Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 13 van 20)

Topic: Andere serieuze toppen maar welke? (31-1-2019 11:31:00)
Heb sinds 2 maanden RCF NX32a in gebruik naar volle tevredenheid.
Licht, compact maar toch een prima geluid, ook zonder sub.
Topic: Beoogde aankoop voor Carnavalswagen en verhuur (17-1-2019 15:09:00)
4x HL 2x x12t incl amps en processor vind je denk ik niet voor 1000,- als je dat wel vind niet twijfelen laugh :D
Heb zelf ook wel eens een wagen voorzien van 4 x15b's en 4 x12t's, ging op zich meer als hard zat, het probleem is echter vaak de groep die voor en of achter je loopt. Als die een asociaal grote set hebben ben je weg helaas.
Topic: Showtec 1024 PRO (6-1-2019 14:56:00)
Maar het blijft een Chinese kopie van een bekende tafel, en ik heb tot op heden nog geen china spul gehad wat ook werkelijk met een nuttige firmware update kwam. Daarnaast is het ook de vraag of je zon functie nog wil gebruiken, sinds mijn gloeilampen lichtorgel heb ik het nooit meer ergens gebruikt laugh :D
Topic: Dilemma?! PA speakers overkill, palladium op lichte boxen? (19-12-2018 14:05:00)
Zelf jarenlang een PA gebruikt in de woonkamer, een schakel thermostaat tussen de fans werkt hiervoor prima sneaky :V
Topic: Hulp bij programmeren ShowTec LED Par 56 set (20-11-2018 16:11:00)
Dan bereid je vast voor op alle alie express apparaten, daar zit niet eens een handleiding bij laugh :D
Topic: Advies over DJ Set, db DVA S09....Welke toppen: db INGENIA IG4T of IG3T, of RCF NXL 24-A (17-11-2018 19:13:00)
Rcf nx32a ook een niet te zwaar kastje met prima geluid
Topic: Spotify gebruik door dj's (29-9-2018 11:55:00)
Een mooie discussie laugh :D
Heb je de tekst op een CD al eens goed gelezen Tom? Hierop staat doorgaans ook dat de artiest het niet toestaat dat je die gebruikt om te kopiëren, uit te zenden of in publieke ruimtes weer te geven, hoe dit wettelijk zit weet ik niet.
Ik ken tegenwoordig nog maar weinig DJ's die niet met een stickje aankomen voor in de pioneer, en ik weet zeker dat 80% van de muziek die hierop staat niet op een legale manier is verkregen, daarnaast krijg ik met regelmaat de vraag of ze de iphone in kunnen prikken, en dat zijn dan bekende djs hoor wink ;) .
Ikzelf gebruik het regelmatig, niet om te draaien maar als pauze muziekje of als achtergrond, je kunt je playlists gewoon downloaden en offline gebruiken mocht je bang zijn voor represailles sneaky :V ik gebruik er zelf een oude telefoon voor zonder actieve sim die gewoon in mijn racklade ligt.
Ik vind het een zeer bruikbare oplossing voor de verzoekjes die je niet bij je hebt of de hit van de dag die je nog niet op je stickje hebt kunnen zetten en voor het genoemde achtergrond muziekje.
Vroeger brandde je de laatste eurochart cd nog even vlug op vrijdagmiddag zodat je zeker de laatste nieuwe bij je had, tegenwoordg heb je spotify laugh :D .
Je hebt tegenwoordig inderdaad gewoon dj software met spotify plugin dus voor de profi indruk ben ik niet zo bang, daarnaast als ik een euro kreeg voor elke gast die aankomt "Heb je die niet, hier hij staat op mijn telefoon", onlangs zelfs nog mee gemaakt dat de openingsdans zo werd aangeleverd door het bruidspaar laugh :D .
Topic: Denon DN-HC4500 beide spelers op 1 kanaal (23-9-2018 14:21:00)
Volgens mij moet het vinkje aan van ext mixer om 4 kanalen te gebruiken
Topic: Lichttafel maar welke? (16-8-2018 15:17:00)
Goed verhaal, lekker kort ook, kan er niks mee.

Zo lastig is het ook niet, heb je een drive in showtje neem lekker een scanmaster of aanverwant, heb je incidenteel wat groters neem je er een dongle bij van bijv. avolites (leer je meteen op de duurdere tafels werken sneaky :V ).

Ik gebruik zelf een dmx invader 2420 van een duitse webshop voor drive in werk, net tafeltje met ingebouwde bewegingen, degelijke knoppen, 20 fixtures met 24 kanalen, en voor mij het belangrijkste een master fader voor alle kanalen met dimmer functie. Heb er 20 programmatjes in zitten die je met een druk op de knop oproept.
Voor de grotere dingen huur ik een avolites bij of gebruik ik de dongle icm de laptop.

Alle tafels die ertussen liggen zijn het vaak net niet is mijn ervaring
Topic: Baspoorten tunen voor dieper/meer laag? (27-7-2018 17:29:00)
Dap x15b kistjes hebben een passieve uitgang voor de toppen, hoef je enkel de bekabeling wat aan te passen, zijn op marktplaats soms echt voor dumpprijzen te krijgen