Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ JB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 191 bijdrage(n) van DJ JB (Pagina: 12 van 20)

Topic: Wanbetalers (14-8-2009 17:37:00)

pietje schreef:

Ja, ga jij bij een CDJ1000/DJM800 setje een borg van ruim 4000 vragen? Kunnen ze het beter zelf gelijk kopen razz :p
Dat is het mooie van borg: je krijgt het ook weer terug (mits je de spullen terugbrengt, wat je wel wilt doen met zo'n hoge borg!) En natuurlijk is daar dan nog de minder serieuze aard van de vorige post.
Topic: USB 50 meter (14-8-2009 17:34:00)
Excuus, alleen Vista en server 2007 werken niet met het gratis pakket. XP, Server 2003 en Unix wel. Zie hun website.
Topic: Wanbetalers (14-8-2009 03:14:00)
Makkelijkste: borg ter waarde van de vervangingskosten. laugh :D
Topic: USB 50 meter (14-8-2009 03:12:00)
Nu is dat Hulp op Afstand een dramatisch verhaal, zelfs Extern Bureaublad draait vele malen beter. (Volgens mij heb je voor Hulp op Afstand een daadwerkelijke internetverbinding nodig.)

Het fijnst draait alles op RealVNC: veel meer instelopties, betere beveiliging, beter compressie (dus sneller), stabieler, etc. Gewoon IP-adres en evt. je zelfgekozen poort invullen, pasword invoeren en een paar seconden later kun je alles overnemen op de andere laptop.

De RealVNC-client is gratis, voor server moet je wel betalen (neemt niet weg dat je makkelijk een minder legale versie van het net kan pakken om het alvast een keer te testen wink ;)).

Wat betreft het 'zien': XP en Vista hebben onderling nog wel eens wat problemen. Soms zien ze elkaar, soms niet. Blijft nog steeds een mysterie. Vista is sowieso soms een raadsel waarom het niet wil netwerken.
Zorg sowieso wel dat beiden pc's een IP-adres toegewezen moeten krijgen van de router (DHCP moet dan aan staan uiteraard). Uiteraard de LAN-kabel niet in de WAN-poort klikken, maar in de normale LAN. Afhankelijk van de router moet je ook aangeven dat bedraad en draadloos met elkaar mogen communiceren (doorgaans alleen professionele modellen hebben zoiets).
Topic: Skull Candy koptelefoons (28-7-2009 21:17:00)
Ongetwijfeld zal er iemand zijn die roept dat DJ's ze ook kunnen gebruiken, of je je er populairder mee maakt...
Webshops kiezen zeer bewust wat ze wel en niet in het assortiment hebben, dus ik zou me er niet te druk om maken.

Je vindt op het internet wel meer conclusies: Leuk voor de iPrut, minder voor pro-applicaties.
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (28-7-2009 18:18:00)
Werken in de vakantie? Dat is nogal onmogelijk... Het mooie van vakantie is dat je dan niet hoeft te werken.
Lekker 1,5 maand vertoeven in Canada. laugh :D
Topic: Wanbetalers (21-7-2009 20:53:00)
Klinkt lullig, maar je bent genekt door je eigen voorbereidingen. Wees in dit geval blij dat het maar om 40 euro ging, als het om 400 ging, werd het al lastiger.

In het vervolg dus een contract sturen met termijnen van afzeggen en welke onkosten erbij horen. Zelfde verhaal als waarin je afdragen van muziekrechten en verhalen van schade aan jouw spullen afspreekt.
Topic: Par 36 vs. ACL (21-7-2009 20:45:00)
PAR36 pinspots geven inderdaad hetzelfde effect, maar het moet echt vrij donker zijn wil je er profijt van hebben. Lange tijd heb ik pinspots hiervoor gebruikt in een discotheek, maar voor een buitenfestival zal het slecht tot niet zichtbaar zijn.
Topic: Michael Jackson overleden (30-6-2009 18:54:00)
Op het ITS eindfeest draaide/speelde DJ Maestro met zijn bandje ook Billy Jean excerpts, deden ze gaaf.
Topic: Wanbetalers (23-6-2009 15:51:00)
Uiteraard is een schikking geldig als BEIDEN partijen hier mee instemmen. Uiteraard zou ik dit wel allemaal op papier laten vastleggen en ondertekenen.

Een schikking is vaak ook het eerste dat een juridisch adviseur zal aanraden als je niet sterk in je schoenen staat.