Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 12 van 20)

Topic: Een line array bouwen. (17-6-2007 13:14:00)
Stuur 's een mailtje naar ivo, die kan je waarschijnlijk een stuk wijzer maken wink ;)
Topic: GSP1 proto met 8'' hoorn van X-tro bovenop 2 punishers (16-6-2007 19:11:00)
Gewoon de kasten voorzien van luikjes, je weet maar nooit.
Met compriband zijn de luikjes perfect luchtdicht te maken.
ook zou ik de slotbouten vervangen voor inslagmoeren,slotbouten willen wel eens gaan meedraaien, en dan heb je echt een probleem!
De inbusbouten kunnen (tegen het lostrillen) voorzien worden van borgringetje en een druppeltje locktite, tussen kop en speakerframe, dus niet op de schroefdraad!! want dan gaan zelfs de inslagmoeren meedraaien.zie hier
Ook is het raadzaam om afstandbusjes van 10 mm lang onder het speakerframe om de bouten te doen, dit ivm dat de foamrand van de speaker in de jaren zijn veerkracht kan verliezen, zo blijft de speaker zeker goed vast zitten, en komt de surround niet de dicht aan het hout te zitten.

Verder ziet het er strak en netjes uit.
Topic: Drive in show meubel (10-6-2007 19:31:00)
@ Bartje,
Ik heb lichtbakken met melkplexiglass gemaakt en tegen de binnenkant van de truss geschroefd,
hierin heb ik het binnenwerk van 2 ledpanelen (een soort ledstrips) gemaakt.

@ Jeroen VDV,
Hij neemt idd wel veel ruimte in, maar opgesteld heb ik minder ruimte nodig omdat de subs er in verwerkt kunnen worden.
Ik kan alles nog makkelijk meenemen dus is dit geen probleem.

@ Thijlklerx,
De lichttruss blijft gewoon op statieven, je hebt ze immers toch nodig om de hele zooi omhoog te takelen wink ;)

@ Roytje,
Gaat heel goed,wel wat meer resonantie, maar geen skippende cd spelers.

zoals beloofd zal ik wat foto's plaatsen bij drive-in shows.
Topic: Drive in show meubel (10-6-2007 02:06:00)
Zo, meubel is af, en is helemaal geworden zoals ik in gedachten had wink ;)
Klik
Klik
En zo gaat ie de aanhanger in

Morgen heb ik een klusje en zal wel wat foto's plaatsen bij drive-in shows.
Topic: Numark Cue (9-6-2007 01:44:00)
Misschien je vraag hier stellen?
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (3-6-2007 15:59:00)

TNT schreef:

Zoek eens op BMS, volgens mij heeft Ivo dit al eens verteld....
Ik gebruik deze ook, en ze zijn waanzinnig!

Succes
idd een zeer mooi sprankelend hoog, ik heb er ook 2 besteld en ben benieuwd hoe ze gaan klinken in m'n toppen.
Mijn toppen inmiddels ook voorzien van deze waveguide drivers, en kan zeggen dat het een wereld van verschil is happy :) deze dingen klinken echt fantastisch.
Voorheen zaten er de B&C DE-500's in en deze schijnen al niet slecht te zijn.
Topic: Drive in show meubel (3-6-2007 15:16:00)
Alleen het voorste gedeelte blijft in elkaar staan, de zijpoten worden losgekoppeld.
het front komt (net als de lichttruss) aan de zijkant in de aanhanger te hangen.
Topic: Drive in show meubel (3-6-2007 15:03:00)
Ik houd jullie op de hoogte wink ;)
Topic: Drive in show meubel (3-6-2007 14:57:00)
Er komen 4 punishers achter te staan, daarboven een uitklapbaar werkblad (vrij zwevend boven de subs) met daarop de kisten met afspeelapparatuur.
Topic: Drive in show meubel (3-6-2007 12:40:00)
Zo, vandaag begonnen aan m'n nieuwe trussmeubel.
Zoals beloofd gaan er foto's komen.