Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 13 van 20)

Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (13-3-2005 12:03:00)
ok, ik weet genoeg, het pyro gedoe vervalt, en voor de laser heb ik nu een leuk adresje happy :)
Topic: M-Audio of Terratec?? (12-3-2005 19:13:00)
waarom is mijn post ook weggehaalt? dat was toch gewoon een normaal advies happy :)
Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (12-3-2005 18:56:00)
als pyro spul hier illegaal is begin ik er niet aan happy :)

alvast bedankt voor de tips, ik ga eens rondvragen.
Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (12-3-2005 11:55:00)

DJ.T schreef:

Een verhuur bedrijf in Limburg zou ik zo snel niet voor je weten.
Pyro-technics zijn niet te huur in Nederland, die dingen zijn levensgevaarlijk en dienen door een expert te worden geplaatst en ontstoken.
Wil je deze effecten, neem dan contact op met een bedrijf dat hierin is gespecialiseert, het gaat je wel aardig wat geld kosten, er zijn maar een paar mensen in Nederland die legaal Pyrotechnics mogen ontsteken.
ok, bedankt, zoiets leek mij ook het meest logisch.
Topic: Van pc naar leuke tot goed home studio (12-3-2005 11:54:00)

Infected Sounds schreef:

Hallo,

Ik zelf heb een Audiophile 2496. Een heel fijne geluidskaart voor weinig geld.
Verder zou ik persoonlijk als 1e voor de M-Audo kaart gaan, aangezien ik zeer goede ervaringen heb met dat merk.

Op google zijn vast wel reviews van deze kaarten te vinden.

Succes! wink ;)
helemaal mee eens, je kunt voor een m-audio gaan, dat merk heeft zich namelijk bewezen en je weet wat je krijgt... een goede geluidskaart voor (vrij) weinig geld.
Topic: Van pc naar leuke tot goed home studio (12-3-2005 11:52:00)

Jizzy schreef:

De Behringer Thruth B2031A kan ik je zeker adviseren. Ik heb de B2031. Zover ik weet zit er qua geluid geen verschil in.
de behringers (en andere monitoren in deze prijsklasse) kan ik je allemaal afraden, het lijkt leuk voor weinig geld, maar je krijgt er snel spijt van (ja ik weet het, dan moet je het geld ook hebben... dat is een kwestie van iets langer doorsparen, monitoren zijn zowat het belangrijkste in een goede setup).

en de syrincs die iemand eerder in dit topic noemde zijn helemaal geen producing monitoren, dus die moet je zeker niet hebben.

je speakers bepalen niet je geluidskwaliteit, even logisch nadenken en je weet dat dit totale onzin is, een speaker stuurt toch geen signaal uit naar je opname apparatuur...

kabels kunnen nadelig zijn voor je kwaliteit, maar zelfs dap-kabels leveren een goede kwaliteit, dus je moet al met erg grote zooi aankomen wil dit nadelig zijn, maar het kan wel.
Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (12-3-2005 11:45:00)
Ik zie hier her en der wat topics over bijvoorbeeld 'laser huren' 'led strips huren' enz...

Misschien is het idee om hier in het algemene forum een centraal topic te maken voor als je iets zoekt om te huren (zowel licht als geluid).

Ik trap dan zelf maar even af:

- ik zoek een bedrijf (liefst in de buurt, limburg/belgië) waar ik een laser kan huren die ik zelf kan bedienen. Ik denk dan aan een laser voor een zaal van 30 meter diep (150 mW?).
- en ik zoek een bedrijf waar ik pyro spul kan huren, maar hier heb ik dan nog een vraag over: mag iedereen dat zomaar bedienen of heb je daar vergunningen ofzo voor nodig?

ik hoop dat jullie me antwoorden kunnen geven en dat dit topic ook nuttig zal zijn voor anderen happy :)
Topic: Inrichten van je eigen disco (27-2-2005 16:25:00)
hier doet die site het helemaal niet
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (17-2-2005 09:36:00)

Mr. Edie schreef:

Oja, de luidsprekers stonden BEHOORLIJK ongunstig sad :( gewoon tegen de houten zijkanten te schreeuwen. Ze vonden de stack tehoog worden op elkaar. Dan ben ik heel makkelijk: DAN NIET happy :) De baskisten lagen achterin ergens te dreunen.. Buiten de wagen amper bass, op de wagen weer TEveel razz :p
ik heb jullie wagen (samen met timmiej) gezien, we vonden het ook echt jammer dat die boxen tegen die zijkanten aan stonden, dat viel ons meteen op, want jullie waren ook 1 van die weinige wagens met goed geluid, dreunde lekker, alleen jammer dat je de bas niet hoorde happy :)

en oja... die wagen van jullie, die stonk... en die moest net recht voor onze neus stoppen... al die gezonde dieseldampen in mijn neus laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:22:00)

driveinteam schreef:

@ H. Ik weet niet of je zelf mee bent geweest met de optocht in landgraaf maar wij liepen met een wagen achter jullie ne moet zeggen het geluid was indd wel relax niet te klagen over dat bij ons zelf
ik liep zelf niet mee, ik stond op de spoorbrug te kijken happy :)

ik zit met een vraag aan jullie... toen de optocht langskwam aan de spoorbrug zat er een gat van ongeveer 100 meter tussen die wagen met onze geluidsset en die van jullie dan, deden jullie dat voor het geluid of was dat gewoon toeval?