Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 13 van 20)
Topic: Welke spigot gebruiken (24-3-2012 12:17:00)
Dat lijkt er inderdaad op, omdat je ene gat in de buis groter is dan de andere.. Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar wist niet of er trussen waren die zo koppelden..
Topic: Digimixer: Behringer X32 (24-3-2012 12:12:00)wat me trouwens wel opvalt is als je op de site van behringer kijkt Hier..
Dat er bovenaan de pagina een ander model staat als in de filmpjes..
Bovenaan staat er een met een iphone en zonder 'muis'..
En in de filmpjes onderaan zit er een soort 'muis' op..
Wat zou hier de reden voor zijn? Ze gaan toch niet 2 modellen uitbrengen of let behringer gewoon slecht op met het bouwen van de eigen website..
Topic: Digimixer: Behringer X32 (24-3-2012 11:24:00)Dat er bovenaan de pagina een ander model staat als in de filmpjes..
Bovenaan staat er een met een iphone en zonder 'muis'..
En in de filmpjes onderaan zit er een soort 'muis' op..
Wat zou hier de reden voor zijn? Ze gaan toch niet 2 modellen uitbrengen of let behringer gewoon slecht op met het bouwen van de eigen website..
Ik zag gister in een andere webshop (
) staan, nog een week levertijd..
Topic: Digimixer: Behringer X32 (23-3-2012 10:39:00)
) staan, nog een week levertijd.. Is er ook al iets meer bekend over de levertijd?
Ik ben rustig aan op zoek naar een digitale tafel en ben toch zeer benieuwd naar deze..
Topic: Kijk en luisterdag (19-3-2012 19:08:00)Ik ben rustig aan op zoek naar een digitale tafel en ben toch zeer benieuwd naar deze..
Mocht er iemand vanuit of langs Eindhoven komen, houd ik me ook aanbevolen
Topic: Kijk en luisterdag (19-3-2012 18:57:00)
Ik wil eventueel nog wel een setje Db technologies sub 18D meenemen en RCF ART 422A.. Ben wel benieuwd hoe die het houden t.o.v. van de 322..
Topic: Kijk en luisterdag (18-3-2012 14:20:00)Ik wil eventueel ook nog wel kijken of ik kan..
Heb hier dB technologies SUB 18D staan en RCF topjes..
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit gaat tov de wat grotere broertjes..
Topic: Drive-in show websites (17-3-2012 14:22:00)Heb hier dB technologies SUB 18D staan en RCF topjes..
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit gaat tov de wat grotere broertjes..
De opzet is in grote lijnen hetzelfde gebleven of zie ik dat verkeerd?
Topic: Ervaring met Line 6 digitale draadloze mics? (6-3-2012 18:34:00)De werking andersom maakt mij inderdaad ook niks uit.
Maar de manier zoals jij bedoelt, vraag ik me ook nog steeds af.
Dat is voor mij ook een reden of ze nog niet aan te schaffen..
Topic: Ervaring met Line 6 digitale draadloze mics? (5-3-2012 20:20:00)Maar de manier zoals jij bedoelt, vraag ik me ook nog steeds af.
Dat is voor mij ook een reden of ze nog niet aan te schaffen..
Toch lijkt het me niet makkelijk om daar rekening mee te houden..
Tegenwoordig hangt in bijna elke zaal of locatie wel een draadloos netwerk..
Tegenwoordig hangt in bijna elke zaal of locatie wel een draadloos netwerk..