Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 13 van 20)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (21-9-2010 19:52:00)
Ben je zo'n alcoholist dan?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (20-9-2010 09:26:00)
" Motor
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2497 cm³
Snelheid en vermogen
Vermogen 125 kW (170 Pk)"
Dat moet toch wel voorruit komen?
Topic: 19" montagerek op geleiderails (6-9-2010 19:35:00)Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2497 cm³
Snelheid en vermogen
Vermogen 125 kW (170 Pk)"
Dat moet toch wel voorruit komen?
Kan je niet de rails gebruiken die ze ook voor 19" rackpc's gebruiken?
Daar kan een server met gemak aan hangen, en die kan je zo de complete lengte naar voren trekken, nadeel is wel dat het in ruststand ook al ±80cm aan diepte inneemt (het systeem dat ik hier heb liggen dan)
Topic: Draadloze vga (6-9-2010 16:44:00)Daar kan een server met gemak aan hangen, en die kan je zo de complete lengte naar voren trekken, nadeel is wel dat het in ruststand ook al ±80cm aan diepte inneemt (het systeem dat ik hier heb liggen dan)
Ook zit je met alle aangepaste animatie die niet goed gaat werken, en bij een filmpje hoef je maar iets sneller te praten en je dia loopt alweer achter.. ..VGA over cat5 is volgensmij niet zo'n gigantisch dure investering, en je kan makkelijk / goedkoop kabel leggen.
Hier in de kerk staan ook 2 beamers, allebij vga over cat5 naar achteren getrokken.
Topic: Draadloze vga (6-9-2010 09:17:00)Hier in de kerk staan ook 2 beamers, allebij vga over cat5 naar achteren getrokken.
Maakt het niet echt gebruiksvriendelijk voor iemand die met z'n hoofd bij een begrafenis zit?
Topic: Draadloze vga (5-9-2010 23:52:00)En vga over Cat5(e)?
Topic: Draadloze vga (3-9-2010 23:30:00)TS is nog niet terruggeweest, misschien eerst maar eens afwachten?
Overigens zijn de meeste powerpoints prima te gebruiken over Tulp hoor!
Topic: rca - rca remote (2-9-2010 13:31:00)
Overigens zijn de meeste powerpoints prima te gebruiken over Tulp hoor!
Dan moet ie alsnog opstaan.. ..iets wat ie dus wilt oplossen?
Topic: Drive-in show websites (1-9-2010 14:30:00)
Hier doet ie 't!
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (31-8-2010 23:13:00)Privéchauffeur van koffers! haha 
Voor een arrangement waar gasten van hotel naar hotel fietsen, moet ik de koffers vervoeren.. ..met als gevolg dat ik al 13.000 km in een VW T4 heb gereden in amper 2 maanden!

Voor een arrangement waar gasten van hotel naar hotel fietsen, moet ik de koffers vervoeren.. ..met als gevolg dat ik al 13.000 km in een VW T4 heb gereden in amper 2 maanden!