Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 12 van 19)
Topic: Handleiding Showmaster (8-5-2008 17:12:00)
Iemand enig idee.. 1668
1568
1423Bij mij is het 1568. Staat ook in mijn handleiding 1668.
Maar gewoon uitproberen werkt het beste ;)Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (17-2-2008 19:45:00)
Heeft helaas maar 7 kleuren en 7 (roterende)gobos.
Ik heb ze zelf, zijn erg leuke scans voor de prijs.
Mvg
ACZijn de Eurolite TS-8 niet gelijk aan de Atzek Dj robo ? Alleen heeft de Atzek dan 15 kleuren en 15 gobo's.Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (26-1-2008 10:56:00)
Dat hangt helemaal van joun smaak af
Topic: Dansmuziek (30-12-2007 16:00:00)
Dre heeft ook gewoon zelf de handleiding van showmaster 24 geheel in het nederlands.
Topic: vraagje over showtec showmaster 24 (4-4-2008 17:29:00)Marc Ebbers schreef:
Ik heb een showmaster voor me alleen alle codes die in de handleiding staan werken niet.Iemand enig idee.. 1668
1568
1423
Maar gewoon uitproberen werkt het beste ;)
Over dat woordje heel gelezen.
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (17-2-2008 15:39:00)
AC schreef:
Voor het geld van 4x The winner 2 kan je ook 4x Eurolite TS-8 nemenHeeft helaas maar 7 kleuren en 7 (roterende)gobos.
Ik heb ze zelf, zijn erg leuke scans voor de prijs.
Mvg
AC
of je zoekt een persoon/bedrijf in de buurt, waar je precies kan zien hoe het werkt.
Je leert toch het meest in de praktijk.
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (22-1-2008 21:46:00)Je leert toch het meest in de praktijk.
Ik merk de hele tijd in deze discussie dat er over 14, 15 jarigen wordt gesproken in het algemeen. Terwijl er toch maar een kleine groep is die echt overlast voor oorzaken door drank/drugs gebruik.
Ik ben zelf 15 en ik drink hooguit 1 of 2 biertjes in de maand. Dan ook mooi om half 1 op bed liggen en de volgende ochtend weer vrolijk op.
Op school hoor je wel verhalen van: ja, heb zoveel gedronken en gisteren nog even een joinko gerookt, maar moeten we die verhalen echt sirieus geloven
De meeste mensen die ik ken (zijn 14,15) drinken alleen thuis. Omdat ze hier in leeuwarden of omgeving heel moeilijk aan alcohol komen. (of je moet een broer/vriend/persoon hebben die het voor je haalt.)
Topic: Movinghead controller (21-1-2008 16:48:00)Ik ben zelf 15 en ik drink hooguit 1 of 2 biertjes in de maand. Dan ook mooi om half 1 op bed liggen en de volgende ochtend weer vrolijk op.
Op school hoor je wel verhalen van: ja, heb zoveel gedronken en gisteren nog even een joinko gerookt, maar moeten we die verhalen echt sirieus geloven
De meeste mensen die ik ken (zijn 14,15) drinken alleen thuis. Omdat ze hier in leeuwarden of omgeving heel moeilijk aan alcohol komen. (of je moet een broer/vriend/persoon hebben die het voor je haalt.)
De showmaster 24 kan je in 24 kanaals of 12 kanaals zetten.
Zet je hem in 12 kanaals dan kan je in geprogrameerde programma's af spelen.
Zet je hem in 24 kanaals dan moet je alles live aanpassen.
Topic: Dansmuziek (31-12-2007 07:34:00)Zet je hem in 12 kanaals dan kan je in geprogrameerde programma's af spelen.
Zet je hem in 24 kanaals dan moet je alles live aanpassen.
Mathijs_promix schreef:
En ook geen mooi geluid!
Radio 538 heeft ook wel wat van deze cd's.
Gewoon even naar de site van freerecordshop en even kijken welke verzamelcd's erzijn. Bestellen die jij nodig vindt en als je ze snel moet hebben moet je naar de winkel gaan.
Zelf ook wat actie ondernemen voor een (geslaagd) feest.
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (29-12-2007 22:08:00)Gewoon even naar de site van freerecordshop en even kijken welke verzamelcd's erzijn. Bestellen die jij nodig vindt en als je ze snel moet hebben moet je naar de winkel gaan.
Zelf ook wat actie ondernemen voor een (geslaagd) feest.
Denk dus dat hij daar in spanje blijft verhuist naar de kust, hun oude huis verhuurd, en dan in de club daar gaat werken.
En dat zijn zoon Jeff, het spul meeneemt naar Nederland.
En dat zijn zoon Jeff, het spul meeneemt naar Nederland.