Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 12 van 20)

Topic: kapotte dap p2000 (25-5-2008 14:47:00)
Je geeft aan dat t een soort 'flanger effect' geeft.
Oorzaak is hoogst waarschijnlijk een los contactje?
Topic: Filmpje lichtset (22-5-2008 13:55:00)

JeroenVDV schreef:

lj/dj cono schreef:

ziet er leuk uit. (Totaal mijn muziek niet maar dat was niet aan jou)
Thanks! Was ook niet echt mijn ding qua muziek, maar wel het enige vlotte nummer in de show om met een laser bij te wapperen.
Jeroen hoe kom je toch aan die klussen.
Vrij simpel: Zorgen dat je iets anders doet dan anderen, en zorgen dat de juiste mensen weten dat je dat doetwink ;)
Één van de belangrijkste dingen in dit vak zijn; connecties. wink ;)
(uiteraard ook bij andere zaken)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-5-2008 13:46:00)
Op langere termijn is een vito grofweg een slechte auto. Veel kleine mankementen die je in de portomonee gaat voelen.
Zelf heb ik geen ervaring met een Vito, maar het is naar mijn weten algemeen bekent dat de Vito geen sterke bak is.
Kijk eens verder naar een Transporter, of een peugeot boxer, Citroën Jumper etc.

Vito; nee niet aan beginnen. Tenzij de monteur dr onder kijkt en niet veel kan vinden. Misschien kunnen de onderdelen nog wel een jaar jaar door wink ;)
Topic: timer op rookmachine (17-5-2008 22:12:00)

dj t² schreef:

sorry, gewend van msn razz :p
Ja, hier niet dus.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-5-2008 12:34:00)

partyfish schreef:

met een vito een 2 tons aanhanger rijden mag misschien niet maar wordt maar zelden moeilijk over gedaan... of je moet hem een ton overbeladen.
Met een vito mag je toch 2 ton trekken volgens de specs?
Dit vraag ik omdat ik binnenkort een vito ofzo wil kopen en 1 van de eisen is dat hij een boottrailer van 2 ton moet trekken.
Natuurlijk pak ik dan geen vito met een brommermotortje wink ;)
Ik wil de Vito niet afkraken hoor, maar met die auto heb je veel ellende. Mercedes is een uitstekend merk qua kwalitieit. Maar een gebruikte Vito is meestal geen goede wagen.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (13-5-2008 16:03:00)

pimmo schreef:

Vertel volgens mij begint het nu interessant te worden laugh :D
Toevallig ook een blunder gemaakt?
Ben bang dat je t grapje niet helemaal begrijpt wink ;) Laat ik het zo zeggen: je moet de uitspraak niet serieus nemen. Gaat er nu een lichtje aan? happy :)
Topic: Wanneer KVK en BTW (12-5-2008 22:34:00)

kevinos91 schreef:

Is het eigenlijk een vereiste om BTW aan te vragen, als je KvK aan gaat vragen ?
Wij willen namelijk reclame gaan maken in een plaatselijk weeklad, en aan de kant van een voetbalveld. Er is mij verteld dat Kvk dan verplicht is... Vandaar mijn vraag. Want (weet niet precies wat KvK nu kost), wij willen wel spullen kunnen blijven kopen, en niet al het geld aan KvK en overige kwijt te zijn.
Wanneer jij een Kvk aanvraagt ben je officieel een bedrijf. Elk bedrijf moet btw afdragen. Ik dacht dat je automatisch bij je kvk je btw inschrijving e.d. krijgt.
Kvk kost, afhankelijk van het bedrijfssoort wat je kiest, iets van €50 per jaar.
Voordeel van btw: Wanneer je btw nummer hebt en je koopt een mixer van €100 incl. btw, kan je €19 terug krijgen van de belastingdienst.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (12-5-2008 15:28:00)
Tsja.. niet slim...
Maar t gaat hier wel over blunders tijdens het draaien sneaky :V wink ;)
Topic: Faderstart met Numark mixer en Stanton CD speler (11-5-2008 14:44:00)
Volgensmij werkt dat gewoon allemaal.
Dan moet je dit kabeltje er tussen doen.
Topic: Handleiding Showmaster (8-5-2008 17:00:00)
Als je kijkt in de shop van R*Shop, en je zoekt naar Showmaster 24 zie je ook een handleiding bij het product staan. Die is zelf door hun gemaakt.