Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 13 van 20)

Topic: Welke lichtafel. (18-2-2004 20:02:00)

sylvia schreef:

Qua verlichting wel.
ook niet echt, maar goed ik begrijp je punt.
Topic: Welke lichtafel. (18-2-2004 19:59:00)

sylvia schreef:

Dj Nathan schreef:

Het is voor feesten en musicals.
Musical valt toch onder theater?
Ow ja joh syl? dan mag jij mij toch eens gaan uitleggen hoe een voorstelling op een basisscool heet? toch ook een musical lijkt mij? Dus een musical hoeft niet onder theater te vallen, denk maar eens aan de plaatselijk kerstmusical in een oud bingo zaaltje. dat is toch ook geen theater? wink ;)
Topic: Welke lichtafel. (17-2-2004 19:15:00)

Dj Nathan schreef:

Sorry voor de mischien domme vraag maar bedankt.
domme vragen bestaan niet wink ;) . maar inderdaad doorlussen ja
Topic: Statieven en belastbaarheid. (17-2-2004 18:10:00)
en o ja, ik heb ook zo'n map van dhr. bakker, met certificaat. En ook nog een map met certificaat van de aanvullende cursus. En ik moet zeggen, als je je serieus in deze materie verdiept, en je hebt er wat € voor over, dan kan ik hem iedereen aan raden. Zeer leerzaam en je gaat anders tegen dingen aankijken.
Ik ga waarschijnlijk ook een cursus volgen bij de heer R bakker, in Leek, het kost je wat, maar daar krijg je volgens mij ook veel voor terug
Topic: Welke lichtafel. (17-2-2004 17:36:00)
een showmaster 24 of 48 voldoet prima aan jou eisen. tenzij je er intell licht aan gaat hangen
Topic: Statieven en belastbaarheid. (16-2-2004 18:17:00)
Heb nu 2 powerdrive statieven en ik moet zeggen dat ik daar liever een stukje truss op leg dan op een showtec windup. Het is dan wel niet "windupbaar" maar volgens mij staat het een stuk steviger. Voor mij heeft showtec echt zwaar afgedaan.
Topic: welke stijl meest populair? (15-2-2004 19:17:00)

sylvia schreef:

Het zou natuurlijk kunnen, Punk is ook al vele malen dood verklaard, maar je weet misschien wat ze daarover zeggen: Punks's not dead, it just smells funny.
en zo heb je ook het gezegde: Hardcore Will Never Die! happy :)
Topic: ideen eigen lichtsysteem (15-2-2004 13:15:00)

martijn schreef:

kleinigheidje: volglasjes zijn er ook in de 800 watt uitvoering.
sorry, even vergeten, maar ik had het dus over de meest gebruikte, ben nog nooit een 800 W tegen gekomen happy :)
Topic: ideen eigen lichtsysteem (14-2-2004 22:49:00)
Volglas lamp = De lamp bestaat uit: Reflector, lamp, lens. Resultaat is dat je verschillende types hebt, NSP, MFL etc. Deze zijn mogelijk doordat de reflector anders is gevormd. ook is het glas(lens) van een MFL anders dan een NSP. kijk maar eens goed, MFL heeft een ribbel lens, terwijl een NSP een gladde lens heeft. Zijn er in 300, 500 en 1000 W

Raylights = Een open en bloot halo pitje met daaronder een reflector, Hierdoor is het resultaat dat je een erg strakke bundel krijgt. Zijn er in 500 en 1000 W
Topic: Algemene Voorwaarden voor hobby drive-in shows (14-2-2004 20:52:00)
Om maar even dit topic uit de oude doos te halen laugh :D

www.st.damen.freeler.nl/contract.htm

Tips of aanmerkingen? let niet op de indeling en layout. Normaal staat het contract netjs op een a4tje ingedeeld maar we moesten er even een webpage van maken

Ben ik iets vergeten wat er zeker in moet staan?