Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 13 van 20)
Topic: Beatmixen (20-12-2004 16:33:00)Staat er zelfs op. Misschien had hij toen zelf alvast de helft opgedronken, dan is het wel een 6-pack
.Topic: Super OEM bak (19-12-2004 17:14:00)Ohw oke, in dat geval
:
Brooklyn Bounce - X2X We Want More (Deepack Remix)
DJ Furax Vs. Redshark - Big Orgus 2004 (DJ Vince Mix)
Marshall Masters - Don't Touch That StereoTopic: Jows - Stop It! (3-12-2004 23:12:00)Lang leve de verloop kabels
.Topic: Beatmixen (24-10-2004 12:53:00)
)Tssss.... Amateur
.
Nou, dan ben ik toch wel benieuwd naar dat effect. Kun je hier niet toevallig effe een stukje plaatsen waarin je dat doet? Lijkt me erg leuk om te luisteren
.
Topic: easy scan pinbezetting van de jack (19-12-2004 20:54:00)
.Victor Junior schreef:
Is toch ook een 12-pack.
.De Synq is de enige Super OEM bak uit deze web-shop met line-out. Maar dat kon je ook lezen in de web-shop zelf
.
Of het een voordeel is, ik denk van wel. Volgens mij kun je nou niet meer last krijgen van de zogenaamde groundloop. En ook als je je vinyl wil gaan digitaliseren heb je geen voorversterker nodig. Maar voor de Synq betaal je dan wel meer dan dat je voor de Akiyama, Reloop of American Audio in deze web-shop neerlegt...
Topic: reactie (14-12-2004 20:40:00)
. Of het een voordeel is, ik denk van wel. Volgens mij kun je nou niet meer last krijgen van de zogenaamde groundloop. En ook als je je vinyl wil gaan digitaliseren heb je geen voorversterker nodig. Maar voor de Synq betaal je dan wel meer dan dat je voor de Akiyama, Reloop of American Audio in deze web-shop neerlegt...
Download de handleiding zou ik zeggen:
Handleiding Alesis Air FX
Topic: Oud & Nieuw 2005! (13-12-2004 18:22:00)Handleiding Alesis Air FX
Ik ga dit jaar ook uit, lekker feesten in de lokale kroeg. Ik heb gehoord dat het city theater ook open is en dat daar club/dance zal worden gedraaid. En aangezien je kaartje daar ook geldig voor is...
De laaste keer dat ik in het city theater was, was er een lekkere geluidsset, hopen dat die er nou nog staat. Ik heb er dus al zin in
.
Topic: Dance Top 100 2004 (11-12-2004 23:53:00)
De laaste keer dat ik in het city theater was, was er een lekkere geluidsset, hopen dat die er nou nog staat. Ik heb er dus al zin in
.Infected Sounds schreef:
@ John: Hardstyle is ook dance.
:Brooklyn Bounce - X2X We Want More (Deepack Remix)
DJ Furax Vs. Redshark - Big Orgus 2004 (DJ Vince Mix)
Marshall Masters - Don't Touch That Stereo
Zo zo mr_jows, jij hebt er wel zin in of niet?
. Staan nog behoorlijk bekende namen in het rijtje: Chiren, Trilok, Dano. Alvast veel succes de 25e
. Kunnen we misschien nog een track van je verwachten voor dat feest? Iig erg leuk voor. En blijf die plaatjes draaien he
.
Groeten,
John
Topic: Hulp bij PC mixen gezocht (5-11-2004 21:10:00)
. Staan nog behoorlijk bekende namen in het rijtje: Chiren, Trilok, Dano. Alvast veel succes de 25e
. Kunnen we misschien nog een track van je verwachten voor dat feest? Iig erg leuk voor. En blijf die plaatjes draaien he
.Groeten,
John
Of een surround kaartje met meer dan 2 stereo of 4 mono uitgangen.
Topic: Versterker JB- systems C2-450 (29-10-2004 23:49:00)joepvandemortel schreef:
Lijkt mij ook wel verstandig, ik heb hier nog een disco mixer staan die alleen jack ingangen heeft.
.Reind schreef:
De routine zal er dus wel weer in komen, mag ik hopen tenminste want de laatste tijd lijkt het wel of ik pas een half jaar bezig ben met draaien. (klopt ook wel maar dan met ondertussen 8 jaar ervaring
)
.