Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dutchspiders
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 13 van 15)
Topic: Wat doen met je ouders? (24-6-2004 18:30:00)
Hij is 12 zie de post
voor je
Topic: examenstress (17-6-2004 20:31:00)voor je
Ook examen gehaald maar dan niet van school maar van me drumexame B
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (3-6-2004 19:38:00)De apparatuur die we eerst hebben gekocht was een leuk en goedkoop instapsetje met zelf gemaakte lichtbakken.
En een leuk zelfbouw controler van me pa.
Hierna hebben we een lite puter gekocht.
Daarna kwamen er al gauw 6 par'56+statieven.
Na een tijdje hebben we er dap pr 115's bij gekocht.
Hierna hebben we 2 lichteffecten gekocht en gelijk nog 2 par's om het basissetje compleet te maken.
Nu willen we dap K122 aanschaffen.
Dat was het voorlopig.
Mark Spin
Topic: rgb moving heads (1-6-2004 21:53:00)En een leuk zelfbouw controler van me pa.
Hierna hebben we een lite puter gekocht.
Daarna kwamen er al gauw 6 par'56+statieven.
Na een tijdje hebben we er dap pr 115's bij gekocht.
Hierna hebben we 2 lichteffecten gekocht en gelijk nog 2 par's om het basissetje compleet te maken.
Nu willen we dap K122 aanschaffen.
Dat was het voorlopig.
Mark Spin
Even over pink pop tijdens de show van dj tiesto waren er ook lasers iemand enig idee wat voor lasers dat waren?
Topic: Droom dj-setup (26-5-2004 22:52:00)Hoort dit niet bij extreem setup daar droom je toch ook van?
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-5-2004 20:42:00)Ajb 1 tip hou je gedeist!!!!!
Je zit gewoon mensen uit telullen die je niet eens kent!
omdat je je zelf de hemel in zit te prijzen dat jij overal goed in bent tenopzichte van de andere forum leden.
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-5-2004 21:56:00)
Je zit gewoon mensen uit telullen die je niet eens kent!
omdat je je zelf de hemel in zit te prijzen dat jij overal goed in bent tenopzichte van de andere forum leden.Daarom doen wij ook geen bruiloften
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-5-2004 20:01:00)
Als je kijkt op driveinshow.pagina.nl/
Bij friesland vind ik de prijs die wij hanteren wel goed.
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-5-2004 19:34:00)Bij friesland vind ik de prijs die wij hanteren wel goed.
Dit slaat dus helemaal nergens op.
Er zijn mensen die het voor hun hobby doen.
En geen bedrijf hebben en bakken met geld kunnen opdravelen en dus niet zo veel te besteden hebben als jou.
Marktverzieking spreek pas bij vind ik 20 euro.
Ik denk ook niet dat jij als beginnende dj/lj 234 euro vroeg??
Opgeven bij de belasting heeft alleen nut als je volgens mij ingeschreven staat bij de kvk!
En als je bv een hobby drive in show heb dan heeft het geen zin om je inteschrijven bij de kvk want verdienen doe je toch nog niet want je inversteert alleen maar in nieuwe spullen.
Topic: Wat te doen bij bedreigingen (23-4-2004 23:15:00)
Er zijn mensen die het voor hun hobby doen.
En geen bedrijf hebben en bakken met geld kunnen opdravelen en dus niet zo veel te besteden hebben als jou.
Marktverzieking spreek pas bij vind ik 20 euro.
Ik denk ook niet dat jij als beginnende dj/lj 234 euro vroeg??
Opgeven bij de belasting heeft alleen nut als je volgens mij ingeschreven staat bij de kvk!
En als je bv een hobby drive in show heb dan heeft het geen zin om je inteschrijven bij de kvk want verdienen doe je toch nog niet want je inversteert alleen maar in nieuwe spullen.
Wat te doen als er iets in de fik staat?
Wat te doen als er iemand achter je spullen staat?
Wat te doen als er bier of wat dan ook over je spullen heen gaat?
Waar gaat dit heen?????
Lijkt me vrij makkelijk als er een paar gozers irie aan het doen zijn: de dichtbijzijnde uitsmijter ff roepe(is al gezecht)
Wat te doen als er iemand achter je spullen staat?
Wat te doen als er bier of wat dan ook over je spullen heen gaat?
Waar gaat dit heen?????
Lijkt me vrij makkelijk als er een paar gozers irie aan het doen zijn: de dichtbijzijnde uitsmijter ff roepe(is al gezecht)