Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 13 van 20)
Topic: Eurolite Kls Serie (8-11-2012 10:38:00)
Dré zei dat deze erg netjes was.Hier iemand deze vergeleken?Topic: Pioneer DDJ-SX (15-10-2012 10:22:00)
Ok Tom, je kunt het verhaal linksom of rechtsom draaien, het zijn gewoon dezelfde apparaten met dezelfde specificaties. Ik heb me bezig gehouden met dit probleem en er zijn diverse opties de revue gepasseerd (ingang aan de zijkant, soort draaibare buis die naar beneden gericht kan worden, etc) maar uiteindelijk bleek de aanzuiging verleggen via een slang de gunstigste oplossing. Ik 'denk' het dus niet, maar ik weet het.Topic: Lichtbrug buiten en kans op regen (22-6-2012 11:45:00)Officieus ook niet, als het niet in de specs vermeld staat.
Water technisch en mechanisch moeten ze daar voor gegarandeerd zijn anders gaat de boel nat worden, onder stroom staan, en uiteindelijk en stuk.
En pseudo stofzuigeroplossingen lijkt me ook geen strak plan.
Blablabla, maar Elation heeft wel een inflatable die op zijn kop mag hangen.Beschrijf dan eens wat je ziet op de 2e foto bij Elation... Juist. Ik wist niet hoe ik het moest omschrijven, maar je ziet toch ook wel dat de enige reden waarom de Elation op de kop kan hangen die slang is? Verder is het exact dezelfde constructie als de Showtecs, het aanzuiggat van de ventilator zit gewoon aan de onderkant.
Overigens die oplossing van Rombouts ziet er inderdaad erg leuk uit, een leuke low-budget oplossing.Topic: Lichtbrug buiten en kans op regen (22-6-2012 09:44:00)
Dus hoewel perfect in het laag, je kunt je er niet meer aan vertillen
.
Gr, JD.Hoezo, beide DAP-amps zijn volgens mij leverbaar? De Vision schijnt er wel uit te gaan, dus hoeveel er nog ligt weet ik niet. Mijn voorkeur zou de Stage Amp zijn, heb ergens gelezen in een Duits tijdschrift dat het de beste in zijn klasse was.Topic: Denon SC2900 (6-6-2012 15:22:00)
MickeyMick schreef:
Hoe zit het met de Kls vergleken met de ShowTec Compact Power Lightset.Dré zei dat deze erg netjes was.
Ik vind het een enorm interessant apparaat. Analoge mixer en filters, displays in de jogwheels en Serato meegeleverd. Touch sensitive pads heb ik ook al over gelezen, klinkt als een ideaal apparaat. Prijs valt mij -relatief gezien dan- ook mee.
Topic: Pioneer rmx1000 aansluiten op djm350 (24-9-2012 09:12:00)Van een signal switch box heb ik eerlijk gezegd nog niet gehoord. Normaal gesproken wordt de effectmodule in jouw situatie tussen de master out en de luidsprekers gezegd. Tenzij je flink hebt gespaard, dan kun je er 2 aanschaffen en ze tussen de cdspelers en de mixer zet. Dat lijkt me echter niet het geval
Met deze mixerkun je opnemen, heb je send-return en nog een kanaaltje extra voor bijvoorbeeld je laptop of zo. Overigens heb ik een EFX-500 die je mag overkopen, mocht je het effectgebeuren voor een klein prijsje willen uitproberen.
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (6-9-2012 11:37:00)
Met deze mixerkun je opnemen, heb je send-return en nog een kanaaltje extra voor bijvoorbeeld je laptop of zo. Overigens heb ik een EFX-500 die je mag overkopen, mocht je het effectgebeuren voor een klein prijsje willen uitproberen.
Belachelijk. Het meeste kon m.i. ook met een software update gebeuren, de extra knopjes vind ik niet schokkend (en daarbij: ik neem aan dat het hele nexus plan al lag toen de CDJ-2000 uit kwam. De knoppen hadden er vanaf het begin al op moeten zitten!)
Ik ben blij dat ik geen CDJ-2000 heb, want door deze lullige 'update' kun je weer nieuw spul aan gaan schaffen (er vanuit gaande dat je verhuurt en dj's op festivals het nexus-verhaaltje gaan eisen op hun rider). Waardeloos voor de restwaarde om een product zo'n korte levenscyclus te geven! Als we het nu over een instapmodelletje zouden hebben of een b-merk, maar dit is praktisch de duurste mediaplayer die je kunt kopen op dj-gebied.
Topic: Lichtbrug buiten en kans op regen (22-6-2012 14:56:00)Ik ben blij dat ik geen CDJ-2000 heb, want door deze lullige 'update' kun je weer nieuw spul aan gaan schaffen (er vanuit gaande dat je verhuurt en dj's op festivals het nexus-verhaaltje gaan eisen op hun rider). Waardeloos voor de restwaarde om een product zo'n korte levenscyclus te geven! Als we het nu over een instapmodelletje zouden hebben of een b-merk, maar dit is praktisch de duurste mediaplayer die je kunt kopen op dj-gebied.
Ok Tom, je kunt het verhaal linksom of rechtsom draaien, het zijn gewoon dezelfde apparaten met dezelfde specificaties. Ik heb me bezig gehouden met dit probleem en er zijn diverse opties de revue gepasseerd (ingang aan de zijkant, soort draaibare buis die naar beneden gericht kan worden, etc) maar uiteindelijk bleek de aanzuiging verleggen via een slang de gunstigste oplossing. Ik 'denk' het dus niet, maar ik weet het.Tom schreef:
TimD schreef:
daarbij mag je ze officieel niet op de kop hangenWater technisch en mechanisch moeten ze daar voor gegarandeerd zijn anders gaat de boel nat worden, onder stroom staan, en uiteindelijk en stuk.
En pseudo stofzuigeroplossingen lijkt me ook geen strak plan.
Blablabla, maar Elation heeft wel een inflatable die op zijn kop mag hangen.
Overigens die oplossing van Rombouts ziet er inderdaad erg leuk uit, een leuke low-budget oplossing.
Als je er iets aan uit wil geven zijn er oplossingen voor (klik, klik en klik), maar dat vraagt natuurlijk voor een investering en daarbij mag je ze officieel niet op de kop hangen, wat je dus wel doet in truss. Er ziten namelijk gaten in de onderkant waar de lucht door wordt aangezogen.
Ik heb wel al eens een oplossing gezien waar een soort zwarte stofzuigerslang aan de onderkant bevestigd is, waardoor je min of meer een 180 graden bocht maakt als je het apparaat ondersteboven hangt (en de lucht dus wordt aangezogen zoals het bedoeld was)
Topic: Damping factor (13-6-2012 09:04:00)Ik heb wel al eens een oplossing gezien waar een soort zwarte stofzuigerslang aan de onderkant bevestigd is, waardoor je min of meer een 180 graden bocht maakt als je het apparaat ondersteboven hangt (en de lucht dus wordt aangezogen zoals het bedoeld was)
jdb schreef:
De Dap is waarschijnlijk op het moment van schrijven niet meer leverbaar.Dus hoewel perfect in het laag, je kunt je er niet meer aan vertillen
.Gr, JD.
Hoezo?
Topic: Denon SC2900 (5-6-2012 10:22:00)Ik moet zeggen dat ik die vent in het filmpje weinig inspirerend vind. Verder lijkt het me een erg leuk ding! De leds rond de jog vind ik een beetje goedkoop uitzien, maar volgens mij werkt het wel aardig. Als ik naar de prijs kijk verwacht ik ook wel goed nieuws, aangezien de SC3900 €989.00 bij Dré kost. Hopelijk wordt deze aantrekkelijk geprijsd, ik vermoed dat hij zeker onder de CDJ-850 zal komen (€899). Ben benieuwd!