Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 13 van 20)
Topic: Waar moet jij binnenkort draaien? (22-10-2010 10:46:00)
Ik ben verder alleen geinteresseerd in dingen die stuk zijn
Hehe Hans deze keer zal ik water halen
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (18-10-2010 12:09:00)
klein tipje van de sluier om op te lichten wat wij zullen gaan zeerzetten...
-- Tente flightcase wielen, geremd en ongeremd ( nieuw)
en ? laat ze me weten !Hehe ben ik net naar opzoek voor wat hondjes, Heb je grote aantallen? die je voor weinig kunt afnemen?
Heb er zin in, zie je volgende week,
(ps, deze keer weer de koffie klaar in de stand?)
Dé Intocht van Sinterklaas
Topic: pomp rookmachine stuk (21-10-2010 19:50:00)
Maakt het verder nog uit of ik er nog een ep 5,6,7,8 in zet?
Topic: pomp rookmachine stuk (21-10-2010 16:10:00)
Heb net het juiste pompje gevonden op ebay:P zitten ook in senseo's
cgi.ebay.de/Ulka-Pumpe-Modell-E-Tpye-EP8-26-W-Original-/250631700510?pt=DE_Haushaltsger%C3%A4te_Kaffeemaschinenzubeh%C3%B6r&hash=item3a5ad0401e
Topic: pomp rookmachine stuk (21-10-2010 15:50:00)
cgi.ebay.de/Ulka-Pumpe-Modell-E-Tpye-EP8-26-W-Original-/250631700510?pt=DE_Haushaltsger%C3%A4te_Kaffeemaschinenzubeh%C3%B6r&hash=item3a5ad0401eHeb de machine hier nu open liggen
en heb een stikkertje van de pomp gescheurd,
Stikkertje is deels zwart door een stuk tape wat er blijkbaar over zat maar wat ik kan lezen is:
ULKA s.r Italy
Model: FR Type EP8
230V 50 Hz
-------------------------
en voor de rest staat er 'date' maar die kan ik niet aflezen...
Heb alle leidingen na gekeken en doorgespoten. pompje pompt nog alleen volgens de oude eigenaar komen er straaltjes vloeistof uit, ik zal eens proberen of dit nu nog zo is, heb de pomp helemaal uit elkaar gehad en na gekeken en schoongemaakt dusja,
Gr Stijn
Topic: pomp rookmachine stuk (20-10-2010 19:29:00)
en heb een stikkertje van de pomp gescheurd, Stikkertje is deels zwart door een stuk tape wat er blijkbaar over zat maar wat ik kan lezen is:
ULKA s.r Italy
Model: FR Type EP8
230V 50 Hz
-------------------------
en voor de rest staat er 'date' maar die kan ik niet aflezen...
Heb alle leidingen na gekeken en doorgespoten. pompje pompt nog alleen volgens de oude eigenaar komen er straaltjes vloeistof uit, ik zal eens proberen of dit nu nog zo is, heb de pomp helemaal uit elkaar gehad en na gekeken en schoongemaakt dusja,
Gr Stijn
Heb sinds net een 1200W Rookdoos gekregen met defecte pomp.
het gaat om een: Acme fogger 1200 (onbekend) is wel echt een leuk groot ding, Maar zoek een vergelijkbaar pompje die ik erin kan bouwen,. weet iemand waar ik zoiets kan krijgen,
Groeten Stijn
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (18-10-2010 19:09:00)het gaat om een: Acme fogger 1200 (onbekend) is wel echt een leuk groot ding, Maar zoek een vergelijkbaar pompje die ik erin kan bouwen,. weet iemand waar ik zoiets kan krijgen,
Groeten Stijn
hahaha
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (18-10-2010 14:12:00)
Ganzz schreef:
En ik zeker weer water halen daarvoor
Ik ben verder alleen geinteresseerd in dingen die stuk zijn 
Hehe ik ook! heb de ruimte wel eens een paar keer gezien maar de laatste tijd niet, me vader brengt het er gewoon heen, maar vd week zal ik foto's maken als ik er zelf ben,
Verwacht er niet te veel van, is nogal klein haha
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (18-10-2010 10:39:00)Verwacht er niet te veel van, is nogal klein haha
Vandaag is een deel naar de opslag gegaan en woensdag waarschijnlijk het 2e deel!
én dan nog inrichten hehe
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (17-10-2010 23:24:00)
én dan nog inrichten hehe
SpaceyDeeJ schreef:
Ok,klein tipje van de sluier om op te lichten wat wij zullen gaan zeerzetten...
-- Tente flightcase wielen, geremd en ongeremd ( nieuw)
en ? laat ze me weten !
Heb er zin in, zie je volgende week,
(ps, deze keer weer de koffie klaar in de stand?)