Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj krissie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 12 van 20)

Topic: Kopieermachine op batterijen (27-11-2008 21:59:00)

Tom schreef:

Dan maken we er nog van:
origineel en kopie legitimatie meenemen aub..... wink ;)
En als ze dat niet bij ziich hebben, dan geef je ze de keuze:
1/ legitimatie hier laten
2/ even bij de lokale supermarkt kopietje halen.
Net zoals jij waarschijnlijk geen pin apparaat hebt,
dus ook geld moeten ze halen......
1/ Valse legitimatie kunnen ze achter laten.
2/ Kopietje van een valse legitimatie bewijs?
Topic: Doorlus stekkerblokken (27-11-2008 21:52:00)
Stekkerblok aan één kant een blauwe powercon (in) aansluiting en aan de andere kant witte powercon (uit) aansluiting.

Zo hebben wij het.

Stekker kan je er niet zo maar uittrekken...
Topic: Geen speakers + versterkers (27-11-2008 16:58:00)

floriole schreef:

Bedank allemaal!, maar hoe gaat dat met aansluiten?
Handleiding lezen?...Zoek functie gebruiken?... Dan pas vragen stellen...
Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (27-11-2008 16:55:00)

Dré schreef:

abnpranger@home.nl schreef:

Zijn er ideeen voor leuke content?
Op Hyves???

Best een vernieuwend idee ;-)

Ik dacht dat Hyves alleen een wedstrijd was wie de meest gruwelijke achtergrond kon kiezen zodat teksten (vrijwel altijd sowieso zonder inhoud dus geen groot gemis) zo slecht mogelijk leesbaar werden...
En een wedstrijd om de meeste vrienden op hyves te hebben...
Topic: Ervaring EV DC-ONE (22-11-2008 10:57:00)
Vanacht even aan het spelen ermee geweest.

Uiterlijk ziet er wel netjes uit, leuk dat het Ev logotje verlicht is dat zie je niet vaak.

Het apparaat moet je even door hebben en dan weet je het zo te bedienen.

Ik draaide alleen de verkeerde knop in de meter kast waardoor nu alles van die avond weg is. (Was nog niet opgeslagen)

Verdere ervaringen zullen er naar mate het gebruik van zelf komen.
Topic: Herstel F.A.L. Primoscan (18-11-2008 21:45:00)

van schijndel schreef:

Vandaag opgehaald, mooie deal weer via new-line forumpje. 3 Werkende, 1 in losse onderdelen, hoe ze het echter voor elkaar krijgen om met zo'n defect te werken, is voor mij een vraag.
Lekker die grote krengen!.

Soort gelijke zijn de intellabeam's. Lekker met z'n 2e tillen die dingen!
Topic: Ervaring EV DC-ONE (17-11-2008 22:17:00)
Ik heb hier nog een Ev dc-one liggen. Moet nog helemaal ingesteld worden en gebruikt worden. Het is de bedoeling dat dit binnen kort gebeurd.
Topic: Spelletjes (13-11-2008 17:09:00)
- kabouterdansen natuurlijk om de kid's bezig te houden.
Dat dacht ik ook, maar die kinderen van tegenwoordig vinden het echt helemaal niks!
Topic: Spelletjes (12-11-2008 22:17:00)
Limbo dansen kan hier het hele jaar door. Doe je het niet, komen ze het vragen. wink ;)

Vragen door microfoon of ze het leuk vinden! JAHHH... laugh :D

Jumpen vinden ze ook nog wel leuk.

Kristian
Topic: Hoeveel ampere door hoeveel mm2 (12-11-2008 17:33:00)

Imco schreef:

dj-bart schreef:

...maar in dat geval moet je toch gaan klimmen of de boel naar beneden halen.
Dat lijkt me toch van niet. Of ga jij voor 1 kapotte lamp tijdens je show de truss in? 1 kapotte lamp is niet zo'n ramp, het ding werkt niet en je gaat verder met de show. Een zekering die uitvalt is erger want meestal heb je daar meer dan 1 lamp op zitten.
Ik weet niet waar je tekst op bedoelt is, maar één kapotte lamp is in theater al één te veel. EN het zou zo kunnen zijn dat die lamp voor een acteur is. Je hebt weinig keus of je moet een andere lamp bij stellen.