Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 13 van 20)
Topic: Belastingdienst gaat dj's controleren (6-1-2006 17:43:00)
Heb op de site van metro gekeken ,en kon hier zo vlug niks over vinden.
Ik weet niet of dit onderwerp hier al eens aan bod is geweest.Geld dit ook voor België?Topic: Wat kan ik met een crossover? (6-1-2006 17:40:00)Ietsje te veel gewicht geloof ik
.Topic: [interview] directeur Stichting BREIN (28-11-2005 19:20:00)Als de download legaal is en hij er geen winstbejag op nahoudt dan mag dit volgens mij.Maar als zijn vriend hem dan niet gebruikt kan het toch geen kwaad of???Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (23-11-2005 17:25:00)
wel dat ik zenuwachtig ben vooraf maar na een paar liedjes is het ook over.
Vandaag moest ik op school in de pauze draaien omdat ze iets willen gaan organiseren in de laatste week voor de kerstvakantie. Toen was ik wel wat zenuwachtig omdat als ik draar iets fout doe dan moet ik dat het hele jaar aan horen.
Mvg,
Bjorn BerkvensLol dat is inderdaad niet zo leuk...Topic: Rookmachine (antari f80z) (21-11-2005 20:43:00)Maar draai je al een paar jaar?
.
foxy music schreef:
Ik las het vandaag in de metro(gratis krantje)bij de mc donalds dat de fiscus extra gaat controleren op dj's.Heb op de site van metro gekeken ,en kon hier zo vlug niks over vinden.
Ik weet niet of dit onderwerp hier al eens aan bod is geweest.
Dus als ik het goed begrijp kan ik bijv. 2 versterkers gebruiken voor hoge tonen, en 2 versterkers voor lage tonen? Of zit het nog net anders in mekaar?
Ik zal iig. nog wel zoeken want dit vind ik interesant.
Topic: Filmpje lichtset (14-12-2005 13:24:00)Ik zal iig. nog wel zoeken want dit vind ik interesant.
Gebruik / heb je geen parren?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-12-2005 14:08:00)Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (2-12-2005 17:24:00)Hoe is het verlopen dan?
Topic: Wie zou dat harpje nou vast draaien ?? (30-11-2005 19:06:00)mitchel schreef:
wat was eigenlijk de oorzaak dat de naar beneden kwam?
.Dré schreef:
Dj pacific schreef:
Hallo, ik had ook nog een vraagje: (weet niet of het binnen dit topic valt, dacht het wel). Een vriend van mij heeft bij zijn adsl abonnement een gratis abonnement legaal downloaden gekregen (1 album per maand geloof ik), maar hij doet daar verder niks mee (hij draait met vinyl). Maar nu had hij daar een vraag over, namenlijk: mag hij 1 album per maand downloaden en dan branden en dan aan mij geven.Mag ik dan ook die cd's gebruiken om het te gebruiken voor mijn drive-in (dus voor publiek).
Nope. Zie ook EULA van site in kwestie.djberjo schreef:
Ik heb normaal geen planken koorts.wel dat ik zenuwachtig ben vooraf maar na een paar liedjes is het ook over.
Vandaag moest ik op school in de pauze draaien omdat ze iets willen gaan organiseren in de laatste week voor de kerstvakantie. Toen was ik wel wat zenuwachtig omdat als ik draar iets fout doe dan moet ik dat het hele jaar aan horen.
Mvg,
Bjorn Berkvens
Om te hoeveel keer is het het beste om je rookmachine te reinigen?
Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (26-10-2005 14:19:00)max-dj-psycho schreef:
Ik ben altijd zenuwachtig als ik moet draaien voor mensen die ouder zijn dan ik. En dat gebeurt nogal vaak omdat ik zelf maar 14 ben, want hun denken dan dat kleine jochie kan er niks van en zijn ook niet bang omdat te zeggen. En ik denk ook altijd wat als ik nou per ongeluk de kabel er uit trek of per ongeluk op play druk enz.. Maar tot nu toe is het nog nooit echt helemaal mis gegaan.
.
.