Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Logical
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 13 van 14)
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (17-6-2005 15:12:00)
foto's gemaakt, je kunt ze hier vinden. gemaakt vanaf 4/5 meter afstand met de nodige rook.
maar het blijft natuurlijk dat foto's of een filmpje geen goed effect van de laser kunnen geven.
ik vind zelf dat de laser wat knullig in elkaar zit, de behuizing lijkt me vrij stevig, maar er loopt gewoon een stukje schuin af e.d. wel heb ik het idee dat de koeling(geen TEC uiteraard) wel vrij goed is, hij blaast aan de achterkant d.m.v. een ventilator de lucht in de laser en aan de voorkant, waar de stralen ook uitkomen zit een groot gat waar de lucht doorheen geblazen word. maar je voelt hem echt flink blazen!
verder vind ik dat de output van de laser echt wel goed is, hij maakt mooie tunnels. hij is alleen stand-alone en de gevoeligheid is te regelen.
volgende week ga ik hem gebruiken op feest! alleen zit ik er mee dat omdat hij zo breed straalt, straalt hij constant in het publiek, is dit een probleem of niet? natuurlijk maakt ie snelle bewegingen... maar hoe doen jullie dat? het is vrijwel onmogelijk om hem alleen boven het publiek te laten stralen.
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (14-6-2005 19:28:00)maar het blijft natuurlijk dat foto's of een filmpje geen goed effect van de laser kunnen geven.
ik vind zelf dat de laser wat knullig in elkaar zit, de behuizing lijkt me vrij stevig, maar er loopt gewoon een stukje schuin af e.d. wel heb ik het idee dat de koeling(geen TEC uiteraard) wel vrij goed is, hij blaast aan de achterkant d.m.v. een ventilator de lucht in de laser en aan de voorkant, waar de stralen ook uitkomen zit een groot gat waar de lucht doorheen geblazen word. maar je voelt hem echt flink blazen!
verder vind ik dat de output van de laser echt wel goed is, hij maakt mooie tunnels. hij is alleen stand-alone en de gevoeligheid is te regelen.
volgende week ga ik hem gebruiken op feest! alleen zit ik er mee dat omdat hij zo breed straalt, straalt hij constant in het publiek, is dit een probleem of niet? natuurlijk maakt ie snelle bewegingen... maar hoe doen jullie dat? het is vrijwel onmogelijk om hem alleen boven het publiek te laten stralen.
laser binnen, ga binnenkort foto's etc maken. heb hem aangezet met de gordijnen dicht, best mooi effect. maar kan er nog niet veel over zeggen voordat ik hem in het donker in een ruime zaal heb gezien.
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (14-6-2005 11:50:00)eerder dit topic is er gepraat over de laser die op Dit forum te zien is, als het allemaal goed gaat heb ik vanavond deze laser in huis, volgende week word hij dan op een feest(je) gebruikt. ik zal eens wat foto's e.d. maken
Topic: enorme licht(en eventueel geluid) beurs? (9-6-2005 18:09:00)ik denk zelf dat je met het idee van webbie best als bedrijf wat op kan schieten. niet op die dag/avond/middag zelf, maar vast wel wat in de toekomst. mhoa ligt er maar net aan wie er zouden komen:P de lokatie moet natuurlijk ook wel geschikt zijn, met z'n allen in een magezijn zal best heel gezellig zijn, maar al met al loopt lijkt zoiets minder werk dan dat het in het echt zal zijn.
maar zulke ideeën zijn nooit weg.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-6-2005 23:40:00)maar zulke ideeën zijn nooit weg.
Jurrie heeft gewoon dikke pech en moet niet zo zeuren, webbie heeft het je gewoon laten weten. en weg = pech. hoewel ik wel vond dat webbie de mensen gewoon op zijn astro had kunnen laten bieden, maar dat is natuurlijk helemaal zijn keuze en dat mag hij gewoon weten.
je kunt wel blijven zeuren hierover, maar dat helpt je toch niet.
-> en nu weer on-topic <-
ik vroeg me af of deze nou oud was of niet en jullie er iets aan zouden hebben? ik hoef hem zelf niet, er werd gesuggereerd dat het een 'schijkunde-schoolding'zou zijn. vroeg me het af, dacht dat jij nog een oude stobe zocht webbie?(of was het een blacklight?)
groeten, Logical
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-6-2005 11:29:00)je kunt wel blijven zeuren hierover, maar dat helpt je toch niet.
-> en nu weer on-topic <-
ik vroeg me af of deze nou oud was of niet en jullie er iets aan zouden hebben? ik hoef hem zelf niet, er werd gesuggereerd dat het een 'schijkunde-schoolding'zou zijn. vroeg me het af, dacht dat jij nog een oude stobe zocht webbie?(of was het een blacklight?)
groeten, Logical
jullie hebben er sowiso meer verstand van dan mij, ik vond hem er wel heel vaag uitzien. maar heb nooit een stobe op school meegemaakt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-6-2005 10:33:00)
ik kwam een stobe tegen die er nogal oud uit zag, even gezocht op google, maar kon er niks over vinden. misschien is hij oud, maar misschien niet..
kijk zelf:
hier
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (2-6-2005 17:20:00)kijk zelf:
hier
de unit is geschikt voor nederlandse lichtnet, 220, er moet alleen een andere stekker in worden geplugt
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (27-5-2005 16:46:00)bij de '7 stars'of 'big dipper' lasers moet je er ook op letten dat veel van die lasers air-cooled zijn. er zijn ook met TEC (Temperature Controlled), hoeveel TEC toevoegd aan de levensduur van de laser heb ik geen idee, maar je betaald er ook flink voor.
ga naar: https://www.asymptech.com/ voor de bodemprijzen van deze lasers(die site is nog in de maak dus verwacht er niet veel van) stuur via 'contact us' een mailtje en vraag de prijslijst aan(doe dit wel in het engels
)
doe je het via die weg, dan ligt de prijs van de k800 Red 80 - 90mw / Green 20 - 30 mw met verzending(51 euro/3 weken) op 296 euro. je hebt dan geen extra verkoper of profiteur ertussen zitten die nog eens 100 euro o.i.d. winst maakt.
als je de lijst aanvraagt zijn de prijzen in dollars, en die zijn bij 10 stuks ofzo, bestel je 1 stuk moet je even 25% extra rekenen(bij de prijs hierboven al gedaan)
dat was'm wel
Topic: Belazerd?? (26-5-2005 21:29:00)ga naar: https://www.asymptech.com/ voor de bodemprijzen van deze lasers(die site is nog in de maak dus verwacht er niet veel van) stuur via 'contact us' een mailtje en vraag de prijslijst aan(doe dit wel in het engels
)doe je het via die weg, dan ligt de prijs van de k800 Red 80 - 90mw / Green 20 - 30 mw met verzending(51 euro/3 weken) op 296 euro. je hebt dan geen extra verkoper of profiteur ertussen zitten die nog eens 100 euro o.i.d. winst maakt.
als je de lijst aanvraagt zijn de prijzen in dollars, en die zijn bij 10 stuks ofzo, bestel je 1 stuk moet je even 25% extra rekenen(bij de prijs hierboven al gedaan)
dat was'm wel
-even tussendoor, ik kwam zo op dit topic en vroeg me toch af hoe het verhaal met Hardstyle to the max is afgelopen? nergens meer te lezen-