Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick van Vugt
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 13 van 20)
Topic: dateq styx (3-1-2005 18:57:00)
daar in zeiden ze dat er indderdaad een 4 kanaals mixer onder weg was, en dat ze deze hoopte te kunnen promoten op de frankfurt music messe, in april.
Dus
We wachten vol spanning
, wel raar van datec dat ze hier zo laat mee komen...Topic: Pioneer CDJ-800 (3-1-2005 18:37:00)
,
De Op heeft geen geld voor draaitafels maar wil wel zijn cd collectie op vinyl zetten?
Hoe nu verder?
Wie het raad krijgt de hoofdprijs?
groetKijk op zolder, daar staat vast een oude draaitafel, zet daar dan een goed element op en ga digitalizeren
Wel bij de les blijven!!!
Hij wil niet digitaliseren, hij wil analogiseren!!!
oeps
weer iets teveel naar m'n synQ lopen staren
Topic: Pioneer CDJ-800 (3-1-2005 17:36:00)Zoek dan verder, ik weet niet of je die proef status wil houden, maar...Topic: Van cd naar vinyl (3-1-2005 17:35:00)
,
De Op heeft geen geld voor draaitafels maar wil wel zijn cd collectie op vinyl zetten?
Hoe nu verder?
Wie het raad krijgt de hoofdprijs?
groetKijk op zolder, daar staat vast een oude draaitafel, zet daar dan een goed element op en ga digitalizeren
Topic: Van cd naar vinyl (3-1-2005 17:23:00)
Voor turntablisme?Oeps, dat kan inderdaad niet, of is iniedergeval niet al te best...
Maar wat wel geld voor de OP, voor een duppie op de eerste rang zitten kan gewoon niet, je zult er dus een flink budget voor nodig hebben...Topic: Van cd naar vinyl (3-1-2005 16:56:00)
wat is het nut van een wave display??Had je nou niet even beter de zoekmachine kunnen gebruiken, in plaats van een 2,5 jaar oud topic kicken
?Topic: prijs voor vinyl (1-1-2005 21:43:00)
Een goede hifi tt is te vinden voor een 150 tot 200 euro(occasion).
Er van uitgaande dat je wel meteen kwaliteit in huis haalt.
De stap naar de sync(nieuwprijs!!!!!)is niet zo groot.
Een occ. Sync kom je tegen voor 225/275 euro.
Het enige waar je aan moet denken=zal ik ooit een DJ draaitafel gebruiken om te mixen?
Als dat zou gebeuren koop dan bijv. de Sync,gebeurt dat niet laat dan die Sync liggen en schaf bijv. een Thorens aan,waar je dan veel meer aan zult hebben.
groetDe Synq is lang niet zo stil als een thorens, als de vraagsteller ook er mee wil gaan draaien, dan kan hij het beste een SynQ nemen.
Maar als hij dat niet doet, waarom dat 200 meer uitgeven aan een draaitafel met een aantal onodige dingen (torque van 4,5 enz.)?Topic: prijs voor vinyl (29-12-2004 23:12:00)
maar ook weer een probleemstelling bij: koop ik een synq om te digitaliseren of koop ik beter een goedkoop tabletje die net aan mijn digitalisatie-eisen voldoet, aangezien er binnen een maand of zes (laat ons zeggen een jaar) toch een cd markt is
GroetnGeen Synq om te digitalizeren, veel te duur.
Je kunt (zoals hier al vaker op dit forum gezecht is) een oude Thorens kopen, die schijnen het beste te zijn om mee te digitalizeren.
Zelf doe ik dat nu op dit moment met een oude draaitafel, gaat perfect.
Waarom z'n duur toestel kopen, als het goedkoper kan
?
DJDarkness schreef:
OO ik had ook een mailtje gestuurd,daar in zeiden ze dat er indderdaad een 4 kanaals mixer onder weg was, en dat ze deze hoopte te kunnen promoten op de frankfurt music messe, in april.
Dus
, wel raar van datec dat ze hier zo laat mee komen...Om verder aan te vullen, als je je platen niet voldoene kent, is dit zeer handig.
Zijn er inmiddels meer cdspelers met deze functie?
Topic: Van cd naar vinyl (3-1-2005 18:34:00)Zijn er inmiddels meer cdspelers met deze functie?
Dré schreef:
Patrick van Vugt schreef:
fredje schreef:
ik reageer nog 1 keer dan ben ik er klaar mee
,De Op heeft geen geld voor draaitafels maar wil wel zijn cd collectie op vinyl zetten?
Hoe nu verder?
Wie het raad krijgt de hoofdprijs?
groet
Hij wil niet digitaliseren, hij wil analogiseren!!!
weer iets teveel naar m'n synQ lopen staren
Tiordo schreef:
ehhm ja ik zocht ook en ik kwam o.a op dit uitfredje schreef:
ik reageer nog 1 keer dan ben ik er klaar mee
,De Op heeft geen geld voor draaitafels maar wil wel zijn cd collectie op vinyl zetten?
Hoe nu verder?
Wie het raad krijgt de hoofdprijs?
groet
Didier_S schreef:
Patrick van Vugt schreef:
Koop b.v. 2 JB t3's en een gemini ps 626 en je bent er al...
Maar wat wel geld voor de OP, voor een duppie op de eerste rang zitten kan gewoon niet, je zult er dus een flink budget voor nodig hebben...
Tjonge jonge jonge, ik snap er zo helemaal niks meer van
...
Moeilijk lijkt het probleem mij egelijk niet echt, de op heeft gewoon een paar keuzes:
1. hij koopt 2 platen spelers en een mixer
2. hij koopt 1 platen speler + 2 cd spelers en een mixer (en gaat digitalizeren)
3. hij koop een mixer + 2 draaitafels + f.s
4. Hij gaat cd's op vinyl zetten, (wat nergens op slaat, en heel omslagtig is...)
Mij lijkt de keuze niet zo moeilijk, koop gewoon een mixer met 2 draaitafels, en je bent van het gezeur af, zo duur hoeft dat allemaal niet te zijn.
Koop b.v. 2 JB t3's en een gemini ps 626 en je bent er al...
Topic: Pioneer CDJ-800 (3-1-2005 16:48:00)
...Moeilijk lijkt het probleem mij egelijk niet echt, de op heeft gewoon een paar keuzes:
1. hij koopt 2 platen spelers en een mixer
2. hij koopt 1 platen speler + 2 cd spelers en een mixer (en gaat digitalizeren)
3. hij koop een mixer + 2 draaitafels + f.s
4. Hij gaat cd's op vinyl zetten, (wat nergens op slaat, en heel omslagtig is...)
Mij lijkt de keuze niet zo moeilijk, koop gewoon een mixer met 2 draaitafels, en je bent van het gezeur af, zo duur hoeft dat allemaal niet te zijn.
Koop b.v. 2 JB t3's en een gemini ps 626 en je bent er al...
Tiordo schreef:
Oke nu ga ik wat zeggen wel 2.5 jaar later maja
wat is het nut van een wave display??
?fredje schreef:
De Sync is op zich zeker niet duur.Een goede hifi tt is te vinden voor een 150 tot 200 euro(occasion).
Er van uitgaande dat je wel meteen kwaliteit in huis haalt.
De stap naar de sync(nieuwprijs!!!!!)is niet zo groot.
Een occ. Sync kom je tegen voor 225/275 euro.
Het enige waar je aan moet denken=zal ik ooit een DJ draaitafel gebruiken om te mixen?
Als dat zou gebeuren koop dan bijv. de Sync,gebeurt dat niet laat dan die Sync liggen en schaf bijv. een Thorens aan,waar je dan veel meer aan zult hebben.
groet
Maar als hij dat niet doet, waarom dat 200 meer uitgeven aan een draaitafel met een aantal onodige dingen (torque van 4,5 enz.)?
teknoknights schreef:
You just made my day...maar ook weer een probleemstelling bij: koop ik een synq om te digitaliseren of koop ik beter een goedkoop tabletje die net aan mijn digitalisatie-eisen voldoet, aangezien er binnen een maand of zes (laat ons zeggen een jaar) toch een cd markt is
Groetn
Je kunt (zoals hier al vaker op dit forum gezecht is) een oude Thorens kopen, die schijnen het beste te zijn om mee te digitalizeren.
Zelf doe ik dat nu op dit moment met een oude draaitafel, gaat perfect.
Waarom z'n duur toestel kopen, als het goedkoper kan
?