Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bams
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Bams (Pagina: 13 van 15)
Topic: Carnavalmuziek 2010 (29-1-2010 09:56:00)
bij deze dubbel S zonder T, hij kwam gister voorbij toen ik voor mijn werk in een bouwschuur was en de complete cv kon hem al meezingen, doet het rond Breda goed!
Ik doe gewoon mijn ding
Topic: Carnavalmuziek 2010 (16-1-2010 15:09:00)Ik doe gewoon mijn ding
Bennie solo en Andre van duin- Allebei erg lekker voor in het cafe! goede meedeiners, tekst van Bennie Solo is ook lekker actueel maar die van Andre blijft beter hangen. hij kan het toch mooi nog steeds na 40 jaar!
Topic: Carnavalmuziek 2010 (12-1-2010 09:00:00)Dubbel S zonder T hebben ook weer een nieuwe single: Ik doe gewoon mijn ding/ Het kan ons niks schillen. Hangt mooi tussen ouderwetse carnavalskraker en apresskihuthit in, goed ritme wat lekker in je hoofd blijft hangen.
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (31-12-2009 13:09:00)eh...trackspot heeft minder functies dan een intella of een 518 hoor, zeker het gebrek aan roterende gobo's is belangrijk, maar ja, dat heeft een intella dan ook weer niet, maar die is weer stukken feller.
Trackspot is simpelweg bomvrij en goedkoop in gebruik, niets meer niets minder.
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (31-12-2009 09:47:00)Trackspot is simpelweg bomvrij en goedkoop in gebruik, niets meer niets minder.
Ben echt wel fan van de Goldenscan serie, maar deze zijn het toch net niet..men wilde zo graag de CMy-functionaliteit er in hebben dat de lichtopbrengst er voor opgeofferd is. hang een GS2/3 er naast en je zal aardig schrikken in de diepere kleuren.
Dat ze onderhoud nodig hebben is logisch, die dingen zijn zo oud, en zijn vast en zeker al door heel wat handen gegaan die er allemaal weinig aan geserviced hebben omdat ze dachten een koopje te hebben tot er iets misging.
ben je handig en kan je ze zelf in de lucht houden dan zou ik zeggen bied de helft en geniet er af en toe van. Op een vaste locatie zijn de lampkosten te hoog, en voor de verhuur zijn ze te groot. maar als je ze af en toe kan inzetten dan heb je ze zo terugverdiend. Op de zwarte cross had men bij een optreden 4 gs3's achter de dj op hun gat staan, met de spiegel recht naar voren...was dat even een heel gaaf effect!
voor hetzelfde geld koop je oog 6 of 8 518's; roterende gobo's en acceptabele lichtopbrengst, en die zijn stukken bruikbaarder. wil je echt veel bang for bucks, 8 intellabeams voor dat geld moet ook wel lukken..die zijn simpeler en bomvrijer en komt ook een bak licht uit!
Topic: 12,5 jaar huwelijk (24-12-2009 10:08:00)Dat ze onderhoud nodig hebben is logisch, die dingen zijn zo oud, en zijn vast en zeker al door heel wat handen gegaan die er allemaal weinig aan geserviced hebben omdat ze dachten een koopje te hebben tot er iets misging.
ben je handig en kan je ze zelf in de lucht houden dan zou ik zeggen bied de helft en geniet er af en toe van. Op een vaste locatie zijn de lampkosten te hoog, en voor de verhuur zijn ze te groot. maar als je ze af en toe kan inzetten dan heb je ze zo terugverdiend. Op de zwarte cross had men bij een optreden 4 gs3's achter de dj op hun gat staan, met de spiegel recht naar voren...was dat even een heel gaaf effect!
voor hetzelfde geld koop je oog 6 of 8 518's; roterende gobo's en acceptabele lichtopbrengst, en die zijn stukken bruikbaarder. wil je echt veel bang for bucks, 8 intellabeams voor dat geld moet ook wel lukken..die zijn simpeler en bomvrijer en komt ook een bak licht uit!
en kijk eens wat er eind jaren '80 onderaan in de hitparade stond... vaak zijn dit niet de gekende hits, maar wel dansknallers..
als het nederlandstalig is, en je komt uit het zuiden, zoek eens naar de Marlets; wat moet een cowboy in parijs, ik wil friet met mayonaise en vooral; te voet naar scherpenheuvel. meer dancegericht; Confetti's- the sound of C.
wat ook in nederland het goed deed in die tijd: Clouseau- daar gaat ze, Kaoma-lambada, Bangles met eternal flame, Sydney joungblood- if only I could, technotronic-pump up the jam, Hithouse- jack to the sound ennnnnnnnn Jive bunny and the mastermixers.
stiekume feesttip; Country Roads, maar dan wel van Man X, de B kant van de single.
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (14-12-2009 16:09:00)als het nederlandstalig is, en je komt uit het zuiden, zoek eens naar de Marlets; wat moet een cowboy in parijs, ik wil friet met mayonaise en vooral; te voet naar scherpenheuvel. meer dancegericht; Confetti's- the sound of C.
wat ook in nederland het goed deed in die tijd: Clouseau- daar gaat ze, Kaoma-lambada, Bangles met eternal flame, Sydney joungblood- if only I could, technotronic-pump up the jam, Hithouse- jack to the sound ennnnnnnnn Jive bunny and the mastermixers.
stiekume feesttip; Country Roads, maar dan wel van Man X, de B kant van de single.
ook leuk: krijgt te horen dat je moet draaien én het licht moet verzorgen voor de marinierskapel (wat we erg vreemd vonden, als dixo het licht moeten doen voor een orkest van 50 man) maar het was echt zeker. Dus een sloot materiaal ingehuurd, willen we gaan opbouwen..Was het dus toch enkel draaien, en aangezien ze geen plek meer hadden op het podium, wat wil je met 50 man, moesten we maar naast het podium, in de loop naar de toiletten, wat ook duidelijk werd gemeld middels een bord voor onze discobar. Binnen een half uur van grote jongens tot toiletjuffrouw..dat was toch wel een unicum.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (9-12-2009 13:30:00)Dus daarom zijn er zo verdomd weinig actuele carnavalssingles meer....
Topic: Carnavalmuziek 2010 (3-12-2009 11:03:00)De discussie wil ik niet aanzwengelen, want dat die limbo's een heel andere versie van hetzelfde feest zijn mag bekend zijn.
waar ik op doel is dat ik tot op heden alleen nog maar een gecoverd nummer van Alle 13 jaanke (witte eend)en in mindere mate de nummers van Jettie Pallettie als kwalitiatief okay zie. De rest zijn toch vooral net niet helemaal lopende 4kwartsmaten, of ronduit rammelende covers. Dan zou ik nog liever Die weisse kuh draaien dan alle nederlandse varianten. het is nog vroeg, maar laat alsjeblieft nog wat nummers uitkomen die echt creatief zijn..
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (3-12-2009 10:46:00)waar ik op doel is dat ik tot op heden alleen nog maar een gecoverd nummer van Alle 13 jaanke (witte eend)en in mindere mate de nummers van Jettie Pallettie als kwalitiatief okay zie. De rest zijn toch vooral net niet helemaal lopende 4kwartsmaten, of ronduit rammelende covers. Dan zou ik nog liever Die weisse kuh draaien dan alle nederlandse varianten. het is nog vroeg, maar laat alsjeblieft nog wat nummers uitkomen die echt creatief zijn..
Wa we overigens wel merkten dat de msd met de SN voeding niet altijd even lekker opstart, het kan zijn dat de ignitor te licht is, maar uiteindelijk werkte het altijd wel. die coemars hebben mogelijk een andere opbouw dan de Astro, dus mijn ervaringen zijn geen garantie voor een Astro he ;)
heb volgens mij nog ergens een gebruikte SN lamp liggen, laat maar weten als ik even moet gaan graven :)
heb volgens mij nog ergens een gebruikte SN lamp liggen, laat maar weten als ik even moet gaan graven :)