Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 13 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (20-6-2012 18:44:00)
Ik wil voor een set van 4 Walkies een kist bouwen. nu wil de 4 opladers beneden op een valse bodem vastmaken, en de stroomvoorziening daaronder bevestigen.
Omdat ik wat ruimte wil sparen wil niet alle 4 de adapters in kist beneden, maar zou het makkelijker zijn moest er zo'n multi adaptor of zo voor zijn. enig idee of iemand dit bestaat?
220V naar 12V 1A
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (19-6-2012 14:57:00)Omdat ik wat ruimte wil sparen wil niet alle 4 de adapters in kist beneden, maar zou het makkelijker zijn moest er zo'n multi adaptor of zo voor zijn. enig idee of iemand dit bestaat?
220V naar 12V 1A
Marijn
Dat kan inderdaad ook.. iemand hier wat foto's van kleine kistjes met 20 of combi 20/30 profiel en combi overzethoek/balhoek?
Thanks!
Topic: Het bouwen van een case (19-6-2012 00:27:00)Thanks!
Wordt lastig als mijn bodem en deksel zowel 5 cm zijn (dus met sluitprofiel +0,5cm).
Hoogte van standaard sluitprofiel is 27mm, hoekprofiel 30. opgeteld is dat 57mm, zit 2mm over mekaar dus.
Mijn optie was het dan aan te pakken zoals hierboven stond (5mm kleiner hoekprofiel en kleiner sluitprofiel), zodat ik iets meer speling heb.
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (18-6-2012 22:24:00)Hoogte van standaard sluitprofiel is 27mm, hoekprofiel 30. opgeteld is dat 57mm, zit 2mm over mekaar dus.
Mijn optie was het dan aan te pakken zoals hierboven stond (5mm kleiner hoekprofiel en kleiner sluitprofiel), zodat ik iets meer speling heb.
Marijn
Is niet voor een CDJ hoor! is voor een klein 4 kanaals mixertje
.
buitenkant is 10cm hoog, dus dat wordt wat krap. ik ga voor: 25mm hoekprofiel en sluitprofiel van 21,5 hoog (hoge zijde), platte hoeken 37mm en 2 mini vlinderslotjes + lederen handgreep.
Wat zou het mooiste zijn? dubbele of enkele overzethoeken? (wel natuurlijk zelfde breedte als sluitprofiel)
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (18-6-2012 21:40:00)
.buitenkant is 10cm hoog, dus dat wordt wat krap. ik ga voor: 25mm hoekprofiel en sluitprofiel van 21,5 hoog (hoge zijde), platte hoeken 37mm en 2 mini vlinderslotjes + lederen handgreep.
Wat zou het mooiste zijn? dubbele of enkele overzethoeken? (wel natuurlijk zelfde breedte als sluitprofiel)
Marijn
De hoogte van m'n houten kistje is 10cm + 1 van het sluitprofiel.
Dit gaat wel nipt worden denk ik om ervoor te zorgen dat het hoekprofiel niet over het sluitprofiel komt te vallen, tenzij ik een smaller hoekprofiel gebruik..
Topic: Het bouwen van een case (17-6-2012 20:25:00)Dit gaat wel nipt worden denk ik om ervoor te zorgen dat het hoekprofiel niet over het sluitprofiel komt te vallen, tenzij ik een smaller hoekprofiel gebruik..
Wat is de hoogte van de stolp onderkant dan, Cyberdance? 5cm?
Topic: Het bouwen van een case (16-6-2012 00:04:00)Okido! ook de normale dubbele overzethoeken langs de onderkant? of daar van die smalle met maar 1 rivet per kant?
Hoe hoog is de hoogte van je stolp onderkant? 5cm + sluitprofiel? en bovenkant?
Dit omdat ik bezig ben aan mini case voor een mixer. houten kist (moet kistje nog in 2 zagen, alleen nog maar gezaagd en genageld) is 10cm hoog, met sluitprofiel dus buitenmaten dus 11cm.
Lukt het hier om een medium inbouwslot in te zetten? bij mijn weten niet, en kan ik best gaan voor opbouwslotjes, of een mini inbouw vlinderslotje op de lange zijdes? (buitenmaten 33,5 x 23 x 10)
Topic: Het bouwen van een case (15-6-2012 21:39:00)Hoe hoog is de hoogte van je stolp onderkant? 5cm + sluitprofiel? en bovenkant?
Dit omdat ik bezig ben aan mini case voor een mixer. houten kist (moet kistje nog in 2 zagen, alleen nog maar gezaagd en genageld) is 10cm hoog, met sluitprofiel dus buitenmaten dus 11cm.
Lukt het hier om een medium inbouwslot in te zetten? bij mijn weten niet, en kan ik best gaan voor opbouwslotjes, of een mini inbouw vlinderslotje op de lange zijdes? (buitenmaten 33,5 x 23 x 10)
Bedankt!
@ Cyberdance (of iemand die dit ook weet): welke hoeken en hoefprofielen/sluitprofielen gebruik jij voor je CDJ2000/DJM800 kistjes? ik wil ook wat compactere kistjes maken, en dit is geen 30x30 hoekprofiel veronderstel ik, toch?
Topic: Het bouwen van een case (11-6-2012 17:48:00)@ Cyberdance (of iemand die dit ook weet): welke hoeken en hoefprofielen/sluitprofielen gebruik jij voor je CDJ2000/DJM800 kistjes? ik wil ook wat compactere kistjes maken, en dit is geen 30x30 hoekprofiel veronderstel ik, toch?
Oké, 1L is waarschijnlijk wel veel te veel voor 2 van deze mini plankjes, maar altijd handig dan!
Topic: Het bouwen van een case (11-6-2012 13:10:00)Ok, warnex lijkt me sowieso heel netjes, maar nu gaat het om 2 heel kleine opstaande randen van 12mmm dik, lijkt me wat stom om daar een bus van 1L voor te bestellen..
Gewoon een grondverf (kleur maakt niet uit?) en daarover een laag zwart? daarna lakken?
Marijn
Gewoon een grondverf (kleur maakt niet uit?) en daarover een laag zwart? daarna lakken?
Marijn