Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 12 van 20)
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (21-6-2006 19:33:00)Met 1x P-1600 kun je 4 subs AX-15B en 4 tops AX-10 aansturen. 2 stuks AX-10 om te beginnen met een P-600 amp is leuk, maar je moet jezelf wel een beetje in de hand houden. Later kun je nog subs aanschaffen (als deze dan niet op zijn) Op het laatst kun je nog een P-1600 aanschaffen en een goede digitale crossover zoals de driverack 260, Behringer DCX2496, DAP DX-24, LEM DX-24 etc.
TCMCDan hoop ik niet dat die speakers 8 ohm zijn, aangezien de P1600 nogal bijt als je hem 2 ohm geeft.
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (19-6-2006 23:01:00)TCMC] schreef:
TCMC
henkie - lief klein konijntje
creta boys- tjoeketjakken(spelling..??)
Topic: Kwaliteit verschil tussen JB-Systems The Winner II en Eurolite TS-7 (19-6-2006 22:44:00)creta boys- tjoeketjakken(spelling..??)
zoals gewoonlijk blijkt mijn woordenkeus weer eens tegen te vallen.
Dré begreep me echter wel goed.
Topic: Cable drum (19-6-2006 16:08:00)Dré begreep me echter wel goed.
de 50cm kwam speciaal met een aantal gaten voor XLR chassisdelen, ga je alleen voor opslag van de rollen kan ik je vertellen dat 30 cm 1 rol nog net 80 meter 3p XLR kan vasthouden, meer als dat en hij gaat uitpuilen.
Topic: Het bouwen van een case (19-6-2006 14:43:00)netjes getekend, welk programma heb je daarvoor gebruikt?
(ben zelf grote illustrator-fan)
Topic: Kwaliteit verschil tussen JB-Systems The Winner II en Eurolite TS-7 (19-6-2006 13:58:00)(ben zelf grote illustrator-fan)
Mag ik je deze aanraden? wij gebruiken ze zelf ook, zijn hele fijne dingen.
pluspunten:
- geeft, indien goed afgesteld(wat ík zelfs nog kan doen) net zoveel licht als een winner II
- Minder gewicht om mee te sjouwen/ in je truss te hangen
- Minder stroomverbruik(slechts 160W)
- sneller als de winner II
- software van de scan is te updaten
minpunten:
- 50 euro duurder als een winner(waar je er nu 4 voor iets minder als 1000 euro kunt kopen)
Mocht je de scan graag een sin actie zien, van de vakantie huren we een zaaltje om het opbouwen en afbreken te oefenen met de crew, en laat ik licht compleet nieuwe shows ontwerpen.
Doe even een mailtje, staat er nog een bak koffie voor je klaar ook
geit
Topic: Behringer FCA-202 (19-6-2006 13:42:00)pluspunten:
- geeft, indien goed afgesteld(wat ík zelfs nog kan doen) net zoveel licht als een winner II
- Minder gewicht om mee te sjouwen/ in je truss te hangen
- Minder stroomverbruik(slechts 160W)
- sneller als de winner II
- software van de scan is te updaten
minpunten:
- 50 euro duurder als een winner(waar je er nu 4 voor iets minder als 1000 euro kunt kopen)
Mocht je de scan graag een sin actie zien, van de vakantie huren we een zaaltje om het opbouwen en afbreken te oefenen met de crew, en laat ik licht compleet nieuwe shows ontwerpen.
Doe even een mailtje, staat er nog een bak koffie voor je klaar ook

geit
misschien stukkie off:
maar waarom geen CD-spelers?
of produce je zelf en wil je recht van je HDD afspelen?
Topic: Stroom verdelen (16-6-2006 21:21:00)maar waarom geen CD-spelers?
of produce je zelf en wil je recht van je HDD afspelen?
haha, heerlijk leesvoer dit.
Ik laat mijn krachtdozen controleren door én een erkend installateur(niet die die me die info gaf over die PSA 321) én door een grote geluids verhuurder hier, die is ook al aardig wat jaartjes bezig met stroom.
om in te haken op de vele stroom-inciodenten: op mn 4de aan het lichtnet gehangen, daarna nog 1 of 2x gebeurt, schade is volgens sommige mensne nóg zichtbaar
maar dat met die verdeler zit wel snor.
Of in mijn geval: dat zit wel sik
Topic: Video draadloos verzenden (15-6-2006 23:35:00)Ik laat mijn krachtdozen controleren door én een erkend installateur(niet die die me die info gaf over die PSA 321) én door een grote geluids verhuurder hier, die is ook al aardig wat jaartjes bezig met stroom.
om in te haken op de vele stroom-inciodenten: op mn 4de aan het lichtnet gehangen, daarna nog 1 of 2x gebeurt, schade is volgens sommige mensne nóg zichtbaar

maar dat met die verdeler zit wel snor.
Of in mijn geval: dat zit wel sik

Gebruiken we nog niet, Parren gaan bij ons via DMX512 barren.
Er zou dus alleen een krachtkabeltje de truss in moeten op die manier.
Topic: Video draadloos verzenden (15-6-2006 19:23:00)Er zou dus alleen een krachtkabeltje de truss in moeten op die manier.
iets minder video, en iets meer DMX, is draadloos versturen naar een carré een aanrader?
ik had het zo in gedachten:
- 1x 8 meter boven DJ booth, met een draadloze DMX zender aan het einde.
- 1x carré in zaal met draadloze ontvanger, en een terminator in het laatste apparaat.
Zo loopt er nl weer 1 kabel minder
ik had het zo in gedachten:
- 1x 8 meter boven DJ booth, met een draadloze DMX zender aan het einde.
- 1x carré in zaal met draadloze ontvanger, en een terminator in het laatste apparaat.
Zo loopt er nl weer 1 kabel minder