Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj joe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 13 van 14)
Topic: Highlite open dag (26-8-2008 23:01:00)
maar we hebben het hiet over de vibe serie van JB-systems en in bijde boxen zitten een 1'' hogetoondriver en dan zal de vibe 12 echt niet meer bas hebben dan de vibe 15 maar als je een 12 en 2'' top hebt zal dat kwa mig/hoog altijd beter klinken dan een 15 en 1'' top omdat je een 1'' driver niet kunt vergelijken met een 2'' maar ik denk dat als er in de andere speaker een 15 en 2'' in had gezeten je die had gekozen omdat het hoog dan tog weer beter klinkt en in combi met de 15'' bass het geheel toch beter klinkt voor fullrange gebruik, hier op de ijsbaan hangen 4 Rcf 12 en?'' boxen en als je die open draaid heb je meer bas dan met die 2 ax15 van mij, maar dan heb je het ook over een heel ander merk/prijsklasse.Topic: welke PRO speakers? (4-1-2006 17:24:00)Topic: welke PRO speakers? (31-12-2005 17:38:00)
ben de afgelopen 3 keer geweest en ik hoop zondag weer even aanwezig te zijn, ik houd alleen zaterdag mijn verjaardag dus moet even kijken dat ik de wekker niet vergeet te zetten 
is inderdaad alleen met uitnodiging, tenminste voorgaande jaren.
Topic: Dap pro A15 vs k115 (23-8-2008 16:49:00)
is inderdaad alleen met uitnodiging, tenminste voorgaande jaren.
ow, ik wist niet dat een driver naar verloop van tijd anders gaat klinken..
verder is de speaker al een tijd nietmeer leverbaar of aangepast dus driver zal allicht maar 1 type zijn.
Topic: Dap pro A15 vs k115 (23-8-2008 16:43:00)verder is de speaker al een tijd nietmeer leverbaar of aangepast dus driver zal allicht maar 1 type zijn.
waarom zou hij 2 drivers vervangen als er de andere gewoon zijn werk doet?
Topic: Onderwater LED spots (19-8-2008 22:13:00)Ik heb net nog nagevraagd, er zijn wel diverse ip68 spots beschikbaar, ook voor bewegend zout water
:Edit:
spot is de Beam 36 IP 68 volledig rvs behuizing en mag gewoon in (bewegend) zout water.
Topic: Onderwater LED spots (19-8-2008 22:01:00)
:Edit:
spot is de Beam 36 IP 68 volledig rvs behuizing en mag gewoon in (bewegend) zout water.
of je neemt contact op met Lagotronics
hebben meer ervaring met led armaturen voor onderwater gebruik, weet je ook zeker dat je kwaliteit krijgt die het na een aantal jaar nog doet!
Topic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (21-4-2008 16:33:00)hebben meer ervaring met led armaturen voor onderwater gebruik, weet je ook zeker dat je kwaliteit krijgt die het na een aantal jaar nog doet!
spuitbus heb ik hier ook al wat versleten, komt geen rook uit maar nevel, je ziet er de ''lichtstralen'' van effecten door maar je ziet geen rook, het is dus een soort waterdamp (heel open), geen rook!
Topic: Rookmachine reinigen (6-4-2008 20:42:00)kick!
ik heb zojuist ook even mijn rookmachine open geschroefd, het verwarmingselement is goed, hij schakeld aan en uit als hij warm is dus daar ligt het niet aan, hij is ook niet verstopt alleen nu kwam ik bij mijn pompje en die pompt wel maar verkeerd om
dus bij de kant dat in het olie tankje zit blaasd hij ipv aanzuigen, dit heb ik nog nooit meegemaakt, rookmachine is nooit open geweest en heeft altijd gewerkt.
iemand enig idee?, gaat om een Showtec foggertje 700 watt
alvast bedankt!
Topic: welke PRO speakers? (4-1-2006 23:25:00)ik heb zojuist ook even mijn rookmachine open geschroefd, het verwarmingselement is goed, hij schakeld aan en uit als hij warm is dus daar ligt het niet aan, hij is ook niet verstopt alleen nu kwam ik bij mijn pompje en die pompt wel maar verkeerd om
dus bij de kant dat in het olie tankje zit blaasd hij ipv aanzuigen, dit heb ik nog nooit meegemaakt, rookmachine is nooit open geweest en heeft altijd gewerkt.iemand enig idee?, gaat om een Showtec foggertje 700 watt
alvast bedankt!
De drivergrootte is niet allesbepalend voor de diepgang. De kast die er omheen zit is minstens zo belangrijk. (Denk aan een Punisher met een 12" driver)
jij hent het hier wel over een basskast en de 12'' die daar in zit(hoort) is een 1200 watt ciara speaker, die kun je niet vergelijken met een 12'' uit een top.Ik heb een tijdje terug een RCF 12"/2" en 15"/1" naast elkaar getest voor fullrange gebruik en ben uiteindelijk voor de 12"/2" gegaan. Je kunt niet zomaar roepen dat 12" te klein is voor fullrange. En ja, ik wil ook bas, maar bij fullrange gebruik is de rest van het geluid net zo belangrijk.
het kan dat die 12,2'' Rcf beter klinkt dan een 15,1'' (Rcf?)maar we hebben het hiet over de vibe serie van JB-systems en in bijde boxen zitten een 1'' hogetoondriver en dan zal de vibe 12 echt niet meer bas hebben dan de vibe 15 maar als je een 12 en 2'' top hebt zal dat kwa mig/hoog altijd beter klinken dan een 15 en 1'' top omdat je een 1'' driver niet kunt vergelijken met een 2'' maar ik denk dat als er in de andere speaker een 15 en 2'' in had gezeten je die had gekozen omdat het hoog dan tog weer beter klinkt en in combi met de 15'' bass het geheel toch beter klinkt voor fullrange gebruik, hier op de ijsbaan hangen 4 Rcf 12 en?'' boxen en als je die open draaid heb je meer bas dan met die 2 ax15 van mij, maar dan heb je het ook over een heel ander merk/prijsklasse.
ik weet dat iedereen zegt da ze eendipje in het midden hebben. hoor je dat echt zo? de vibe 12 zou ook een oplossing geweest zijn maar de speaker moet ook als fullrange kunnen voldoen, daarom dacht ik toch minstens aan een 15".
tjaa een dipje zo hoor je het niet maar als je er een 12inch naast zet hoor je het verschil wel degelijk, maar omdat je ze ook als fullrange wilt gaan gebruiken zou ik zeker de 15 inch nemen met name omdat je dan meer bas heb dan bij een 12 inch, het dipje in het midden hebben mijn ax15 ook en ik vind het niet zo erg, je merkt het alleen als je gaat vergelijken met andere speakers.Omschrijf eens de verschillen in klank tussen de AX-15 en Vibe-15
ik vind het hoog van de vibe 15 minder dan het van de ax15 maar ik heb tot nu toe alleen de ax15 binnen gehoort en die vib15 stonden bij een wedstrijd in een kleine tent en daar vond ik het hoog echt vern**kt klinken maar kan ook aan versterker, eq of mengpaneel liggen want daar heb ik niet echt op gelet maar heb de vibe 12 naast de ax12 gehoort bij de PA boer hier en vind de vibe 12 mooier klinken op zacht vollume maar de ax12 woorden toch net wat minder fel (schel) op hoger vollume en daarom vind ik de ax serie beter klinken, maar ligt ook aan je eigen smaak somigge mensen vinden het felle van de vibe serie wel mooi.