Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 12 van 20)

Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (21-11-2005 16:08:00)

Dré schreef:

Met oor op speler doen is dan ook iets dat je absoluut regelmatig doet, samen met hand in draaiende aanjager van auto stoppen, mond om uitlaat van auto en ga zo maar door...
Het gaat hier even om de vergelijking dat je bij de cdj 800 het loopwerk duidelijk hoort laugh :D

Victor schreef:

Mensen doen wel gekkere dingen: https://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14043 laugh :D
Als je plan A heb moet je ook nog B verzinnen laugh :D
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (21-11-2005 15:56:00)

Dj JoBo schreef:

Ratelend geluid?
Mijn CDJ-800 heeft daar geen last van, denk dat er iets niet goed is...
Bij het slikken van je de cd hoor je heel even 'zzzt' maar daarna is het zo goed als geruisloos...
Nee niet echt een ratelend geluid maar wat dre zegt, dat je het loopwerk hoort spelen. Dus zo'n zzzszzzszzzzzzszszzzssszzzss geluidje. Maar bij de cdj 800 hoor ik dat en bij de psx moet ik er ehct met me oor op zitten om het te horen.
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (21-11-2005 15:25:00)
Ik had een vraagje, maakt de cdj 1000 ook zo'n ratelend geluid als de cdj 800 (als ie een cd leest) wel logisch dat je dat hoort maar bij de PSXjes hoor ik dat niet bij de cdj 800 wel, zelfs door de tv heen.
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (21-11-2005 13:18:00)

timescape schreef:

laugh :D
Enne...dré, wanneer komen ze bij jou in de shop?
deze staat er al
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (20-11-2005 16:08:00)
Een vraagje, heben deze scanners een aparte shutter?
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (20-11-2005 16:00:00)
van de 500,, 600 en 700 leuke scannrs.
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (20-11-2005 15:03:00)
Ik vind het zoeken met search wat stotterig gaan ik weet niet of dat ook met de 1000 is. Wel met de 800
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (19-11-2005 00:20:00)

DJ Delay schreef:

Plus dat ik het minder vind dat als je rev doet dat je hem reverse hoort gaan doordat hij versloomt en versnelt dus lijkt net alsof je hem pauze zet en achteruit weer op play, dit omdat hij moet verslomen om naar ahcter te draaien maar dit heb je niet met een pioneer of denon.
Kun je in het filmpje terugzien, als reind de reverse doet (niet de BLEEP reverse maar die pioneer reverse laugh :D )... Dat klinkt gewoon lelijk, het duurt een paar halve secondes vorodat ie op normale tempo achteruit speelt en bij de pioneer speelt ie meteen achteruit!. Bekijk het filmpje eens op 2.44 minuten, dan zie je dat ie de moter moet remmen en weer achteruit moet starten!
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (18-11-2005 23:34:00)
Groot en zwaar voor een cd-speler, hij doet zich voor als draaitafel, en is lichter (en kleiner) dan een draaitafel, dus perfect. De pitch zit op een plek waar hij JUIST hoort! Net als bij een draaitafel. Waar wil je hem dan hebben? Reverse switch.. Ja...
Plus dat ik het minder vind dat als je rev doet dat je hem reverse hoort gaan doordat hij versloomt en versnelt dus lijkt net alsof je hem pauze zet en achteruit weer op play, dit omdat hij moet verslomen om naar ahcter te draaien maar dit heb je niet met een pioneer of denon.
bij bijna alle spelers kan je wel eens onbedoelt iets aanraken. Bij een mixer kan je ook per ongeluk de crossfader naar de ander kant duwen, waardoor het ineens stil wordt...
Niet als jeje xfader uit zet
Topic: hulp bij lichtinstallatie seventies party (18-11-2005 16:08:00)
Ik lees voor 100 personenen, neem gewoon 8 parren, 2 effecten, 2 scanners en 1 strobo en natuurlijk 1 discobol is al meer dan zat.