Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 13 van 15)
Topic: Marco Borsato ft. Ali B - Wat zou je doen instrumentaal gezocht! (12-4-2007 17:19:00)
Het resultaat zie je hier en hier
Omdat ik in de werkplaats werk en dus die mensen van de spuiterij ook goed ken heb ik gelijk gevraagd of ze er twee extra willen maken (groter) die ik op plexiglas platen heb geplakt. Die gebruik ik af en toe voor promotiedingen bij mijn show.
Hier te zien.
Ik heb me laten vertellen (heb er zelf niets voor betaald namelijk) dat de inkoopsprijs van dat stickermateriaal ong 9 euro per meter is wat men hiervoor verkoop vraag weet ik niet maar misschien is het wat voor je.
Het laten bedrukken/bestickeren is geen probleem hoor, daar heb ik wel ervaring mee. Maar niet met dingen die erop komen te staan..
Misschien mensen met nog meer ideeën?Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 17:11:00)Jij begrijpt me! ;)
@ Tomvz: Vanavond weer in het turfschip op de leur; afterparty van carnaval
Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 13:53:00)Heb ik lang over na zitten denken, maar de aanhanger is gesloten, betonplex. Maar hij wordt toch gestalt in een loods. Dus daar zit ik verder niet mee..
Edit:
[off] Tomvz20 ik zie net dat jij ook in Etten-Leur woont :O net als ik daar ook woon ^^[/off]Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 13:00:00)
maarjaJa, als je zelf geen movinghead(s) hebt, kan je moeilijk (maar kan wel..) een movinghead op je aanhanger bedrukken..
Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 12:01:00)Tegenwoordig is niets meer origineel toch?
Maar wat zou jij er anders op laten bedrukken?
En hoe heb je hem nu te pakken gekregen dan?
Topic: Kingpul/Cresta RH-216R Lichtkrant (11-4-2007 17:33:00)Nee, ik heb nog geen reactie erop gehad. Overigens gaat die lichtbalk niet meer door, want hij is al verkocht
Topic: Kingpul/Cresta RH-216R Lichtkrant (4-4-2007 16:49:00)
Ja, klopt. Ik heb daarstrax al een mailtje gestuurd. Maar ik weet niet of dat bedrijf nog wel helemaal werkt. Want de copyright is van 2000, is toch al 7 jaar later..
Topic: Kingpul/Cresta RH-216R Lichtkrant (4-4-2007 16:38:00)Hallo allemaal,
Momenteel ben ik op zoek naar de handleiding van de lichtkrant: Cresta RH-216R,
deze lichtkrant kan ik kopen voor 50 euro, zonder handleiding.
Maar de aanbieder zegt dat hij er een kwartier mee bezig is geweest,
om er tekst in te zetten. Maar dat is hem niet gelukt.
Het zou via een toetsencombinatie moeten, maar weet iemand die toetsencombinatie?
De prijs is niet duur, maar is wel duur als je er niets mee kunt.
Dus als iemand me ermee zou kunnen helpen..
Alvast bedankt!
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (4-3-2007 17:32:00)Momenteel ben ik op zoek naar de handleiding van de lichtkrant: Cresta RH-216R,
deze lichtkrant kan ik kopen voor 50 euro, zonder handleiding.
Maar de aanbieder zegt dat hij er een kwartier mee bezig is geweest,
om er tekst in te zetten. Maar dat is hem niet gelukt.
Het zou via een toetsencombinatie moeten, maar weet iemand die toetsencombinatie?
De prijs is niet duur, maar is wel duur als je er niets mee kunt.
Dus als iemand me ermee zou kunnen helpen..
Alvast bedankt!
Hij is ook nog pas sinds kort bezig he, toen jij begon met de verhuur/draaien had jij ook niet meteen 10 feesten in je agenda genoteerd.. Neem ik aan dan
Topic: Aanhanger bedrukken (1-3-2007 19:57:00)
vanniekerk schreef:
Ik werk bij een bedrijf dat bedrijfsvoertuigen in- en verkoopt. Hier hebben ze ook een spuiterij en werkplaats bij en bij die eerste heb ik stickers laten maken voor mijn aanhanger. Met een speciale machine snijden ze de stickers en als je er een beetje handig in bent heb je het binnen een kwartiertje op je aanhanger geplakt.Het resultaat zie je hier en hier
Omdat ik in de werkplaats werk en dus die mensen van de spuiterij ook goed ken heb ik gelijk gevraagd of ze er twee extra willen maken (groter) die ik op plexiglas platen heb geplakt. Die gebruik ik af en toe voor promotiedingen bij mijn show.
Hier te zien.
Ik heb me laten vertellen (heb er zelf niets voor betaald namelijk) dat de inkoopsprijs van dat stickermateriaal ong 9 euro per meter is wat men hiervoor verkoop vraag weet ik niet maar misschien is het wat voor je.
Misschien mensen met nog meer ideeën?
dj sjoerd schreef:
dj-xl bedoeld denk ik dat je dan een foute verwachting geeft van wat je te bieden hebt. anders zou je ook een enorme geluidset kunnen huren dit fotograferen en dat er opzetten. terwijl je met een hifi setje aan komt setten. je moet wel eerlijk blijven tegenover je klanten@ Tomvz: Vanavond weer in het turfschip op de leur; afterparty van carnaval
tomvz20 schreef:
let er wel op dat als je je aanhanger gaat bedrukken dat je dan veel inbraakgevoeliger bent. ik weet niet of het hier een zeilwagen of gesloten aanhanger betreft, maar het is een puntje om over na te denken.Edit:
[off] Tomvz20 ik zie net dat jij ook in Etten-Leur woont :O net als ik daar ook woon ^^[/off]
dj krissie schreef:
meschien links en rechts bovenin een plaatjes van een schijnnende movinghead? gewoon naar zo'n speciale tekenaar gaan. die zijn volgens mij ook niet zo duur
maarja
Patrick Beuken schreef:
Als je anderen daarmee ziet rijden is het toch niet meer origineel? Dan zou ik het juist niet doen.Maar wat zou jij er anders op laten bedrukken?