Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 13 van 20)
Topic: hulp bij lichtinstallatie seventies party (18-11-2005 15:58:00)
Ik denk dat het alleen voor mij wel anders is, omdat ik zelf nog wel eens zat met CDJ1000 of CDX.
Ik ga er verder nog niks over zeggen, eerst maar eens stevig aan de tand voelen dat ding!!!1 ding geef ik je wel gelijk, plastic jogwheel.Topic: Nieuw: Numark HDX (9-11-2005 17:47:00)De sub is uit en komt vandaag binnen. Vandaar dat de set nu toegevoegd is aan het assortiment. De topjes kan inderdaad wel volgend jaar worden (helaas)...Ik vraag het maar voorzichtig
: Dre.. zou jij als je tijd heb, als je zin heb, als je zelf ook benieuwd bent de b1800x en de b1800x
naast elkaar willen testen om het verschil te weten, prijs weten we maar waarom zo'n klein prijsverschil?..
Ik zou nog parren nemen.. heel belangrijk.
Het setje vind ik bijelkaar geraapte sooi.
Neem 8 parren, 1 sterker strobo, 4 (of 2) scanners, 2 effecten en een spielbol. Dit alles dmx gestuurd.
Topic: Fliteware bestellen. (15-11-2005 19:18:00)Het setje vind ik bijelkaar geraapte sooi.
Neem 8 parren, 1 sterker strobo, 4 (of 2) scanners, 2 effecten en een spielbol. Dit alles dmx gestuurd.
Hallo,
Mij is niet helemaal duidelijk hoe je flightware moet bestellen, er staat nergens in winkelwagen plaatsen ofzo. Ook staat er dat profielen na de verhuizing weer aangepakt worden, is daar al iets over bekend?
Gr
Topic: Pioneer CDJ-800 (11-11-2005 15:18:00)Mij is niet helemaal duidelijk hoe je flightware moet bestellen, er staat nergens in winkelwagen plaatsen ofzo. Ook staat er dat profielen na de verhuizing weer aangepakt worden, is daar al iets over bekend?
Gr
Nee het kan, maar me vraag was awarom hij een AUTObeatloop niet nauwkurig doet, of ligt het aan mij? hij heeft bv 146 BMP nou dan zou een 1 beat loop ook 146 bpm zijn MAAR dat is hij niet.. hij geeft wel aan dat het 146 BPM is maar als ik hem mix dan gaat het mis, haal ik hem van zijn loop dan mixt hij wel strak.
Topic: Pioneer CDJ-800 (10-11-2005 23:31:00)Ik heb het over de autobeatloop..
Topic: Pioneer CDJ-800 (10-11-2005 23:25:00)
Dat wil ik dus wel
.. Zeker bij nummers waar stemmen zitten, dan wil ik de beat van die andere loopen. Maar dat beatloopgedoe van de cdj 800 is dus niet zo nauwkeurig.
Topic: Pioneer CDJ-800 (10-11-2005 22:27:00)
.. Zeker bij nummers waar stemmen zitten, dan wil ik de beat van die andere loopen. Maar dat beatloopgedoe van de cdj 800 is dus niet zo nauwkeurig.Hoe werkt die beatloop in de cdj 800
. Als ik een liedje mix, gaat het goed, de beats zijn gelijk (ook zie je dat aan de beatcounters maar daar moet je eigelijk niet naar kijken want die ronden af). Als ik nu een 1 beat loop maakt dan word me mix helemaal verrot, de 1 beat loop wijkt dan meteen af, hoe kan dat ik heb toch gewoon 1 beat, dus moet hij toch ook gelijk blijven lopen?
Topic: Nieuw: Numark HDX (9-11-2005 21:10:00)
. Als ik een liedje mix, gaat het goed, de beats zijn gelijk (ook zie je dat aan de beatcounters maar daar moet je eigelijk niet naar kijken want die ronden af). Als ik nu een 1 beat loop maakt dan word me mix helemaal verrot, de 1 beat loop wijkt dan meteen af, hoe kan dat ik heb toch gewoon 1 beat, dus moet hij toch ook gelijk blijven lopen?DJ Delay schreef:
Ja, ik moet jullie 100% gelijk geven...Ik denk dat het alleen voor mij wel anders is, omdat ik zelf nog wel eens zat met CDJ1000 of CDX.
Ik ga er verder nog niks over zeggen, eerst maar eens stevig aan de tand voelen dat ding!!!
Volgens mij heeft dj delay wat tegen die pioneer speler
, ik denk ook dat hij nog heel lang zou blijven.
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (8-11-2005 14:31:00)
, ik denk ook dat hij nog heel lang zou blijven. Oh ik lees nu net even de handleiding, er staat 1600 watt piekprogramma en 800 watt rms
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (8-11-2005 14:21:00)
Dré schreef:
Luc schreef:
Hoezo update? Ze zijn nog net zo goed niet leverbaar hoor...
: Dre.. zou jij als je tijd heb, als je zin heb, als je zelf ook benieuwd bent de b1800x en de b1800x
naast elkaar willen testen om het verschil te weten, prijs weten we maar waarom zo'n klein prijsverschil?..