Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 13 van 20)
Topic: Peavey vs Behringer (9-11-2004 07:39:00)Ach, wat is dun, als je het gaat vergelijke met die ouw skypech speakers die ik eerst had, is dit al 10x beter, en aangezien er met de behuizing van de skypechs ook niet is mis gegaan... Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (8-11-2004 17:06:00)
Peter schreef:
Een vrij dunne grill, plastic handvatten. Niet echt geschikt voor het ruigere werk, maar voor rustige gelegenheden ideaal.Maar soms heb je toch ook iets wat zowel verkocht als geruild kan worden? kan je dan nog wel allebei aanvinken?
edit: vooral gz vind ik zo een beetje onduidelijk...
Topic: Peavey vs Behringer (8-11-2004 16:33:00)edit: vooral gz vind ik zo een beetje onduidelijk...
Haha, ja, maar ik bedoel meer voor hoeveel mensen, watvoor mensen, wat voor ruimtes e.d.
Topic: Speaker gaat lastig van statief (8-11-2004 11:41:00)
Oei dré, klinkt pijnlijk als je nog niet helemaal wakker bent
maar inderdaad, dat deed ik voorzichtig (wist niet of je veel kracht kon zetten op dat kruis) en dan gaat het stukke beter.
Topic: Peavey vs Behringer (8-11-2004 11:27:00)
maar inderdaad, dat deed ik voorzichtig (wist niet of je veel kracht kon zetten op dat kruis) en dan gaat het stukke beter.Met 2 Pro 15 kom je al een heel eind, maar misschien is het handig als je even zegt waar je het voor wil gebruiken.
Topic: Peavey vs Behringer (8-11-2004 11:16:00)Zoals ik al zei was ik van de Sub niet erg onder de indruk... We konden zelfs het verschil met en zonder sub haast niet horen, maar ja, was wel met de 15" erop dan he. Ik geloof dat het allemaal passief gefilterd word, aangezien ze daar gewoon doorgelust werden (is dat niet link? met speakers van 4 ohm?)
edit: ik had dus nog niet gepost dat ik van de subs niet erg onder de indruk was
Weetje: van de subs was ik niet erg onder de indruk
Topic: Speaker gaat lastig van statief (7-11-2004 20:34:00)edit: ik had dus nog niet gepost dat ik van de subs niet erg onder de indruk was
Weetje: van de subs was ik niet erg onder de indruk
Haha, ik geloof dat jullie magische krachten hebben o.i.d.
Ik heb rond een uur of 7 een speaker op een statief geplaatst, en nu krijg ik em er gewoon zonder omkeren vanaf! nog wel kracht zetten, maar het gaat al 10x soepeler!
Het zal wel nieuwigheid zijn, in ieder geval allemaal bedankt voor de adviezen
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-11-2004 19:32:00)Ik heb rond een uur of 7 een speaker op een statief geplaatst, en nu krijg ik em er gewoon zonder omkeren vanaf! nog wel kracht zetten, maar het gaat al 10x soepeler!
Het zal wel nieuwigheid zijn, in ieder geval allemaal bedankt voor de adviezen
Moet alles lonen?
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-11-2004 19:24:00)Haha, ik werk in een buurtcentrum, vrijwilligerswerk, en daardoor weet ik dat bij sommige dingen elk kwartje teveel kan zijn. Vaak willen opdrachtgevers (nu bijvoorbeeld c&a dus even) ook niet al te veel zooi, en vinden hun het niet nodig dat er zoveel (dure) spullen tussen hangen.
Klinkt misschien raar, maar sommige mensen zij gauw tevreden
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-11-2004 19:16:00)Klinkt misschien raar, maar sommige mensen zij gauw tevreden
Ja, maar je kunt modeshows op 2 manieren bekijken: een gigashow in milaan met vele miljoenen euro's aan jurken e.d.
of een show in een winkelcentrumpje, met een aantal meide van de lokale dansvereniging die de nieuwe collectie van C&A showe. Heb je daar dat allemaal voor nodig?
of een show in een winkelcentrumpje, met een aantal meide van de lokale dansvereniging die de nieuwe collectie van C&A showe. Heb je daar dat allemaal voor nodig?