Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 13 van 20)
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (28-5-2007 22:27:00)300 euro de stuk.Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (28-5-2007 17:37:00)Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (21-5-2007 22:48:00)Is het misschien toch beter om de 4x8 waveguide toppen boven de punishers te hangen?
Alleen wordt dit wel prijzig.
Ik ben van plan om de 4 punishers in center in m'n meubel te verwerken en de toppen in de truss te hangen.
Dan blijft de boel mooi compact.Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (21-5-2007 22:20:00)Gaat hij het halen boven 2x punisher?Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (21-5-2007 22:11:00)
Ben na 5 uur fietsen naar en terug van IVEN helemaal kapot
Ik wil ivo erg bedanken voor deze informatieve dag.Ik neem aan dat je na ruim 2 weken toch wel uitgerust bent, of ben je de foto's vergeten? Topic: Het Punisher baskast topic (25-4-2007 19:16:00)
Ach laat je niet opnaaien
, ik neem aan dat je tevreden bent met de punishers?
't is een kwestie van smaak, zo vond ik die (dure JBL) bassen van watt-xtra weer niks, totaal geen druk,en een fladderbas, en op lange afstand was er niks meer van over.
En ik vraag me trouwens af hoe men kan beoordelen dat ze voor live-toepassingen niet geschikt zijn, als men ze daarin nog nooit gehoord heeft
Qwa kastgeluid vind ik het ook wel meevallen i.v.m. bijvoorbeeld W-bins, en de JBL glijbanen die ik voor de punishers had.
DjProbe schreef:
wat kost zo'n beestje ?\Zoek eens op BMS, volgens mij heeft Ivo dit al eens verteld....
Ik gebruik deze ook, en ze zijn waanzinnig!
Succes
idd een zeer mooi sprankelend hoog, ik heb er ook 2 besteld en ben benieuwd hoe ze gaan klinken in m'n toppen.Ik gebruik deze ook, en ze zijn waanzinnig!
Succes
Okay, 40m is voor mij in de meeste gevallen wel voldoende.
Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (21-5-2007 22:41:00)Dat klinkt interessant, maar gaat dat niet tenkosten van de spreiding?
Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (21-5-2007 22:33:00)ivo2 schreef:
Hoog wel, mid (12") op afstand niet.Alleen wordt dit wel prijzig.
Ik ben van plan om de 4 punishers in center in m'n meubel te verwerken en de toppen in de truss te hangen.
Dan blijft de boel mooi compact.
ivo2 schreef:
De klank is hetzelfde als die op de meeting, zoals de 12"/enkel wave guide, alleen de druk in het hoog is meer.Hey, Ivo.
Ziet er weer zeer netjes uit!! Hoe is de klank i.v.m. de andere waveguide top die je bij de laatste meeting had staan?
Kan je mij ook een prijsindicatie mailen?
Topic: bovenfrees? (19-5-2007 16:00:00)Ziet er weer zeer netjes uit!! Hoe is de klank i.v.m. de andere waveguide top die je bij de laatste meeting had staan?
Kan je mij ook een prijsindicatie mailen?
Hey,Webbie.
Ik heb met meerdere merken freesmachines gewerkt, en waar ik de beste ervaring mee heb is Festool.
deze zijn niet de goedkoopste.
Wat betreft de freesjes ben je het beste af met een 10 mm freesje met wisselmessen, is wel wat duurder maar je hebt er je leven lang plezier van.
wat ook handig is om er een afrondfreesje bij te nemen.
Ook is een kopieërring handig voor het infrezen van de handvaten e.d. dan hoef je maar 1 keer een mal te maken.
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (2-5-2007 18:12:00)Ik heb met meerdere merken freesmachines gewerkt, en waar ik de beste ervaring mee heb is Festool.
deze zijn niet de goedkoopste.
Wat betreft de freesjes ben je het beste af met een 10 mm freesje met wisselmessen, is wel wat duurder maar je hebt er je leven lang plezier van.
wat ook handig is om er een afrondfreesje bij te nemen.
Ook is een kopieërring handig voor het infrezen van de handvaten e.d. dan hoef je maar 1 keer een mal te maken.
Tim versteeg schreef:
Ik heb een aantal foto's gemaakt, zal ze morgen even online gooien.Ben na 5 uur fietsen naar en terug van IVEN helemaal kapot
Ik wil ivo erg bedanken voor deze informatieve dag.
Mr. Edie schreef:
Misschien toch eens zoeken voor een alternatief...
, ik neem aan dat je tevreden bent met de punishers?'t is een kwestie van smaak, zo vond ik die (dure JBL) bassen van watt-xtra weer niks, totaal geen druk,en een fladderbas, en op lange afstand was er niks meer van over.
En ik vraag me trouwens af hoe men kan beoordelen dat ze voor live-toepassingen niet geschikt zijn, als men ze daarin nog nooit gehoord heeft
Qwa kastgeluid vind ik het ook wel meevallen i.v.m. bijvoorbeeld W-bins, en de JBL glijbanen die ik voor de punishers had.