Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 13 van 20)

Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (22-1-2005 00:14:00)
Hallo, ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen.
Ik kan namelijk maar 8 kanalen gebruiken omdat de sturing die ik wil (lees: moet) hebben er ook maar acht heeft, Showtec Light Desk 136.
Maar dus eigenlijk dacht ik van ik kan misschien wel 2 van die goedkope showtec 4 kanaals dimmer in een 19" rack inbouwen (heb uitgerekent dat er precies 2 naast elkaar kunnen met wat ruimte ertussen).
Alleen dan is het natuurlijk wel stukken netter om meteen 19" dimmers te gebruiken... Wie heeft een goed idee?

(De Light Desk wil ik trouwens gebruiken omdat de scannersectie een rookmachine-ingang heeft voor de rookmachine die ik gebruik en hij heeft volgens mij wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aangezien ik een laag budget heb.)
Topic: JB-systems "the winner" scan (21-1-2005 08:00:00)

Victor Junior schreef:

Klik
sorry ashamed :$ maar in ieder geval bedankt happy :)
Topic: JB-systems "the winner" scan (20-1-2005 22:36:00)
Hoe zit het eigenlijk met de JB systems Dynamo, het kleinere broertje van de Winner?
136 euro, 100 watt www.new-line.nl/v/13414

zag er wel goede ervaringen over en het de filmpjes (te bekijken op link in reviews) zijn ook niet verkeerd. Zou dit een goed alternatief zijn voor iemand die geen winners kan betalen?
En waarom staat hij trouwens bij DMX effecten ipv scans?
Topic: Bierscherm? (20-1-2005 22:20:00)

The Wave schreef:

*knip*
Het is een dure maar degelijke oplossing
Hoop dat het scherm door loopt tot onder het podium zo dat onze vloer droog blijft
is dat niet erg onpersoonlijk?
En voel je je dan niet een beetje als een geditineerde?
Topic: noob (19-1-2005 19:09:00)

djdimi schreef:

Hij heeft gekozen voor pcdj FX + controller (dac-2) + SB Audigy 4 Pro

[Pcdj FX schreef:

[Dac-2 controller schreef:

[Geluidskaart schreef:

Mengpaneel, versterker, boxen moet hij nog kiezen happy :) .
hoe weet jij dit trouwens? wink ;)

In ieder geval is dit denk ik wel een goed beginsetje.
Maar aangezien de begunstigde 20 jaar is denk ik dat hij meer geld heeft te besteden dan een gemiddelde beginnende DJ.
Je kan dan ook zeggen van ik koop 2 MP3 cd spelers en een mooi mixertje en syrincs monitors.
Het kost wat maar daar kan je tenminste een paar jaar mee vooruit.
Mijn advies dus:

Mengpaneel > 1x [Dateq XTC schreef:

CD spelers > 2x [Denon S-3000 schreef:

Monitors > 1x [Syrinc Monitors]
Topic: Bierscherm? (16-1-2005 21:32:00)
hey that reminds me laugh :D
Ik heb as vrijdag weer een bierfeest maar heb nog steeds niet zo'n "scherm", heb trouwens wel een groot stuk plexiglas. Maar hoe kan je zoiets schuin op een tafel monteren? Ik dacht aan buigen door te verwarmen maar dat lijkt me ook niet zo makkelijk.
Topic: Het bouwen van een case (16-1-2005 17:39:00)

martijn schreef:

tintelend gevoel? da's gewoon je telefoonbotje, dat voel je ook als je je elleboog stoot. dat is niks ergs.
nee, het was echt iets verkeerds, heb er nu nog steeds last van...

Mijn CDkistjes zijn trouwens zo goed als af, alleen de schotels moeten er nog in worden gezet (maar die zijn nu ergens anders).

De lichtcase, waar ik eerder aan was begonnen is nu goed gezaagd en ik heb dus de houten "body". Het enige wat me weerhoud verder te bouwen is de flightware van €122,76 in combinatie met mijn bankrekening van €0,01
Topic: Het bouwen van een case (16-1-2005 13:01:00)

martijn schreef:

hoe krijg je het voor elkaar dat je elleboog omklapt? laugh :D
haha het viel wel mee hoor, maar zegmaar toen de popnagel popte, voelde ik een raar gevoel in mn elleboog...
Topic: Het bouwen van een case (15-1-2005 23:20:00)

Dj Noiz schreef:

DJJD schreef:

ga anders toch maar even huren morgen...
Morgen = zondag .... (ga je dat dan nog ergens kunnen huren?)
overmorgen ook goed wink ;)
Topic: Het bouwen van een case (15-1-2005 23:16:00)

sylvia schreef:

maar toen ik na een dagje poppen een hand had die zo dik was dat ik niet eens meer een shaggie kon draaien was ik er wel klaar mee.
haha ik ken het probleem, heb er zelfs even door een physiotherapeut naar laten kijken aangezien mijn elleboog de verkeerde kant op klapte razz :p
ga anders toch maar even huren morgen...