Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 13 van 20)
Topic: Censuur bij recensies? (27-5-2005 19:40:00)
service/persoon/verstand van zaken/etc
Dre heeft het gewoon goed voor elkaar. Het is zelfs zo, ik zocht een cd-speler met het budget van 700 euro. Ik belde Andre en die zei, ok voor dat budget zou ik de numark cdn 88 nemen, vanwege dit/dat, toen heb ik zonder het toestel uitgeprobeerd te hebben/andere 'reviews'te hebben gelezen gezegd, ok, stuur maar op. Bij zaken als xxxxxxk/xxxxxxxxxr/weetikveelwelkewebshop echt niet gedaan. Maar dat is dan ook het verschil tussen New-line en de rest.Topic: Het Punisher baskast topic (27-5-2005 19:15:00)Voor dit bedrag kan je beter 2dehands kijken omdat je anders helemaal nergens komtTopic: Advies gevraagd geluidsinstallatie verenigingsgebouw 90m2 1750 Euro (1-3-2005 20:21:00)
Misschien moet je is gaan lezen. Hoe wil je, zonder dat je platen hebt aan je stijl komen? Dan moet je gaan downloaden, maar dit is illegaal en vaak zijn de nummers niet te vinden. Final scratch, is dan ook (volgens mij) om je platen te digitaliseren en dan op je laptop te zetten, waardoor je als je ergens een boeking hebt, je platen thuis kan laten en met die (gedigitaliseerde) mp3's/wav's enz kan draaienTopic: Nieuwe lading behringer produkten (21-1-2005 18:50:00)
Hoezo, jij was toch zo blij met je roze led?
sandervandermaat schreef:
de shop ook zonder liegen en waarheid verbuigen prima loopt!
en dat komt (denk ik dan) juist door de eerlijkheid
Dre heeft het gewoon goed voor elkaar. Het is zelfs zo, ik zocht een cd-speler met het budget van 700 euro. Ik belde Andre en die zei, ok voor dat budget zou ik de numark cdn 88 nemen, vanwege dit/dat, toen heb ik zonder het toestel uitgeprobeerd te hebben/andere 'reviews'te hebben gelezen gezegd, ok, stuur maar op. Bij zaken als xxxxxxk/xxxxxxxxxr/weetikveelwelkewebshop echt niet gedaan. Maar dat is dan ook het verschil tussen New-line en de rest.
ja ga je ervoor staan heb je lekker verkoelend windje
Topic: Goedkoop setje.. (27-5-2005 19:02:00)
welk jb-setje bedoel je?
Topic: Goedkoop setje.. (27-5-2005 18:54:00)DJDS schreef:
Het moet geen 2e hands zijn.En met geen reet mogen kosten bedoel ik ongeveer onder de 200 euro, iets erboven mag natuurlijk wel.
voor 2 x MC 15 van dap ben je al 198 euro kwijt dus word of 2dehands of doorsparen (zou ik doen)Semi profi is leuk als het kan.
ik zou graag voor 100 euro m'n rijbewijs halen, get my point?kijk hier is: (of mag het niet 2dehands?)
Mackies srm 450
Qua dj mixer:Ecler MAC 40v. ben je voor 1750 klaar (excl muurbevestiging) denk dat dit goede oplossing is mocht ik niks over het hoofd zien.
Topic: Waarom vinyl ? (30-1-2005 16:11:00)Mackies srm 450
Qua dj mixer:Ecler MAC 40v. ben je voor 1750 klaar (excl muurbevestiging) denk dat dit goede oplossing is mocht ik niks over het hoofd zien.
Master ® schreef:
Dus als ik final scratch heb hoef ik dan geen platen te kopen ?.
Dj Console
Mag ik het brutale verzoekje posten dat, als je een url in een post neerzet, je eerst even kijkt hoe het moet, dit ivm schoonhouden van het forum (De mods hebben het al zo druk
)
Kleine moeite, groot gemak
Hoe maak ik een link in een post
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (21-1-2005 17:31:00)Topic: Aztek Dj Robo/big robo (18-1-2005 17:41:00)Mag ik het brutale verzoekje posten dat, als je een url in een post neerzet, je eerst even kijkt hoe het moet, dit ivm schoonhouden van het forum (De mods hebben het al zo druk
)Kleine moeite, groot gemak
Hoe maak ik een link in een post
weet iemand met hoeveel pins xlr deze word aangestuurd?
dacht 3, maar weet het niet zeker. dit omdat een vriend ze net bestelt heeft en niet weet welke xlr kabels erbij moeten
[edit hij wil deze www.new-line.nl/v/12906 erbij kopen, maar kan hij niet beter:
www.new-line.nl/v/12908
of:
www.new-line.nl/v/12677
erbij kopen? en diegene die hij wil kopen kan toch geen parren erbij aan sturen?
MVG Vincent
Topic: Verzoek Modding topic (17-1-2005 16:13:00)dacht 3, maar weet het niet zeker. dit omdat een vriend ze net bestelt heeft en niet weet welke xlr kabels erbij moeten
[edit hij wil deze www.new-line.nl/v/12906 erbij kopen, maar kan hij niet beter:
www.new-line.nl/v/12908
of:
www.new-line.nl/v/12677
erbij kopen? en diegene die hij wil kopen kan toch geen parren erbij aan sturen?
MVG Vincent
Reind schreef:
een ander kleurtje led in een apparaat modden is geen modden maar het vergallen van een product