Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Logical
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 12 van 14)
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (27-6-2005 13:27:00)jij verondersteld hier dat ik dat doe, in mooie praatjes eromheen en het proberen algemeen en globaal te houden, maar ondertussen reageer je gewoon op mij.natuurlijk kijk ik eerst wat de mogelijkheden zijn, en als je al iets gaat kopen waarvan je niet weet wat het is??! dan ben je echt niet helemaal bij je verstand.. wat je dus weer bij quote 1 van deze post (zij het via een omweg) over me beweerd.
maar het zal wel een misverstand zijn, geen zin om hier te discuseren over dingen die niet nodig zijn, toch?Topic: Boost Hyper Dragon MK II (18-6-2005 15:47:00)
klein foutje
, het is idd de Dragon MKII SH-30, heb 't veranderd
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (27-6-2005 11:53:00)
, het is idd de Dragon MKII SH-30, heb 't veranderdfeest gehad, foto's gemaakt, je kunt ze hier vinden.
de Dragon MKII SH-30 red zich prima in kleinere ruimtes, het zaaltje wat wij gebruikten was wat laag, en ook nog wat te klein voor de brede stralen van de laser, hij zou best in een hogere zaal en een grotere zaal gebruikt kunnen worden. perfect voor feesten tot +- 200 mensen vind ik zelf.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-6-2005 10:21:00)de Dragon MKII SH-30 red zich prima in kleinere ruimtes, het zaaltje wat wij gebruikten was wat laag, en ook nog wat te klein voor de brede stralen van de laser, hij zou best in een hogere zaal en een grotere zaal gebruikt kunnen worden. perfect voor feesten tot +- 200 mensen vind ik zelf.
hier Eurolite Ufo III, 3-assige Ufo, zoals Clay Paky Astrodisco
wel van Eurolite dus, en zal wel niet heel oud zijn(?)
Topic: Zelfbouw spiegelbal (21-6-2005 12:35:00)wel van Eurolite dus, en zal wel niet heel oud zijn(?)
hehe, volgens mij verkijk je je er op hoeveel werk het is en hoeveel geld het je gaat kosten om zo'n bal te maken.
en dan er maar vanuit gaan dat alles goed gaat in 1 kéér!?!
dan ben je de rest van het jaar spiegeltjes aant plakken...
die bollen zijn echt niet niet voor niks zo duur..
maar het is natuurlijk wel een leuk project:) als je tijd en geld teveel hebt. ik had een 40 cm bol laatst, nou, die vond ik al errug groot!
Topic: Rookmachine reinigen (18-6-2005 18:33:00)en dan er maar vanuit gaan dat alles goed gaat in 1 kéér!?!
dan ben je de rest van het jaar spiegeltjes aant plakken...
die bollen zijn echt niet niet voor niks zo duur..
maar het is natuurlijk wel een leuk project:) als je tijd en geld teveel hebt. ik had een 40 cm bol laatst, nou, die vond ik al errug groot!
mijn doos is weer prima als de oude, spuit weer goed, geur van de azijn is mooi weg.
iedereen bedankt dus!
het recept geconcludeerd uit alle posts:
het reinigen van een rookmachine:
benodigdheden:
- gedestilleerd water (verkrijgbaar bij elke supermarkt)
- schoonmaak azijn (eveneens verkrijgbaar bij elke supermarkt)
- sleutel(nr. afhankelijk van je nozzel) voor losdraaien nozzel
- verse rookvloeistof
doe dit buiten! of vergas jezelf!
1- haal de oude/rest rookvloeistof uit je rookmachine.
2- draai met de sleutel de nozzel van je rookmachine (waar de rook door naar buiten spuit).
3- vul de lege tank met wat gedestilleerd water.
4- gebruik de rookmachine zoals je dat normaal doet, spuit er flink wat doorheen.
5- haal het restje gedestilleerd water uit de tank en doe er nieuwe vloeistof in, spuit die even door op dezelfde manier als je altijd doet.
werkt dit niet goed(genoeg)? herhaal de punten vanaf punt 3, maar gebruik dit keer gedestilleerd water en azijn in de verhouding 90/10 of 80/20. meer azijn kan ook, maar word afgeraden.
6- draai de nozzel er weer op(eventueel nog even schoonmaken met wattenstaafje)
7- gefeliciteerd!, je rookmachine is nu weer schoon en klaar voor gebruik.
kijk eventueel de hele rookdoos nog eens door en maak hem ook vanbinnen schoon, altijd een goed idee.
naar mijn idee(lees: naar de meeste geplaatste berichten) is dit 1 van de beste en goedkoopste manieren die er is
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (18-6-2005 18:07:00)iedereen bedankt dus!
het recept geconcludeerd uit alle posts:
het reinigen van een rookmachine:
benodigdheden:
- gedestilleerd water (verkrijgbaar bij elke supermarkt)
- schoonmaak azijn (eveneens verkrijgbaar bij elke supermarkt)
- sleutel(nr. afhankelijk van je nozzel) voor losdraaien nozzel
- verse rookvloeistof
doe dit buiten! of vergas jezelf!
1- haal de oude/rest rookvloeistof uit je rookmachine.
2- draai met de sleutel de nozzel van je rookmachine (waar de rook door naar buiten spuit).
3- vul de lege tank met wat gedestilleerd water.
4- gebruik de rookmachine zoals je dat normaal doet, spuit er flink wat doorheen.
5- haal het restje gedestilleerd water uit de tank en doe er nieuwe vloeistof in, spuit die even door op dezelfde manier als je altijd doet.
werkt dit niet goed(genoeg)? herhaal de punten vanaf punt 3, maar gebruik dit keer gedestilleerd water en azijn in de verhouding 90/10 of 80/20. meer azijn kan ook, maar word afgeraden.
6- draai de nozzel er weer op(eventueel nog even schoonmaken met wattenstaafje)
7- gefeliciteerd!, je rookmachine is nu weer schoon en klaar voor gebruik.
kijk eventueel de hele rookdoos nog eens door en maak hem ook vanbinnen schoon, altijd een goed idee.
naar mijn idee(lees: naar de meeste geplaatste berichten) is dit 1 van de beste en goedkoopste manieren die er is
Edit Mod: Dré: Door de jaren hebben we geleerd dat het gebruik van azijn toch geen goed idee is. Het tast het rubber van de pomp aan. Vloeistof op basis van citroenzuur doet dat niet.
kvm schreef:
Het verbaasd mij overigens altijd dat men eerst een apparaat aanschaft, om vervolgens daarna pas revieuws e.d. te gaan lezen.kvm]Voordat je iets aanschaft ga je natuurlijk altijd eerst kijken wat het is en wat de mogelijkheden zijn, dus voordat je iets koopt enige info lezen is niet verkeerd.
maar het zal wel een misverstand zijn, geen zin om hier te discuseren over dingen die niet nodig zijn, toch?
dus volgens jou ben ik een domme ezel die pas nadat hij iets gekocht heeft gaat kijken wat het is en hoe het werkt?
zit je hier naast me dan vanaf 2 weken voor de aankoop of misschien wel langer, want ik heb je niet zien zitten?
het verbaasd mij telkens weer hoe makkelijk mensen een oordeel klaar hebben.
Topic: Rookmachine reinigen (18-6-2005 14:54:00)zit je hier naast me dan vanaf 2 weken voor de aankoop of misschien wel langer, want ik heb je niet zien zitten?
het verbaasd mij telkens weer hoe makkelijk mensen een oordeel klaar hebben.
mijne schoongemaakt, althans, nog bezig. ik raad iedereen aan het ook eerst alleen met ged. water te doen/proberen. waarom? ik heb het gelijk maar met azijn en ged. water gedaan want ik dacht, dan gaat het allemaal ook wat sneller. nou niet echt, want voordat je die stank van de azijn uit je rookdoos hebt... ben nu flink aant spuiten, voordat je tankje leeg is duurt het ook wel weer ff. hoop dat de stank er helemaal uit komt.
iemand ervaring mee? hoe lang duurt het +- voor de stank weg is, gaat ie wel helemaal weg? ik ben een 'mooie' 700watt merkloze doos aant schoonmaken.
maaaaarrrrrr, hij spuit weer als de beste!, nog even kijken of er nog lucht uit moet..
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (18-6-2005 13:41:00)iemand ervaring mee? hoe lang duurt het +- voor de stank weg is, gaat ie wel helemaal weg? ik ben een 'mooie' 700watt merkloze doos aant schoonmaken.
maaaaarrrrrr, hij spuit weer als de beste!, nog even kijken of er nog lucht uit moet..
nah heb het ondertussen wel gelezen denk ik
toch maar ff heel topic doorgespit
Topic: Rookmachine reinigen (17-6-2005 15:44:00)
toch maar ff heel topic doorgespitnou, en als iedereen die zijn rookmachine wil schoolmaken dit forum even leest moet het helemaal goedkomen
vanavond azijn+ gedisst water halen.
gaat helemaal goed komen denk'k
vanavond azijn+ gedisst water halen. gaat helemaal goed komen denk'k