Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 12 van 20)

Topic: Logo voor Drive-in show (19-8-2007 19:50:00)
Ik krijg wel het idee dat je allemaal standaard sjablonen hebt gebruikt uit een photoshop-achtig programma. Als dit zo is zou ik oppassen met de copyrights van dit soort afbeeldingen. Het zou in ieder geval verklaren waarom je er zo veel in korte tijd hebt gemaakt.
Er staan er verder maar weinig bij waar ik echt het idee drive in bij heb.
Topic: Kids Disco (9-8-2007 20:58:00)
Waarschijnlijk zit je ook in een verkeerd topic, en om nou lid te worden van dit forum vanwege deze reden vind ik eigenlijk onzin, aangezien we hier licht en geluid bespreken. sneaky :V
Topic: Drive in show meubel (2-8-2007 11:21:00)
Somber en onaantrekkelijk, je moet je dit voorstellen in een verduisterde ruimte.
Topic: Kids Disco (2-8-2007 11:19:00)
Volgens mij is Spring gewoon het bandje uit de gelijknamige serie, en Topstars het bandje in het echt in Nederland.
Topic: Kids Disco (1-8-2007 21:39:00)
https://www.studio100fan.eu/nl/topstars/songteksten/topstars/484/te-min-voor-katja.html Hier hebben we het toch over?
Van wie is het origineel dan?
Topic: Kids Disco (1-8-2007 21:19:00)
Is dat trouwens niet Katja???? Te miiiiiiiiiiiiiinnnnn voor Kaaahhaaaahhhaaatja?????
Topic: Mysterieuze T-bar (29-7-2007 01:24:00)

kevinos91 schreef:

Juist... maar dat lost het mysterie nog niet op sad :(
Het verklaard wel waarom niemand je snapt met dit probleem, even duidelijk zijn dus. Misschien moet dit topic ook naar licht of newbie?
Topic: Mysterieuze T-bar (29-7-2007 01:15:00)
dimmerbalk dus, niet zomaar een t-bar
Onder een t-bar versta ik gewoon een metalen t-stuk op je statief waar je parren aan kan hangen maar waar verder geen aansluitingen aan zitten. zoiets als bovenop dit statief dus...
Dus, parren op dimmerbalk, dimmerbalk op switch, switch op netstroom
DJ Bart had dus eigenlijk al gelijk. Zelf zoeken scheelt een hoop in de duidelijkheid van je verhaal.
Topic: Wat kosten jullie nou? (28-7-2007 15:01:00)
En een toch wel belangrijke vraag: Ben ik kostendekkend bezig?
Topic: proeftijdlid (27-7-2007 00:37:00)
Ja, inderdaad, is een nieuwe term. Account tijdelijk geblokkeerd of zo? Of op de terugweg van proeftijdlid?