Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stekelvarke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stekelvarke (Pagina: 13 van 20)
Topic: American DJ ST-132 VS VMB TE-034 Wind-Up Statief (9-4-2007 17:43:00)Mee eens, al denk ik dat de adj prima door een keuring zou komenenEen keuring zegt niets als je niet weet waarop en hoe de keuring is gebeurd.Ik zet liever 150 kilo op twee adj's dan op twee vmb 034'sIndien je over de totale belasting van je statieven zit: niet doen (ook al kunnen ze dat volgens jouw wel hebben).Topic: Tool voor het inrichten van zalen (7-4-2007 13:57:00)Uiteraard WYSIWYG is een serieuze pré-productie tool. Als het enkel gaat om een aantal kleine projecten en er geen budget is voor WYSIWYG(of andere) ben je het best af met de 3D visualisaties van onderandere Daslight,...Topic: Tool voor het inrichten van zalen (2-4-2007 18:16:00)Quote(uit een ander forum) van Nils Berens, GMA operator in Time out (al weet ik niet dat dit nu nog zo is) Topic: Daslight LTP/HTP (29-3-2007 12:21:00)Daarvoor dient LTP en HTP ook helemaal niet voor.
Ik heb net even de nieuwe Daslight terug gedownload, zelf vind ik ook niet iets als een submaster.Topic: Het aansluiten van...?! (7-3-2007 13:44:00)Een Yamaha SPX2000 is ook een extern effect apparaat met XLR connectoren voor in- en uitgangen.
De Behringer speakers zij actieve speakers en hebben dus geen versterker nodig, deze speakers hebben een XLR ingang.
De Air FX heeft RCA inputs en outputs (handleiding p12). Wanneer je nu Mixer-> Air FX -> Behringer speakers wil doen heb je deze kabels nodig:
mixer -> Air FX
Air FX -> speakers
(tenminste als de RCA connectoren op de Air FX female zijn)Topic: led tubes bevestigen (6-3-2007 17:38:00)Uiterlijk misschien wel, maar 300m³(HQ) vs 700m³(Martin)output en 3000W(HQ) vs 1700W(Martin) verbruik.
Toch wel een groot verschil.
djmouse schreef:
Max schreef:
- De VMB 034 is TUv/GS gekeurd, de ST132 heeft deze keuring niet.MHS sound schreef:
of de ST-132 laten keuren wat ook weer wat geld kost.djmouse schreef:
Max schreef:
- De VMB statieven kunnen volgens de 75%-regel prima 150kg tillen, de ST 132 niet (127,5kg max.)Net even geëxperimenteerd met de nieuwe 3D viewer van Daslight.
Truss aan elkaar zetten is inderdaad niet gemakkelijk als je ze aan elkaar wil slepen, maar het werkt perfect als je de coördinaten ingeeft. Meerdere stukken verplaatsen kan ook (control + meerdere stukken selecteren). Aan elkaar koppelen en als geheel draaien gaat niet(of allesinds niet in elke richting).
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (6-4-2007 13:35:00)Truss aan elkaar zetten is inderdaad niet gemakkelijk als je ze aan elkaar wil slepen, maar het werkt perfect als je de coördinaten ingeeft. Meerdere stukken verplaatsen kan ook (control + meerdere stukken selecteren). Aan elkaar koppelen en als geheel draaien gaat niet(of allesinds niet in elke richting).
Roytje schreef:
Verder is dit ook echt iets voor serieuze bedrijven (met een kleine drive-in heb je er vrij weinig aan)Wyg is van Cast-soft.
Maar er zijn er ook tal van anderen.
MSD, Capture Sweden, Vectorworks, MA 3D, ESP vision, stardraw,...
Topic: Time-Out Gemert (29-3-2007 16:54:00)Maar er zijn er ook tal van anderen.
MSD, Capture Sweden, Vectorworks, MA 3D, ESP vision, stardraw,...
SebasVD schreef:
Toch benieuwd hoe dat gedaan wordt dan met de stroomtoevoer naar de fixtures in het draaiende grid. Neem aan dat het maar een bepaald aantal graden kan draaien dan, ivm kabels voor stroom? Of hebben jullie dit anders opgelost (sleepcontacten oid)?Allles is hard bekabeld, vanaf de GMA lan naar nsp's, vanaf nsp's naar boosters, van boosters naar lampen in totaal 25 lijnen dmx
de spin draait een toer (lees: 1) alle bewegingen worden aangestuurd door servo motoren
dus geen sleepcontacten
geen WLAN
de spin draait een toer (lees: 1) alle bewegingen worden aangestuurd door servo motoren
dus geen sleepcontacten
geen WLAN
Melo-G schreef:
Dus ik heb het met LTP/HTP geprobeerd, maar dit werkt ook niet lekker, want:Ik heb net even de nieuwe Daslight terug gedownload, zelf vind ik ook niet iets als een submaster.
DannyK78 schreef:
XLR in een extern effect apparaat ben ik nog niet tegengekomen en verwacht ik bij de Air FX ook niet te zullen zien.De Behringer speakers zij actieve speakers en hebben dus geen versterker nodig, deze speakers hebben een XLR ingang.
De Air FX heeft RCA inputs en outputs (handleiding p12). Wanneer je nu Mixer-> Air FX -> Behringer speakers wil doen heb je deze kabels nodig:
mixer -> Air FX
Air FX -> speakers
(tenminste als de RCA connectoren op de Air FX female zijn)
Hier gaan de tubes in een case met 3 schuiven (2 schuiven met elk 8 tubes, 1 schuif met 6 controllers en eventueel wat plaats voor kabels. Alles mooi uitgefreesd). Een dure maar toch zeer nette oplossing.
Topic: doorgebrande lamp (22-2-2007 21:41:00)Over welk toestel gaat het hier?
Topic: Welke rookmachine? (16-2-2007 16:38:00)viero schreef:
HQ Power 3000... Kopie van de martin,Toch wel een groot verschil.