Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Jasper

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 13 van 20)

Topic: Emoticons? (30-7-2004 09:43:00)
Als ik eerlijk mag zijn vond ik die oude smileys met elk zijn eigen kleur veel duidelijker en mooier.
Topic: Laatste reacties...... (29-7-2004 22:39:00)
Bij mij doet ie het weer.
Topic: Laatste reacties...... (29-7-2004 20:21:00)
Ik heb de new-line cookies weggegooid, maar krijg nog steeds geen laatste reacties? shocked 8O
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-7-2004 10:33:00)
Iedereen kan hier natuurlijk wel een lijstje neerknallen met wat ie allemaal meeneemt voor een prijs, maar zou het niet veel handiger en beter te beoordelen te zijn als er een foto bij geplaatst wordt?
Topic: disco/club party's-stageplek (18-7-2004 22:41:00)

fredje schreef:

valt tegen he??
en dan heb je nog mazzel dat ik steeds alles voorkauw-dat was niet afgesproken
Hij heeft een concept af, en het is blijkbaar niet goed? Of je moet hem teveel helpen?
Topic: disco/club party's-stageplek (18-7-2004 22:32:00)
Mis ik hier iets, of gaat er iets mis met de communicatie?
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (16-7-2004 14:46:00)
Ik vind zelf die van Haiducii beter, welke is er eigenlijk als eerst gemaakt, of uitgebracht?
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (7-7-2004 14:02:00)
Moet je even het haakje weghalen achter de link wink ;)
Topic: Het bouwen van een case (1-7-2004 10:39:00)
Dat idee heb ik wel vaker gepost wink ;) :

Je hebt 2 bakken die je kantelt en op elkaar legt:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/jbh-feesten/18juni2004/18juni20044.jpg (hier kan je het zien aan het handvat)

De bodem is een plank die rust op spijltjes, dus die bodem kan je eruit halen. Als je dan ook nog in die spijltjes magneetjes verwerkt, en de case kantelt, en dan een reclamebord erop doet,heb je een mooi meubel!
Topic: New-Line chatbox [test] (29-6-2004 21:41:00)
ik kom er ook niet op shocked 8O