Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pascal
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 12 van 20)
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (2-7-2009 20:22:00)
(34kg, me rug!!
) De versterker doet het redelijk goed op de bassen, drukt redelijk door, maar is niet helemaal te vergelijken met zijn duurdere familieleden. Ik ben een tevreden gebruiker van een XLS5000D en heb 4 subwoofers van 600 W RMS parrallel (dus op 2 Ohm) en geen problemen!
Ja het wordt warm, maar da's alles!!
Overigens is het gemiddelde werkomgevings temperatuur hier op Aruba ook erg hoog
!
Prima amp, gewicht is wel een nadeel, 27 kilo!
PascalTopic: meest compacte subs tussen 200-300 euro (12-6-2009 15:10:00)
PascalJa, dat laatste bedoel ik inderdaad. Excuses voor de verwarring.
Haha! Dus toch tegenfase?? Hahaha!
Topic: proeftijdlid (4-6-2009 15:33:00)
ideedeluxe schreef:
De XLS5000 is geen slechte versterker. De versterker is redelijk stabiel op laag-ohmige impedanties, wordt echter wel heet, maar blijft doorgaan. De versterker heeft per kanaal een eigen ringkerntransformator en is daardoor uitgerust met een ingebouwd antidiefstalsysteem.
(34kg, me rug!!
) De versterker doet het redelijk goed op de bassen, drukt redelijk door, maar is niet helemaal te vergelijken met zijn duurdere familieleden. Ja het wordt warm, maar da's alles!!
Overigens is het gemiddelde werkomgevings temperatuur hier op Aruba ook erg hoog
!Prima amp, gewicht is wel een nadeel, 27 kilo!
Pascal
Nou Tom, dan ben ik heel benieuwd wat voor soort hoorn jij dan in je bezit hebt.
Heb je foto's of een tekening van deze?
Groeten,
Pascal
Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (7-6-2009 16:29:00)Heb je foto's of een tekening van deze?
Groeten,
Pascal
Ik heb er inmiddels twee in onze Rental stock en ben er zeer tevreden mee.
Lekker licht van gewicht en zeer stabiel op 2 Ohm pompen ze genoeg Sublaag om buiten klussen te draaien met beperkte versterker aantallen.
Ik vindt ze top!
Pascal
Topic: Nexo PS10 kloon filter (5-6-2009 14:41:00)Lekker licht van gewicht en zeer stabiel op 2 Ohm pompen ze genoeg Sublaag om buiten klussen te draaien met beperkte versterker aantallen.
Ik vindt ze top!
Pascal
Tegen fase is een opheffing....
Dat zal je wel niet bedoelen toch?
Pascal
Topic: proeftijdlid (5-6-2009 14:38:00)Dat zal je wel niet bedoelen toch?
Pascal
On-topic:
Dus de topic 'geblokkeerde accounts' wordt niets meer mee gedaan?
Jammer, idd de uitleg van Dre was werkelijk hilarisch soms!
Pascal
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (4-6-2009 15:41:00)Dus de topic 'geblokkeerde accounts' wordt niets meer mee gedaan?
Jammer, idd de uitleg van Dre was werkelijk hilarisch soms!
Pascal
Alleznet!
Goed zo!
Two thumbs up!
Pascal
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (4-6-2009 15:36:00)Goed zo!
Two thumbs up!
Pascal
alleznet schreef:
pascal schreef:
Ik hoop dat je 'time alignment' bedoeld i.p.v tegen fase.Pascal
Haha! Dus toch tegenfase?? Hahaha!
Ik plaats deze maar hier omdat het topic 'geblokkeerde acounts' uiteraardt niet te posten is.
Dre, ik vindt dit topic 'geblokkeerde acounts' zeer interressant om te lezen, waarom heb je deze een lange tijd niet ge-update??
Pascal
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (4-6-2009 15:17:00)Dre, ik vindt dit topic 'geblokkeerde acounts' zeer interressant om te lezen, waarom heb je deze een lange tijd niet ge-update??
Pascal
Ik hoop dat je 'time alignment' bedoeld i.p.v tegen fase.
Pascal
Topic: Luidspreker kabels (4-6-2009 15:11:00)Pascal
Leg gewoon een 4x1,5mm2 kabel in de buizen en tak iedere speaker af met twee aders, zo heb je toch stereo en hoef je maar 1 keer een kabel te leggen.
Deze Kabel leg je tot aan je laatste speaker.
Zo zou ik het doen.
Pascal
Deze Kabel leg je tot aan je laatste speaker.
Zo zou ik het doen.
Pascal