Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 12 van 15)
Topic: Weggeef spullen (21-6-2007 16:36:00)
De kist die de TS hier beschrijft is er trouwens niet een die je "helemaal naar je wensen" hoeft laten bouwen. Gaat hier als ik me niet vergis gewoon om een 19" tunnelkist van een nader te bepalen HE. Deze zijn natuuurlijk redelijk universeel en in verschillende maten te krijgen.Klopt, 2 versterkers en 1 crossover. Zo'n 7HE hoog, en ik wil er dan een plaat in die voor de uitgang voor de speakerkabels, stroom e.d.
Hij moet wel regelmatig mee, maar ik denk dat zo'n kistje dat toch wel aan kan.. toch?Topic: Flightcase kopen of zelf maken? (12-6-2007 22:11:00)
Ja, dat is wel leuk.. Maar niet voor kinderfeestjes. Maar zeker wel voor de ouderen :)
Topic: Weggeef spullen (18-6-2007 19:47:00)Die lampjes zijn inderdaad wel erg leuk. Nog meer? ^^
Topic: Weggeef spullen (17-6-2007 11:47:00)Mijn doelgroep van kinderfeestjes ligt wel hoger dan die rietjes uit delen. Vanaf Groep 7 ongeveer ;)
Topic: Weggeef spullen (16-6-2007 18:17:00)Leuke ideeën! Hebben jullie misschien ook websites waar je die dingen goedkoop kan kopen?
Topic: Weggeef spullen (16-6-2007 18:00:00)
Hallo allemaal,
Al een aantal jaar doe ik kinderfeestjes,
en om de kinderen aan de gang te houden geef ik kleine prijsjes weg.
Ik gebruik altijd Break-lights, die geven licht als je ze breekt.
Kinderen vinden prijsjes helemaal geweldig.
Maar ik wil ook eens wat nieuws weg geven. Het mag niet veel kosten,
want ik wil meerdere keren per feest een weggeeft prijsje weggeven.
Weten jullie nog wat weggeef stuff?
Topic: Username wel/niet te wijzigen. (14-6-2007 14:01:00)Al een aantal jaar doe ik kinderfeestjes,
en om de kinderen aan de gang te houden geef ik kleine prijsjes weg.
Ik gebruik altijd Break-lights, die geven licht als je ze breekt.
Kinderen vinden prijsjes helemaal geweldig.
Maar ik wil ook eens wat nieuws weg geven. Het mag niet veel kosten,
want ik wil meerdere keren per feest een weggeeft prijsje weggeven.
Weten jullie nog wat weggeef stuff?
Nja, jammer dat mijn naam niet gewijzigd kan worden naar Stan.
Dat lid is toch al lang niet meer actief hier, als ik die persoon een mailtje stuur en vraag of hij zijn account nog wilt houden, zou hij dan wel kunnen worden veranderd?
Topic: Flightcase kopen of zelf maken? (13-6-2007 13:22:00)Dat lid is toch al lang niet meer actief hier, als ik die persoon een mailtje stuur en vraag of hij zijn account nog wilt houden, zou hij dan wel kunnen worden veranderd?
vanniekerk schreef:
maar goed, voor 100 euro minder heb je een dap kistje dat ook prima voldoet. Het is maar net wat voor eisen je eraan stelt. Ga je iedere week (meerd dan eens) op pad is zelfbouw idd aan te bevelen zeker omdat het wat steviger is. Gebruik je het niet zo vaak dan is een fabriekskist ook goed hoor!De kist die de TS hier beschrijft is er trouwens niet een die je "helemaal naar je wensen" hoeft laten bouwen. Gaat hier als ik me niet vergis gewoon om een 19" tunnelkist van een nader te bepalen HE. Deze zijn natuuurlijk redelijk universeel en in verschillende maten te krijgen.
Hij moet wel regelmatig mee, maar ik denk dat zo'n kistje dat toch wel aan kan.. toch?
Hallo allemaal!
Aangezien ik nu 3 grote flightcases voor mijn apparatuur heb,
wil ik nu overstappen om er 1 flightcase bij te doen, voor de versterkers en cross-over.
Nu gaat in het zelf maken van flightcases erg veel tijd zitten.
De 3 grote zijn zelfgemaakt, omdat het wel goedkoper is.
Maar toch gaat er veel aan afwerking (hoeken, glijprofielen etc) en hout in zitten.
Wat zouden jullie doen?
Zelf een (19") flightcase bouwen, of compleet kopen?
Of misschien zelfs wel bij een flightcaseboer laten maken.
- Stan
Topic: Wanneer KVK en BTW (4-6-2007 17:00:00)Aangezien ik nu 3 grote flightcases voor mijn apparatuur heb,
wil ik nu overstappen om er 1 flightcase bij te doen, voor de versterkers en cross-over.
Nu gaat in het zelf maken van flightcases erg veel tijd zitten.
De 3 grote zijn zelfgemaakt, omdat het wel goedkoper is.
Maar toch gaat er veel aan afwerking (hoeken, glijprofielen etc) en hout in zitten.
Wat zouden jullie doen?
Zelf een (19") flightcase bouwen, of compleet kopen?
Of misschien zelfs wel bij een flightcaseboer laten maken.
- Stan
Hallo allemaal,
Zojuist zit ik maar te twijfel over: Wanneer moet ik nou kvk aanvragen.
Ik ben zelf 15 jaar, heb een Drive-in show.
Voor een avondje draaien vraag ik niet zoveel,
en zie het zelf meer als een onkostenvergoeding.
Het meest aantal feesten die ik heb, zijn jeugdfeestjes. (Kinderfeestjes e.d.)
Voor deze feesten vraag ik 55 euro (maximaal 4 uur en tot 40 personen (lees: kinderen)).
Als ik meer voor kinderfeestjes ga vragen, dan gaan ze al snel naar een ander toe.
De ene maand heb ik het druk en de andere maand weer niet.
Moet ik nou een kvk- en btwnummer aanvragen,
of kan ik dit gewoon doen als onkostenvergoeding?
Ik heb ook al gezocht op kvk en btw nummer, maar helaas (op dit forum) niets gevonden.
Kan iemand mij iets aanraden?
- Stan
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-5-2007 15:55:00)Zojuist zit ik maar te twijfel over: Wanneer moet ik nou kvk aanvragen.
Ik ben zelf 15 jaar, heb een Drive-in show.
Voor een avondje draaien vraag ik niet zoveel,
en zie het zelf meer als een onkostenvergoeding.
Het meest aantal feesten die ik heb, zijn jeugdfeestjes. (Kinderfeestjes e.d.)
Voor deze feesten vraag ik 55 euro (maximaal 4 uur en tot 40 personen (lees: kinderen)).
Als ik meer voor kinderfeestjes ga vragen, dan gaan ze al snel naar een ander toe.
De ene maand heb ik het druk en de andere maand weer niet.
Moet ik nou een kvk- en btwnummer aanvragen,
of kan ik dit gewoon doen als onkostenvergoeding?
Ik heb ook al gezocht op kvk en btw nummer, maar helaas (op dit forum) niets gevonden.
Kan iemand mij iets aanraden?
- Stan
The Jumpmasters - Taste of summer
Lekker nummertje ^^
Lekker nummertje ^^