Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 13 van 17)

Topic: Voorbeeld van zeer oud fadersysteem (12-6-2005 15:41:00)

VANDERAUWERA schreef:

weet jij soms een thirth generation versterker te koop staan een tg s2004 of een tg s1004, ik ben er namelijk naar op zoek.
Je hebt mail!!!
Topic: Elementen voor thuis-dj (3-5-2005 15:07:00)
Ik vond altijd dat een bepaald type Pickering elementen heel sterk leken op de Stanton 500AL elementen.Zagen er echt identiek uit.Alleen was de houder waar de naald aan vast zit breder van de Pickering,maar ik denk zelfs dat de naalden van beide merken gewoon uitwisselbaar met elkaar zijn.
Topic: welk element en waarom??? (27-12-2004 13:06:00)
Tja, een echte vinyl Dj kun je me niet noemen.Is al bijna mijn hele leven gewoon een grote thuishobby (Met muziek begonnen toen ik een jaartje of 7 was en ben er nu 34 ;-).Ik draai verder nergens.Ik heb nu nog eens de hoogte proberen juist in te stellen en nu kom ik op rond de 1mm.Maar ik blijf het dus niet echt makkelijk vinden om te zien of het juist helemaal parallel loopt, want het is allemaal zo miniem.Maar ja, mijn ogen zijn ook niet meer van iemand van 20 hé. LOL
Topic: welk element en waarom??? (26-12-2004 14:26:00)
Ik denk dat de armhoogte van mijn Sl-1200MKII's misschien te hoog staat.Staan nu namelijk op 3,5mm met concorde pro elementen.Kan dit?Want ik vind dat ik dat niet echt goed zie wanneer de onderkant van het element echt helemaal parallel loopt met de plaat.Als ik ernaar kijk lijkt dat bijna bij elke armhoogte parallel te lopen.Waar ligt de armhoogte bij een Sl-1200MKII met Concorde Pro elementen ongeveer tussen?Dan heb ik enig idee.
Topic: Denon software updates! (25-12-2004 15:13:00)
Bedankt voor de info.Ik ga in ieder geval de gebrande cd-r met de software update toch maar bijhouden.
Topic: Denon software updates! (25-12-2004 13:38:00)
Ik heb een Denon DN-D9000 en heb deze dus ook geupdate.Ik heb hier nog een reserve drive liggen (ziet bijna hetzelfde uit als een PC cdrom drive)om dadelijk te kunnen wisselen als 1 van beide drive defect zou gaan, maar zou ik dan de firmware update op die nieuwe drive ook weer moeten uitvoeren wanneer ik die drive zou gebruiken?
Topic: Denon software updates! (24-12-2004 07:36:00)
Ik had vorig jaar mijn DN-D9000 geupdate.Schrok toen wel even toen 1 drive plots moeilijkheden had met de cdrom met firmware opstaan, maar het was gelukkig nog goed gekomen.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (15-11-2004 13:50:00)

sn!pe schreef:

ik snap niet goed hoe het komt dat bovenvermelde fouten (oa letters die snel verdwijnen bij gebruik), door ecler over het hoofd zijn gezien. Ze laten het product toch uitgebreid testen voor het op de markt wordt gebracht... Of is de consument soms het proefkonijn ??!
Misschien laat Ecler die frontplaten in een ander bedrijf maken en is daar iets foutgelopen bij een bepaalde zending van frontplaten.
Ik heb dit probleem vroeger (jaren 80) eens voorgehad met zo een klein Realistic (Tandy) mengpaneeltje.Na 2 maanden gebruik (weinig gebruikt) waren ook bijna alle letters en streepjes verdwenen.Was blijkbaar geen beschermlaag overgespoten toen.Heb toen een ander mengpaneeltje gekregen en daar zag ik dadelijk dat er een beschermlaag over was en nooit geen probleem meer mee gehad.Dus was ook een produktiefout geweest.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (12-11-2004 11:15:00)
Ik ben er ook van terug gekomen om wanneer er een splinternieuw toestel op de markt komt dit dadelijk te kopen, omdat meestal na een paar maanden er alweer kinderziektes zijn uitgehaald enz...
Maar ja, als iedereen zou wachten met kopen, dat zou uiteraard ook niet goed zijn.
Topic: Denon DN-D6000 (13-10-2004 17:49:00)
Met mijn Dn-D9000 van Denon kun je thans al 2 nummers van dezelfde cd met elkaar mixen.Die heeft ook 4 line uitgangen ipv 2.