Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pascal
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 13 van 20)
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (3-6-2009 23:25:00)Ohw! Leg eens uit?
PascalTopic: Kit 21 voor 21LW1400 18-sound speakers??????? (3-6-2009 23:22:00)
Een luister test is op korte termijn mogelijk, mocht je niet te ver van maastricht wonen.
Groet Jeroen.Bedankt Jeroen, ik woon op Aruba....
Topic: Kit 21 voor 21LW1400 18-sound speakers??????? (3-6-2009 14:56:00)
Duidelijke reactie.
Ik ga binnen kort het dan ook even proberen, letterlijk actief aansturen.
KristianZet je lowcut zowiezo altijd op 45Hz!!
Zorg dat je een compressor/limiter heb als speaker limiter, zeker voor monitor gebruik!Topic: Electro Voice ZX-5 (29-5-2009 15:01:00)
yogo78 schreef:
Zeker voor een band zou ik niet gaan voor de X15HL , maar voor de X18B. Het geluid van de X18B is veel strakker, lager en rustiger en nog een bijkomend voordeel, de X18B's koppelen beter dan de X15Hl's. Als je die set een keer wil proberen, dan moet je het maar zeggen...Pascal
mc-sjeng schreef:
Mocht je interesse hebben in 2 stuks reeds gebouwd, laat maar iets weten.Een luister test is op korte termijn mogelijk, mocht je niet te ver van maastricht wonen.
Groet Jeroen.
Huh?
Doe je nu die 21 inch subs van de hand??
Waarom?
Juist door jouw topic was ik van plan om er 4 te bouwen!
Ik wil graag weten waarom je ze nu van de hand doet!
Pascal
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (2-6-2009 16:05:00)Doe je nu die 21 inch subs van de hand??
Waarom?
Juist door jouw topic was ik van plan om er 4 te bouwen!
Ik wil graag weten waarom je ze nu van de hand doet!
Pascal
Kan iemand ons die geen toegang hebben tot de VIP gedeelte wat uitleg geven?
Alvast bedankt!
Pascal
Topic: Electro Voice ZX-5 (29-5-2009 15:03:00)Alvast bedankt!
Pascal
dj krissie schreef:
Pascal,Duidelijke reactie.
Ik ga binnen kort het dan ook even proberen, letterlijk actief aansturen.
Kristian
Zorg dat je een compressor/limiter heb als speaker limiter, zeker voor monitor gebruik!
Dat begrijp ik dus niet, een ZX-4 is beduidend een mindere speaker dan de ZX-5.
Beiden een 15 inch woofer en het X-over punt ligt beiden ook op 1.5kHz.
Maargoed, leg me eens uit!
Pascal
Topic: Electro Voice ZX-5 (28-5-2009 16:26:00)Beiden een 15 inch woofer en het X-over punt ligt beiden ook op 1.5kHz.
Maargoed, leg me eens uit!
Pascal
De ZX-5 heeft een keuze schakelaar achterop de kast zitten om deze dus 'full range' of 'bi-amp' aan te sturen.
Dre, het staat er zelfs op, sterker nog, ik heb dit de afgelopen dagen gebruikt met het Soul Beach Festival (22 stuks).
2-weg X-over instellen op 1.5kHz en gaan met die banaan!!
Ja je moet wel veel amps/x-overs tot je beschikking hebben, maar dan komt er wel een pak geluid uit die speakers!!
Duidelijk zo?
Pascal
Topic: Electro Voice ZX-5 (26-5-2009 15:18:00)Dre, het staat er zelfs op, sterker nog, ik heb dit de afgelopen dagen gebruikt met het Soul Beach Festival (22 stuks).
2-weg X-over instellen op 1.5kHz en gaan met die banaan!!
Ja je moet wel veel amps/x-overs tot je beschikking hebben, maar dan komt er wel een pak geluid uit die speakers!!
Duidelijk zo?
Pascal
Ga een Zx-5 maar eens Bi-ampen, dan weet je echt wat deze kan!
Pascal
Topic: 4 versterkers aansluiten, hoe? (21-5-2009 14:06:00)Pascal
Welkom Peet!!
Ik ben blij dat je geen DJ bent!
Pascal
Topic: beyma SM-115 Hoorngeladen? (19-5-2009 04:25:00)Ik ben blij dat je geen DJ bent!
Pascal
Leuk compact ontwerp, ik heb deze ook eens gebouwd, ze klinken best goed met Eminence Kappa LF 15.
Pascal
Pascal