Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Frisbee

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Frisbee (Pagina: 13 van 20)

Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (30-8-2005 20:00:00)
Denk dat je meer aan een Vibe hebt dan aan een Xone:62. De crossfader van de Vibe zal waarschijnlijk wat beter instelbaar zijn. Daarnaast heeft de Vibe 2 onafhankelijke filters. De Send-Return zal naar verwachting ook beter werken omdat er een dry-wet knop op zit. Dan heeft de Vibe nog wat meer ruimte tussen de EQ knoppen, en geen knopjes tussen de faders, PFL achter de toonregeling etc. Allemaal dingetjes die hem naar mijn idee beter maakt dan de 62.
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (30-8-2005 13:52:00)

DJ Tim schreef:

Ik vind hem persoonlijk nogal duur, de mixer is voorzover ik het vluchtig kan beoordelen niet modulair opgebouwd (voor dat geld snap ik dat overigens prima) en heeft dus zo gauw ik verder kan beoordelen een filter unit en 1 kanaal meer aan boord dan de XTC, dan vind ik de prijs tov de XTC toch nog vrij prijzig.

In dat prijs segment denk ik dan toch dat bijv. de Nuo 5 de betere keuze is. Maarja, het is speculeren wat ik doe en even vluchtig specificaties bekijken dus schiet me niet af. wink ;)
Ik denk dat je hem beter naast de Xone:62 kan zetten en dan heb je hier meer aan!
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (27-8-2005 20:12:00)
Wow, wat een vette mixer zeg! Op de expo stonden er een paar en ik heb er ook ff 2 plaatjes mee gemixt. Hij ziet er heel stijlvol uit, een echte Dateq look, maar met een filter unit (blauwe leds, zoals de xone:92) en kortere faders. Was er erg van onder de indruk happy :)
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (27-8-2005 09:04:00)
Iemand die om effecten geeft koopt een mixer met effecten of een losse effectenbak lijkt me. Dan zijn de effecten op de speler (zoals echo, flanger) toch een beetje overbodig...

Maargoed, we dwalen af. Terug naar de nieuwe DN-S3500! Vanmiddag op de Expo staan er hopelijk een paar demo modellen, ben benieuwd happy :)
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (26-8-2005 12:49:00)
Als je de DN-S5000/DN-S3000 Comparison bekijkt dan valt je mond toch open... Alles onder het groene heb je imo weinig tot niets aan. En wat ze alleen al onder "basic functionallity" verstaan; 4 hotstarts, 4 loops, 6 stutterpoints, 2 samplers á 16 sec, 5000 cue points etc.

Van de 3500 is nog niet zo'n tabelletje maar features als: next track function with crossfade, seamless loop to sampler copy, directional scratch lever, relay play, play lock... Wat moet je er in godsnaam mee.

Als je er vanuit gaat dat een SL-1200 alles is wat je nodig hebt om te kunnen mixen is zo'n hi-tech CDJ toch toch wel een beetje over-the-top. Ik vind het erg mooie spelers maar had liever gezien dat Denon zich wat meer op de realiteit (en bijvoorbeeld de prijs) richt dan op AL die features.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (25-8-2005 19:20:00)

Tribal Chef schreef:

het zou leuker zijn om iemand bezig te zien die het apparaat vol kan benutten
Bij Denon maken ze de features om de features (om zich zo te onderscheiden) het stadium 'nuttig' zijn ze imo al lang gepasseerd...
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (24-8-2005 22:53:00)
Faderstart heb je idd nix aan. Als je een beetje leert cue-en gooi je hem met de hand in 1x goed. Faderstart is eigenlijk alleen iets voor radiodj's die te lui zijn om op 'play' te drukken (of maar 1 hand vrij hebben en ook nog willen faden). Buiten dat is het iets dat alleen met cd-spelers goed werkt. Een cdj start meteen en kun je ook weer terug cue-en door de fader dicht te doen. Met een draaitafel kun je alleen starten met (uiteraard) een dikke vertraging.
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (24-8-2005 16:58:00)

djbirdie schreef:

Nu zit ik te twijfelen tussen de Reloop RP-4000 en de Numark TT200.
De Reloop! Die heeft iig een betere toonarm. Heb je de gebruikers ervaringen van de 2 draaitafels al gelezen? Dan zou je die vraag wss niet meer stellen.
Topic: Rane Serato Scratch (18-8-2005 12:16:00)
Ik draai DjDecks met FS2 platen op een AMD Athlon 1.8 512mb met Audiotrak maya44USB (1.0) geluidskaart. Dat werkt super! (merk geen verschil met echt vinyl). Op een 1.4 zal het ook wel draaien maar het laden van de tracks zal dan wel iets langer duren. Kijk anders even op het forum van DjDecks om te zien op wat voor systemen het goed draait en wanneer er problemen ontstaan.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (15-8-2005 20:37:00)

djberjo schreef:

Maar is de Denon DN-X1500 nog wel goed bij de tijd(ook voor een aantal jaren (3))??
Ja natuurlijk. Om lekker te kunnen mixen heb je niet veel nodig, en de Denon heeft nog een hoop leuke effecten enzo. Of je er over 3 jaar nog net zo blij mee bent ligt aan jezelf, het gaat erom dat je een mixer zoekt die perfect bij je wensen aansluit. Wat voor eisen stel je dan allemaal aan een mixer?