Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sjoerdiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 13 van 18)

Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (26-10-2009 15:34:00)
Hallo iedereen,

Ik heb zondag 4 moving heads van djbram overgekocht, waarbij bekend was dat 1 moving head kapot was. Vandaag ben ik gaan uitzoeken wat het defect precies was, heb verschillende onderdelen verwisseld en weet nu dat het de printplaat is. Die aangesloten zit op de xlr chasis delen en waar je de dmx kanalen op instelt doormiddel van binaire dip switches.
Ik wil dus graag deze 4e moving head ook werkend hebben, heeft iemand een idee wat er eventueel stuk kan zijn op deze printplaat?

MEX-150 of Pixie

Hieronder wat foto's van de defecte printplaat !:
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/1.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/2.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/3.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/4.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/5.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/6.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/7.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/8.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/9.JPG
https://megasoundnoordwijk.nl/newline/pixie/10.JPG

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, of dat iemand ook zo'n moving head heeft waarvan de chip nog werkt.

Alvast bedankt,
Sjoerd Dijkstra
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 19:24:00)
Ook hierbij mijn deelneming.

Sjoerd Dijkstra
Topic: antari z1200 probleem (16-7-2009 11:35:00)
Bij de dierenwinkel kan je voor 30 cent een halve meter luchtslang kopen dat normaal voor een aquarium wordt gebruikt. Zelf even creatief zijn met daaraan knutselen!
Topic: Geslaagd?!?! (18-6-2009 22:12:00)

dj sjoerd schreef:

en ik mag volgende week mijn VWO diploma in ontvangst nemen. heb net gehoord dat ik geslaagd ben
Naamgenoot razz :p , Gefeliciteerd laugh :D
Topic: Geslaagd?!?! (18-6-2009 15:33:00)
Gefeliciteerd happy :)
Topic: Sneeuwvloeistof (20-5-2009 07:54:00)
Ik koop zo'n 1 liter can van showtec, dit moet je dan zelf nog mengen en dan heb je 25 liter sneeuw vloeistof. Die 14 euro voor die 25 liter is ook het geld niet, maar ben er achter gekomen dat er op een avondje toch best veel doorheen gaat.

Sjoerd
Topic: Eurovision diary (22-4-2009 23:41:00)

DJ-Robin schreef:

Zijn er nog mensen hier die deze productie volgen?
Het begint nu al lekker vorm te krijgen en er zitten echt onwijs veel uur werk in volgens mij shocked 8O
Ik kijk iedere avond weer laugh :D , echt indrukwekkend hoeveel daar hangt.
Topic: Luidspreker bevestiging aan lantaarnpaal (14-4-2009 22:42:00)

Kiebus schreef:

Als je die bekleed met iets, en ze op een lantaarnpaal zet, en vastdraait, dan kun je daar een olifant aan ophangen.
Mmmm dat zou ik toch maar niet doen laugh :D , als er een auto tegen aan rijd buigen ze al krom.
Topic: Aluminium en chloor ... (6-4-2009 22:41:00)
Sta 17 april in een zwembad dus zal daarna wel posten of er enige verkleuring op de truss komt wink ;)
Topic: Aluminium en chloor ... (6-4-2009 21:46:00)
Ben ik ook wel benieuwd naar aangezien wij ook binnenkort met onze truss naar een zwembad gaan.