Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 13 van 20)
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (11-12-2005 22:20:00)
wat dacht je van 200 euro en verzending is voor mij?
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (11-12-2005 22:05:00)wat ik er voor over heb? de prijs die hij momenteel staat: 249 euro?
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (11-12-2005 21:08:00)ben hopeloss op zoek achter zo'n ding! toen ik een groothandelaar hier in belgië aan de lijn had zei hij dat er een fout in zat en vele teruggeroepen zijn voor controle, en dat hij pas terug leverbaar zou zijn in FEBRUARI
2006.
Heeft dit nog iemand gehoord of was hij mij blazen in mijn nek aan het slaan?
o, ja en heeft er iemand misschien nog eentje staan die hij weg doet??
groeten,
bjorn
Topic: Factureren zonder BTW met VAR (3-12-2005 13:05:00)
2006.Heeft dit nog iemand gehoord of was hij mij blazen in mijn nek aan het slaan?
o, ja en heeft er iemand misschien nog eentje staan die hij weg doet??
groeten,
bjorn
Ook ik ben zelfstandig met vrijstelling van btw.
Ik mag GEEN btw aanrekenen aan de klant en kan dan ook GEEN btw terugtrekken van mijn inkopen.
Wat er VERPLICHT moet op staan bij mijn facturen aan de klanten is: "vrij van btw: Art. 53,3 BTW-wetboek" en "Art. 18 Koninklijk besluit nr.1, 29/12/1992"
Dit is balthans bij ons hier in belgië.
Groeten,
bidji
Topic: Eigen track: Jeroen V. - Pleasant Experience (18-9-2005 17:55:00)Ik mag GEEN btw aanrekenen aan de klant en kan dan ook GEEN btw terugtrekken van mijn inkopen.
Wat er VERPLICHT moet op staan bij mijn facturen aan de klanten is: "vrij van btw: Art. 53,3 BTW-wetboek" en "Art. 18 Koninklijk besluit nr.1, 29/12/1992"
Dit is balthans bij ons hier in belgië.
Groeten,
bidji
het heeft wel potentieel, wat je misschien kunt doen is er een leuke vrouwelijke vocal bijzetten en je hebt een goede dance plaat
Topic: Martin 812, The Winner of de Futurelight dj scan 200? (8-8-2005 19:19:00)
had zelf ook de 812 en winner's had deze in een vaste installatie staan in een swingcafé, en inderdaad soms was the winner de winnaar qua lichtopbrengst!
ik dacht dat ik ergens nog een foto van liggen had, ik zal er eens achter zoeken.
Topic: audiofocus sub 118 (8-8-2005 17:07:00)ik dacht dat ik ergens nog een foto van liggen had, ik zal er eens achter zoeken.
neen ik heb deze niet vanbinnen gezien, daarom was mijn vraag ook of iemand er tekeningen van had.
Topic: audiofocus sub 118 (7-8-2005)maar ik indt het ontwerp van de baskast schitterend, zou het dan niet beter zijn een soortgelijk ontwerp te bouwen met een beyma of rcf woofer?
Topic: audiofocus sub 118 (5-8-2005 22:14:00)ok, volgende vraag dan heeft er iemand deze klankast in actie al gehoord? mijn bedoeling is om vier van deze kasten te bouwen of aan te schaffen samen met vier s115 topkasten + s processor. is dit een verstandige investering of niet?
Topic: audiofocus sub 118 (5-8-2005 20:06:00)ik heb deze persoonlijk nog niet gehoord, wel weet ik dat er een 18" OEM P.Audio inzit. nu heb ik mijn twijfels over dat oem gebeuren qua kwaliteit.