kies ervoor wat voor het publiek het beste is! Hoe kom je zo goed mogelijk uit de verf? Ik denk dat het ze een worst zal wezen of je nu draait op een behringer of een A&H.
Als je dan verdient door vele jobs kun je altijd je A&H nog kopen
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (18-8-2004 21:52:00)Als je nou een topmixer gaat aanschaffen is dat leuk voor op je kamertje. Kom je nou straks aanzetten met 2 zeer nette speakers op een statief en je zet een beetje een leuke perfomance neer, (vereiste) moet je eens zien wat dat op KAN leveren aan reacties en belangstelling!
Zeker als het wat druk is en er veel jeugd komt (ik weet niet hoe oud JIJ bent..)
In ieder geval kom je dan een stuk professioneler over. Misschien wordt je door deze perfomance wel vaker gevraagt!? Iets wat de vraag is als je aan komt zetten met een half vergane hifi set die bagger klinkt (grof gezegd)
Bedenk altijd (vooral als je iets MEER wilt bereiken) dat je je geld maar 1 keer uit kunt geven. Het is dan een overweging die je maakt. Kies ervoor wat voor het publiek het beste is! Hoe kom je zo goed mogelijk uit de verf? Ik denk dat het ze een worst zal wezen of je nu draait op een behringer of een A&H.
Als je dan verdient door vele jobs kun je altijd je A&H nog kopen
Dat men eerder een andere mixer pakt dan een zekering vervangt lijkt mij logisch nietwaar? Dan heb je binnen 1 minuut weer geluid zonder gereedschap. Sommige mixers zijn niet eens snel te voorzien van nieuwe zekeringen. (bijv hele frotplaat weghalen ofzo).
En er vanuit gaan dat bij een niet te hoge spanningpiek de zekeringetjes er wel voor zorgen dat het spul heel blijft is hetzelfde als:
Rijden met 120km/h over de snelweg met je ogen dicht en er vanuit gaan dat iedereen wel voor je aan de kant gaat.
Topic: compacte speakerset (12-8-2004 23:35:00)En er vanuit gaan dat bij een niet te hoge spanningpiek de zekeringetjes er wel voor zorgen dat het spul heel blijft is hetzelfde als:
Rijden met 120km/h over de snelweg met je ogen dicht en er vanuit gaan dat iedereen wel voor je aan de kant gaat.
Beyma is toch Italiaans? Dan is het simpel, de vervanger heeft een geheel nieuwe trendy vormgeving. Vormgeven kunnen ze daar namelijk wel maar betrouwbare leveranciers zijn het in het algemeen niet.
Topic: Bouwlampen i.p.v par 56 (11-8-2004 20:28:00)Voor de liefhebbers:
Er zijn speciale R7-S lampjes te koop. Daar staat dan een hamertje op. Deze hebben een grotere schokbestendigheid. Net zoals die speciale peertjes voor in een looplamp, verkrijgbaar bij de betere doe het zelf zaak.
Ook ik heb met bouwlampen gewerkt. Zelfs in een matrix van 16 stuks. Filters die aan het glas blijven plakken heb ik nog nooit gehad, je weet dat het niet veel hebben kan dus DOE je het ook niet. Toch?
Topic: Efteling ( Lasers ) (10-8-2004 00:02:00)Er zijn speciale R7-S lampjes te koop. Daar staat dan een hamertje op. Deze hebben een grotere schokbestendigheid. Net zoals die speciale peertjes voor in een looplamp, verkrijgbaar bij de betere doe het zelf zaak.
Ook ik heb met bouwlampen gewerkt. Zelfs in een matrix van 16 stuks. Filters die aan het glas blijven plakken heb ik nog nooit gehad, je weet dat het niet veel hebben kan dus DOE je het ook niet. Toch?
Hmm, wij zouden naar six flags maar als ik dit zo hoor moet ik ergens anders wezen. Met een HELE grote rugtas.
(oh nee, dat mag niet)
(oh nee, dat mag niet)