Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 13 van 15)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (10-2-2005 13:25:00)
Wooow veel man, kei te gekkk wij hebben veel minder
Wij hebben nog minder
gewoon 2 ev tjes, lags de kant kijken met tap erbij, veel relaxer en krijgt het niet koud. Kijken of het lukt met 400 watt over de optocht in Voerendaal heen te komen.
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (3-1-2005 19:52:00)Hey hey,
Een Plx verkoop je minder snel als een Mission versterker van DAP, denk omdat de prijs van de Plx toch ook wat hoger is. Goed het gaat hier om Showtec, maar DAP kan er ter vergelijking wel even bij
Topic: kabels labelen (15-9-2004 18:58:00)Aha! Dus toch een gekopieerde 
Ik vermoed niet dat je een volledige DVD zult vinden bomvol met MP3's hoor. Nu, als dat zo is, dan heb je in één keer een SCHAT aan muziek! Maar ik vermoed dat je vader gewoon een paar tientallen CD's of downloads op één DVD brandde
Hij ziet er orgineel uit, bedoel dan de hoes enzo niet dvd zelf. dus zou ik gaan denken dat hij gekopiet is van een ander (orgineel) dan zou ie in de winkel liggen. maar zal het eens navragenTopic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (13-7-2004 19:32:00)oei, inderdaad totaal verkeerd gelezen! sorry!
mss ff offtopic, maar zo'n DVD zal toch honderden euro's gekost hebben??
zou best kunnen, heb een gebrande voor me liggen, kwam mun vader mee dus. maar is wel handig zoiets. alles meteen bij elkaarTopic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (12-7-2004 21:09:00)
hoelang werk je daar dan al? of doe je vakantie werk nu in magazijn?
Neon onder de bus moet kunnen, het is en blijft een lichtengeluidsbedrijfsbus.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (31-1-2005 16:24:00)
Wesley vd H schreef:
mijn standaard antwoord:Wooow veel man, kei te gekkk wij hebben veel minder
gewoon 2 ev tjes, lags de kant kijken met tap erbij, veel relaxer en krijgt het niet koud. Kijken of het lukt met 400 watt over de optocht in Voerendaal heen te komen.
larzzzie schreef:
De naam en reputatie van een product ligt erg gevoelig voor de (tweede hands) verkoop.Een Plx verkoop je minder snel als een Mission versterker van DAP, denk omdat de prijs van de Plx toch ook wat hoger is. Goed het gaat hier om Showtec, maar DAP kan er ter vergelijking wel even bij
Zelf hebben wij de kabels met stukjes tape beplakt. Dit is dat wel om de lengte te weten. b.v. 1 stukje staat voor 2 meter. (kleur grijs) 1 stukje zwart voor 1 meter. misschien kun je het zo doen, alleen dan de kleuren toekennen aan andere gegevens. Naam type wat dan ook. Dit zet je dan op papier. Zo heb je geen last van labels.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (14-7-2004 19:02:00)Didier_S schreef:
Timmiej schreef:
zou best kunnen, heb een gebrande voor me liggen, kwam mun vader mee dus. maar is wel handig zoiets. alles meteen bij elkaar
Ik vermoed niet dat je een volledige DVD zult vinden bomvol met MP3's hoor. Nu, als dat zo is, dan heb je in één keer een SCHAT aan muziek! Maar ik vermoed dat je vader gewoon een paar tientallen CD's of downloads op één DVD brandde

Didier_S schreef:
H. schreef:
je begrijpt zijn vraag niet, hij vraagt of hij met die mp3 dvd mag draaien, als ze gekocht is... wat me logisch lijkt dat dat wel mag...mss ff offtopic, maar zo'n DVD zal toch honderden euro's gekost hebben??

dus volgend de wet is een mp3 dvd (gekocht dus niet gebrand) hetzelfde als een white label, mag het wel kopen maar niet draaien
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (10-7-2004 18:57:00)kopie ben ik ook tegen. mp3 was daar dan mis mee, zijn dan toch orgineel verkocht.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (10-7-2004 17:52:00)heb even geen tijd het topic door te lezen, zal dit wel zoen.
maar even een vraag, weet niet of hij is gestelt.
is het illigaal om met mp3 te draaien? heb hier namelijk een mp3 dvd (wel gebrand) van 2000 mp3 erop. nu wil ik deze dvd orgineel gaan zoeken, maar heeft dit nut? of is zoiets ook al illigaal.
en om even verder te gaan over dvd. er komen steeds meer muziekdvd's op de markt. hierbij hebben ze dan de clip van een nummer opgenomen. mag je die gewoon projecteren, of zitten daar ook rechten aan verbonden?
Topic: Showtec Light Desk Pro 136 (28-6-2004 19:58:00)maar even een vraag, weet niet of hij is gestelt.
is het illigaal om met mp3 te draaien? heb hier namelijk een mp3 dvd (wel gebrand) van 2000 mp3 erop. nu wil ik deze dvd orgineel gaan zoeken, maar heeft dit nut? of is zoiets ook al illigaal.
en om even verder te gaan over dvd. er komen steeds meer muziekdvd's op de markt. hierbij hebben ze dan de clip van een nummer opgenomen. mag je die gewoon projecteren, of zitten daar ook rechten aan verbonden?
SP-Audio schreef:
Highlite is alleen nog steeds druk bezig met zijn magazijn, ze hebben vorige week daarom dus ook bijna niet kunnen leveren, deze week zal daar verandering in komen, want ik begin vandaag bij Highlite