Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-raze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 13 van 18)

Topic: Carnavals muziek 2006?! (18-1-2006 19:24:00)
r@pper - biertje.
Goedemorgen Gorden - Chagrijn
Acardipane Vs Balloon - Whoopie Whoopie
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (9-1-2006 19:14:00)
Ik kreeg vanmddag een vraag van iemand die 2 dap versterkers + randapp. op een aggregraat willen zetten. De vermogens van de versterkers waren 2x 500 W (rms?) en 2x 750 W (RMS?) Ik heb het vermoeden dat het om de p-900/p-1600(weet niet of het om 4 of 8 ohm gaat) en de p-2000 gaat. De agg. zijn 750 en 2000 W continu. Zal dit kunnen draaien. Het ook om een carnavals wagen.

gr jeroen
Topic: Profielinhoud verplichten? (3-1-2006 15:47:00)
We hebben tuis een bedrijfje (handelsargentuur) en we krijgen redeijk veel reclame op het adres van wat op de site staat. Kvk stuur idd ook heel veel reclame. Daar heb je gelijk in. Dat van het adres op de site vermelden, daarvan neem ik mijn woorden terug. Jullie hebben voor een heel groot gedeelte wel gelijk. ashamed :$ {heb het er ook maar opgezet)
Topic: Multikabels (3-1-2006 01:49:00)
Hitte is inderdaad van buiten af. Kabel is ook redelijk duur.
Topic: Multikabels (2-1-2006 20:56:00)
Dan heb je het neem ik aan wel over silicoon rubber want voor een gewone rubbere mantal staat een maximale temp.van 60 graden celcius en een vinylkabel 70. Daar in tegen mag silicoon rubber 200 graden celcius hebben. sneaky :V
Topic: Multikabels (2-1-2006 18:29:00)
er is een formule om het spanningsverlies te berekenen. Dit verlies mag niet meer zjn dan 5%. formule voor een tweegeleidernet geld: Uv = 2 x I x cos fie X R1
voorbeeld:

geg. P=300W
P=U x I
cos. fie = 0.8
Uv = 2 x I x cos fie X R1
Kabelweerstand per Km bij 1.5mm^2 = 14,0 ohm (PVS isolatie) bij 70 graden celcius.


gevr. Spanningsverlies over een leiding van 1.5mm2 en een lengte van 8 meter. Uitgaande van een kabel met PVC isolatie.

R1 = 8m / 1000m x 14.0 ohm = 0.112 ohm.
P/U=I = 300/230 = 1.3 A
Uv = 2 x I x cos fie X R1 Uv = 2 x 1.3 x 0.8 x 0.112 = 0.23296 Volt spannings verlies. 0.23296/230 x 100 = 0.101% verlies.

Je kunt dus rustig de 1.5 mm^2 kabel gebruiken. Uitgaande van 300 watt per geleider.

(bron energietechniek 1-2-3 MK)
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
gr jeroen
Topic: Profielinhoud verplichten? (1-1-2006 21:03:00)

Ronny B schreef:

Tom schreef:

Zelfde geld ook een beetje voor drive-in shows met een website
waarop alleen maar een e-mail adres, en een 06 nummer staan.

Dat schept ook veel vertrouwen..........
Naar mijn mening is dit genoeg. Bij mij staat erverder ook geen gegevens op.
Nu doe ik het nog steeds als hobby. (geloof dat zelfs dat nog vermeld staat op mijn site) Mensen weten dus op het moment dat ze mijn site lezen dat ik het als hobby doe en dat ik geen prof bedrijf ben.
Als je je voor doet als prof bedrijf vind ik wel dat je gegevens er allemaal moet opzetten.
Maar dit is dan ook mijn mening.
De reden waarom ik mijn adres niet op de site zet is: Om dat ik ten eerste geen onnodige reclame wens te ontvangen. Ook lijkt het mij niet fijn als er mensen aan de deur komen omdat ze wat op jou website hebben gelezen en daar wat meer informatie willen hebben. Ze kunnen dan ook bellen. Willen ze als nog langskomen dan kunnen ze een afspraak maken.
Mijn laatste mening is dat er nog steeds mensen zijn die genteresseerd zijn in audio/dj apparatuur en het graag `s nachts even op het door jou op de site vermelde adres op te halen.

Ik vind dat een telefoonnummer en een e-mail adres in eerste instantie voeldoende is. Dat adres komt als ze bijv. een offete of iets willen wel.
Topic: Filmpje lichtset (14-12-2005 14:38:00)
ik heb nog geen parren sad :( Komen hoop ik wel een keer als ik meer geld heb.
De laser heb ik trouwens gehuurd.
Topic: Filmpje lichtset (12-12-2005 21:18:00)
Hier ff filmpje van mijn laatste feestje. happy :) https://www.dj-raze.nl/raze%20nieuw/fotos_sabrine_10122005.htm(erop klikken om het te bekijken)

Gebruike lampen;
mushroom
mini linedancer
4x 150 W bouwlamp met controller
30 mW laser
stroboscoop.
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (11-12-2005 16:45:00)
Feestje was zeer geslaagd! happy :) Glas is gelukkig ook goed gegaan (daar gaat mijn ijsje) laugh :D Zal wel url`tje plaatsen met de foto`s en een filmpje wink ;). Hier de foto`s en het filmpje https://www.dj-raze.nl/raze%20nieuw/fotos_sabrine_10122005.htm