Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Xplod
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 13 van 20)
Topic: CDJ-200 vs. DN-S1000 (17-8-2006 16:17:00)
Wat zou ik dan kopen de LEM Cyclop SET of de dap soundmate 1 mk2?
Ik weet niet hoe die LEM-set presteert (Dré...?), maar de Soundmate MKII doet het zeker niet slecht! (heb er zelf ook één...
)
Komt een vrij mooi geluid uit, maar op hogere volumes wordt het hoog ietwat 'scherp'. Dit is denk ik wel makkelijk met een EQ aan te passen.
Van waar ergens in nederland ben je? Je kan altijd eens komen luisteren.
GRTZ
BertTopic: HQ Power VDSABS8A (21-5-2006 00:28:00)
Gemini XTR-400
...
€ 615,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 649,00)
of de DAP SoundMate Easy
...
kom je denk ik goedkoper uit dan de hierboven genoemde set want hierbij heb je ook statiefjes en kabels erbij voor: € 675,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 803,25Kan je dan misschien niet nog een klein beetje doorsparen voor een Soundmate 1? Misschien vind je nog wel een MKII (vorige model) tweedehands?
GRTZ
Bert
Ik was onlangs in een winkel en daar had ik het met de verkoper ook over de vergelijking DN-S1000-CDJ-200. Die verkoper beweerde dat er met de Denon veel problemen waren; dat hij veel DN-S1000's binnenkreeg voor herstelling. En daarbij zei hij ook nog dat er dikwijls problemen waren met het loopwerk, en dat een hertelling dan al snel 300 euro kon kosten... Hij zei dat je met een CDJ-200 een veel betere koop doet.
Aangezien ik hier nog nooit eerder iets van heb gehoord heb ik ook maar niet teveel belang gehecht aan dit advies... Of zit hier toch een waarheid in?
Mvg
Bert
Topic: wat heb ik nodig?? (15-8-2006 11:36:00)Aangezien ik hier nog nooit eerder iets van heb gehoord heb ik ook maar niet teveel belang gehecht aan dit advies... Of zit hier toch een waarheid in?
Mvg
Bert
Ondanks dat de OP weinig informatie heeft gegeven heb ik uit verveling het volgende setje eens samengesteld:
- LEM Hercules Set
- Ecler MAC 40v
- Numark CDN-88
- 2x DAP XLR kabel met Neutrik stekkers
Dan kom ik uit op een bedrag van 2870,80 euro.
Waarom heb ik dit gekozen?
De mixer: goede commentaar in het forum en "Dré's Choice"
De cd-speler: "Dré's Choice"
De luidsprekers: dit moet denk ik wel toekomen voor kleine feestjes, en als het de kwaliteit heeft van de andere LEM-producten zal het wel in orde zijn...
Wat denken jullie van deze set?
Mvg
Bert
Topic: hawaii muziek (28-7-2006 17:55:00)- LEM Hercules Set
- Ecler MAC 40v
- Numark CDN-88
- 2x DAP XLR kabel met Neutrik stekkers
Dan kom ik uit op een bedrag van 2870,80 euro.
Waarom heb ik dit gekozen?
De mixer: goede commentaar in het forum en "Dré's Choice"
De cd-speler: "Dré's Choice"
De luidsprekers: dit moet denk ik wel toekomen voor kleine feestjes, en als het de kwaliteit heeft van de andere LEM-producten zal het wel in orde zijn...
Wat denken jullie van deze set?
Mvg
Bert
Wij hebben onlangs de "Ibiza Top 100" gekocht... zeker een aanrader!
Mvg
Bert
Topic: stageline speakers (15-6-2006 18:34:00)Mvg
Bert
Inderdaad!
Hier in België spreken we van 'occasie'...
GRTZ
Bert
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (8-6-2006 16:56:00)
Hier in België spreken we van 'occasie'...
GRTZ
Bert
Kan iemand ongeveer uitleggen hoe een analoge controller voor een stroboscoop werkt? (Geni FL-1800 ; 0-10V).
Is het zo dat als er een hogere spanning gestuurd wordt de stroboscoop sneller gaat flitsen? Of kan je met zo een controller ook dimmen, en bepaalt de snelheid van de schokjes de flitsfrequentie en de spanning de intensiteit?
Ik vroeg me namelijk af als het mogelijk is om met een 10V omvormer en een drukknop de stroboscoop op afstand te bedienen... (heb op het moment het budget niet om iets degelijks te kopen....
)
GRTZ
Bert
Topic: wat voor een set 100 man? (7-6-2006 14:14:00)Is het zo dat als er een hogere spanning gestuurd wordt de stroboscoop sneller gaat flitsen? Of kan je met zo een controller ook dimmen, en bepaalt de snelheid van de schokjes de flitsfrequentie en de spanning de intensiteit?
Ik vroeg me namelijk af als het mogelijk is om met een 10V omvormer en een drukknop de stroboscoop op afstand te bedienen... (heb op het moment het budget niet om iets degelijks te kopen....
)GRTZ
Bert
Misschien is dit wel iets voor je? Kost wel iets meer, maar misschien kan je nog wat spullen verkopen?
Lijkt mij wel een goede set, en is net als de Hercules Set ook actief.
GRTZ
Bert
Topic: wat voor een set 100 man? (5-6-2006 20:59:00)Lijkt mij wel een goede set, en is net als de Hercules Set ook actief.
GRTZ
Bert
200 mensen en deels openlucht? Daar ga je volgens mij toch wel een groter setje voor nodig hebben...
Misschien toch maar eens kijken om iets te huren van geluid?
GRTZ
Bert
Topic: HQ Power VDSABS8A (31-5-2006 18:27:00)Misschien toch maar eens kijken om iets te huren van geluid?
GRTZ
Bert
Je bent hier altijd welkom, maar (als ik goed gezocht heb...) weet dat ik meer als 200 km ver woon...
GRTZ
Bert
Topic: HQ Power VDSABS8A (24-5-2006 13:09:00)
GRTZ
Bert
koen g schreef:
Ik kan voor 599 euro's een dap sounmate 1 mk2 kopen.Wat zou ik dan kopen de LEM Cyclop SET of de dap soundmate 1 mk2?
) Komt een vrij mooi geluid uit, maar op hogere volumes wordt het hoog ietwat 'scherp'. Dit is denk ik wel makkelijk met een EQ aan te passen.
Van waar ergens in nederland ben je? Je kan altijd eens komen luisteren.
GRTZ
Bert
koen g schreef:
en deze set dan ligt wel wat boven budget maar ff doorsparenGemini XTR-400
...
€ 615,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 649,00)
of de DAP SoundMate Easy
...
kom je denk ik goedkoper uit dan de hierboven genoemde set want hierbij heb je ook statiefjes en kabels erbij voor: € 675,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 803,25
GRTZ
Bert