Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 12 van 20)

Topic: AluLite Single tube ophangen (19-4-2009 21:49:00)

Djgertie schreef:

Kan je niet gewoon een G-haak op z'n kop hangen.
Nee.
Gebruik dan een halfcoupler, deze mogen meer dragen als G klemmen (in de meeste Showtec gevallen dan)...

Kijk wel altijd eerst of het plafond het kan houden, ik zou alleen wat ophangen als je het aan balken kan hangen!!
Topic: Eurovision diary (18-4-2009 23:00:00)
Nou nee..

Ik zie toch wel wat Martin kopjes staan/hangen hoor!!!.
En veel atomic's, natuurlijk...
Topic: Versiering Gala (16-4-2009 00:34:00)
Ach, dan kan je wel minimaal 2 kerstballetjes op en neer laten gaan met een goede snelheid! wink ;) wink ;)
Topic: Ventilator pop (15-4-2009 03:02:00)
Je hebt natuurlijk verschillende bedrijven/merken die dit doen, die link die david geeft richt zich op de verhuur, er zijn ook site's die ze alleen maar verkopen....
Topic: Eurovision diary (8-4-2009 22:53:00)
"So.... remember about the bad news I was telling you about in the header for today?

Well well well, it turns out that we got the wrong information from the engineers of the building, and now they've done a 180° change of opinion. The venue doesn't respond to the loads the way they expected, so we had to lower and land all the trusses, to lower the load, and now we need to move 48 of the points supporting the mothergrid from the house grid to the roof beams five meters above it.

This will generate a lot of extra gear, a lot of extra work, and a lot of time, and was NOT something that we needed!"


laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D
Topic: Eurovision diary (8-4-2009 01:43:00)
Als je alles had gelezen kwam je er achter dat er elke dag een 'sign of the day', die eigenlijk nergens op slaat maar wel grappig is laugh :D
Topic: Aluminium en chloor ... (6-4-2009 23:49:00)

Dré schreef:

Pak een oud/krom stukje (of een stukje alu van dezelfde samenstelling) en donder het een week in het zwembad. Dan weet je het ;-)
Als je een goed badje hebt en wat gloorwater zou je dat eigenlijk meteen moeten proberen ja..

Het lijkt mij trouwens niet ten goede te komen voor de kwaliteit van het water, waar later nog in gezwommen moet worden.
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (6-4-2009 23:24:00)
Dat was een late 1 aprilgrap, het was namelijk 1 april :)

Ikzelf heb trouwens genoeg vrouwelijk schoon gezien, vooral bij de dj stands, die merken weten wel hoe ze publiek trekken....
Topic: Galabal; lichtplan ? (2-4-2009 22:27:00)
Ik heb gehoord dat die dingen vroegen onbetaalbaar waren...

maar je kan altijd op zoek, misschien vind je nog een stel ongebruikte luchtankers, ook al denk ik niet dat iemand die goede dingen kwijt wil, als ze ze nog kunnen vinden.
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (2-4-2009 20:21:00)
Ik ben maandag ook 'even' geweest...

Erg veel led en erg veel laser gezien,
Elke keer dacht ik weet dat ik bij de Martin stand was, dit bleek dan 1 of ander raar chinees merk te zijn... laugh :D

Jeroen, ik heb nog even met een collega van je gesproken over Cuelux.
in de discotheek waar ik werk willen we namelijk eigenlijk van LJ af.. dus zijn we opzoek naar wat nieuws.
Ik download overmorge meteen Cuelux zodat ik het thuis kan uitproberen.

toen bij de buren nog even met de mensen van Fairlight gebabbelt die ik al eerder was tegengekomen bij de stand van rentall, de duitse tak dan.

ook even met iemand van Laserworld gepraat. eerst werden we aangesproken in het duits en daarna bleek dat er ook een nederlandse verkoper aanwezig was laugh :D ...
Nog een demo gehad van de nieuwe Revolution lasers... erg mooie verkooppraatjes, dat wel.

Ook nog even bij de Sennheiser 'verdieping' geweest, waar Amy Mcdonald optrad... klonk errug slecht omdat het galmde als een gek door de half ronde koepel...
erg jammer.