Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 13 van 20)
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (24-10-2004 19:07:00)
Ik zit op dit moment alles een beetje af te wegen. Heb nu een cd560 van jb systems waar ik eigenlijk vol plezier mee draai. Mijn budget was niet al te groot en heb er een hele leuke speler aan. Wel mis ik een seamless loop en true instant start steeds meer,dus zit nu te dubben om deze aan te schaffen. CD560 verkopen ,ongeveer 200 euro erbij (hoop hem toch nog wel voor 200 of iets in de richting te kunnen verkopen). Wat zouden jullie zeggen? Veel verschil voor die 200 euro of toch deze houden en even doorsparen voor 2 psxjes (wat ook nog steeds in mijn hoofd rondzweeft.)
Topic: Waar is only-djs gebleven (24-10-2004 18:46:00)Toch raar , ik dacht dat only-djs toch een van de grootste van Nederland was. Als zij failliet gaan hoe zal het dan verder gaan met vinyl bij andere platenzaken. Je weet natuurlijk niet wat er gebeurt is maar t zet mij toch wel aan het denken ook al is het misschien ver gezocht.
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 22:35:00)Tja als je draaitafel dan een pitch mod heeft gehad ben je idd een beetje genaaid als je niet anders kunt als zo mixen
Ik vind die mensen zoieso een beetje raar. Een fout is vele malen minder erg dan een dj die aan creativiteit te min heeft vind ik ,want op zon moment snap ik zoieso niet waarom juist diegene voor zoveel mensen staat te draaien.
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 14:57:00)
Ik vind die mensen zoieso een beetje raar. Een fout is vele malen minder erg dan een dj die aan creativiteit te min heeft vind ik ,want op zon moment snap ik zoieso niet waarom juist diegene voor zoveel mensen staat te draaien.Bij de eerste nummers in je set voel je nog niet meteen je publiek aan. Dat gaat gelijdelijk als je even staat te draaien. Met de eerste nummers voorbereiden vind ik dus zeker niks mis. De rest van je set kan je voorbereiden ,maar beter is het om het op gevoel te doen. Dus proberen uit te vogelen waar je publiek op reageerd. Alvast veel succes!!
Topic: carnavalswagen bouwen (23-10-2004 14:40:00)Bij ons in het dorp is er geen geluidslimiet voor de wagens geloof ik
Het is hier altijd een strijd tussen de 2 grootste wie het hardste kan (laatste keer stond er 20 kw geluid op
,speakers waren gewoon ingebouwd in een soort container achter op de wagen). Zou het wel even allemaal navragen voor je begint ,anders kan ie strax niet open en had je er net zo goed een dap setje op kunnen zetten ,en dat zou natuurlijk sonde zijn. Hou je ons op de hoogte met foto's als het zo ver is? Ben wel benieuwd naar de wagen omdat ik zelf ook nogal carnaval gek ben
Wat de wagen betreft. Ik zou geen risico nemen en zoieso zoveel mogelijk dwarsbalkjes gebruiken (misschien kan je ze er zelf nog tussen lassen). Het is natuurlijk helemaal niks als je een halfjaar werk hebt en je wagen instort in de optocht. Met veel steunpunten is 18 mm nog niet aan de hoge kant ,maar dan zou het verantwoord zijn. Ik weet niet echt hoe groot de wagen word?
Die statieven zijn natuurlijk niet zo op de wagen te zetten (stel dat het zooitje gaat schuiven
) Bedenk eens hoeveel mensen dan gewond kunnen raken. Ik zou zeggen om het statief met een constructie toch nog te verankeren aan de wagen (bijv balkjes nog over de poten maken). Neem iig geen risico ,want wat een feest is kan zeker in een nachtmerrie eindigen als een paar mensen een stuk truss op hun hoofd krijgen.
Topic: Drumcomputer voor live gebruik? (22-10-2004 18:55:00)
Het is hier altijd een strijd tussen de 2 grootste wie het hardste kan (laatste keer stond er 20 kw geluid op
,speakers waren gewoon ingebouwd in een soort container achter op de wagen). Zou het wel even allemaal navragen voor je begint ,anders kan ie strax niet open en had je er net zo goed een dap setje op kunnen zetten ,en dat zou natuurlijk sonde zijn. Hou je ons op de hoogte met foto's als het zo ver is? Ben wel benieuwd naar de wagen omdat ik zelf ook nogal carnaval gek ben
Wat de wagen betreft. Ik zou geen risico nemen en zoieso zoveel mogelijk dwarsbalkjes gebruiken (misschien kan je ze er zelf nog tussen lassen). Het is natuurlijk helemaal niks als je een halfjaar werk hebt en je wagen instort in de optocht. Met veel steunpunten is 18 mm nog niet aan de hoge kant ,maar dan zou het verantwoord zijn. Ik weet niet echt hoe groot de wagen word?
Die statieven zijn natuurlijk niet zo op de wagen te zetten (stel dat het zooitje gaat schuiven
) Bedenk eens hoeveel mensen dan gewond kunnen raken. Ik zou zeggen om het statief met een constructie toch nog te verankeren aan de wagen (bijv balkjes nog over de poten maken). Neem iig geen risico ,want wat een feest is kan zeker in een nachtmerrie eindigen als een paar mensen een stuk truss op hun hoofd krijgen.Ik zou een 2ehands Roland MC505 kopen. Zeker hele leuke apparaatjes (is de voorganger van de mc909) ,deze groovebox is op diversen 2ehands site te koop voor een prijs rond de 400-500 euro.
Toch een drumcomputer? Koop dan een electribe ,maar ik durf je te garanderen dat ie groovebox een stuk meer kan voor hetzelfde geld (maar dan 2ehands).
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (22-10-2004 18:13:00)Toch een drumcomputer? Koop dan een electribe ,maar ik durf je te garanderen dat ie groovebox een stuk meer kan voor hetzelfde geld (maar dan 2ehands).
Thnx Max
Dit is groot genoeg ja 
Edit @ fred
Zit ook te dubben
,maar deze heeft inderdaad geen mastertempo. Dat je dat dacht is trouwens ook geen toeval want ik heb het bij de introductie ook ergens gehoort/gelezen. Bij dre's info staat niet dat het er op zit ,en ook op de controler zit geen knop jammer genoeg. Anders was het wel een megaprijskraker ,want zoals ie nu is bied ie al veel.
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (22-10-2004 17:51:00)
Dit is groot genoeg ja 
Edit @ fred
Zit ook te dubben
,maar deze heeft inderdaad geen mastertempo. Dat je dat dacht is trouwens ook geen toeval want ik heb het bij de introductie ook ergens gehoort/gelezen. Bij dre's info staat niet dat het er op zit ,en ook op de controler zit geen knop jammer genoeg. Anders was het wel een megaprijskraker ,want zoals ie nu is bied ie al veel.Heeft iemand een hogere resolutie foto van de cdn 35 als de kleine foto hier op newline? Zojuist even op google en de numark site zitten zoeken ,maar niks kunnen vinden. Ben namelijk benieuwd naar de knoppenindeling en de werking van de hot stutter starts. Als iemand de handleiding al heeft in digitaal formaat is deze ook meer dan welkom. Alvast bedankt
Topic: probleem cdj 800 (22-10-2004 17:20:00)Hopen dat ze je er niet mee af willen schepen om zo nog langer te wachten en dat de winkel in kwestie inderdaad druk zet achter jou standpunt. Ik leef met je mee ,het is niet niks zonder cdspeler weet ik uit ervaring
Topic: probleem cdj 800 (21-10-2004 22:29:00)
Whaha ,was dit een test voor esp buffer of iets dergelijks