Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 13 van 18)
Topic: DAP PALLADIUM P-500 Vintage bij 2 DAP MC-15? (7-12-2007 17:19:00)niet helemaal mee eens, watdacht je van speakers eruit en andere speakers erin? ben je vaak goedkoper uit als zelf een kast te bouwen, en wees eerlijk wat beter ziet het er wel uit als dat veel mensen zelf iets in elkaar bouwen. en het scheelt veel tijd!
dus wanneer koop je de mc-serie? als je weinig tijd/zin hebt om zelf kasten te bouwen. dan neem je die en zet je er andere speakers in.
maar goed, dat is mijn meningEn hoe weet je zeker dat dat (beter) zal klinken als je er op goed geluk 2 andere speakers in steekt?Topic: Pioneer CDJ-400 topic (28-11-2007 20:01:00)tel de telefoons en camera's!
een kratje bier voor degene die het goed heeft
Mwoooaaaaa 83 zichtbaar?
Topic: Ernistig incident voorgekomen bij drive in show werk. (26-11-2007 16:16:00)
Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
daar nodigt een gastenboek nou eigenlijk wel toe uit, om maar niet te spreken van die google ads
Gaat meer om principe, maar da's mijn mening.
En die google ads daar kies ik zelf voor, dat klopt. Maar daar hoorde je me toch niet over?
Je kunt toch ook gewoon op een vriendelijke manier met collega's omgaan?
In plaats van te kl*ten op zo'n manier.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-11-2007 20:41:00)
watje schreef:
Dré schreef:
Dus: Wanneer neem je de MC reeks? Eigenlijk nooit (tenzij je echt niet genezen kan worden van het "hetmoetgrootzijnvoorweinig" syndroom). Wanneer neem je bijvoorbeeld een B-2031P setje. Als je geluid voor thuis wilt hebben. Wil je wat "werk op een stokje" doen voor relatief weinig, dan kijk je naar de K-112/K-115.dus wanneer koop je de mc-serie? als je weinig tijd/zin hebt om zelf kasten te bouwen. dan neem je die en zet je er andere speakers in.
maar goed, dat is mijn mening
Zie quote hoe je 'm zelf maakt
Topic: Qlimax 2007 (27-11-2007 21:42:00)
mds schreef:
Laxap schreef:
Lasers
een kratje bier voor degene die het goed heeft
Als ik die kabels op de vloer in het donker ook niet zie, zoals je zegt (, want de foto was met flits), kan ik makkelijk vallen als ik hier langs loop, doordat ik er over struikel? Au.
Beetje gaffa doet wonderen.
Topic: Ruis op kanaal mengpaneel (23-11-2007 18:11:00)
Beetje gaffa doet wonderen.
Is je PC aangesloten op een geaard stopcontact? Zonee, steek 'm daar eens op, dat wil ook wel 'ns helpen.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-11-2007 21:48:00)sonic boom schreef:
Decibel Drive-in schreef:
Ook leuk;Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
En die google ads daar kies ik zelf voor, dat klopt. Maar daar hoorde je me toch niet over?
Je kunt toch ook gewoon op een vriendelijke manier met collega's omgaan?
In plaats van te kl*ten op zo'n manier.

Ook leuk;
Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
Topic: Polonaise (13-11-2007 17:10:00)Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
[edit] Eerst lezen, dan posten.
[/edit]
Topic: Polonaise (12-11-2007 20:14:00)
[/edit]'t Dak eraf - de Slurvendans
ook Frans Bauer - Heb je even voor mij zorgt meestal voor een wandelende file.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-11-2007 15:03:00)
ook Frans Bauer - Heb je even voor mij zorgt meestal voor een wandelende file.
Ik meen dat in dit topic iemand een poos geleden een stel waterzuilen zocht?
Gespot op MP
(Ja, heb de zoeker gebruikt, ja, heb het topic tot 20 pagina's terug doorgespit... maar kon niets meer vinden, vandaar.)
Gespot op MP
(Ja, heb de zoeker gebruikt, ja, heb het topic tot 20 pagina's terug doorgespit... maar kon niets meer vinden, vandaar.)