Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 12 van 20)
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (9-6-2005 20:01:00)
Ik heb zowaar vandaag weer internet thuis. (werd #$%^&$%^ tijd na 4 maanden storing met UPC). Alleen nog niet op mijn eigen pc. Morgen heb ik dat wel gefixt en kijk ik of ik de foto's kan posten. En ook een paar close ups van mijn zelfbouwtoppen.Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (8-6-2005 13:04:00)Intern lopen twee schroefdraden van de bovenkant naar onderkant van de kast. Aan de bovenkant zitten twee ogen waar carabines met kettingen aan bevestigd worden. Aan de onderkant is het schroefdraad vastgezet aan een metalen plaat.
Het zijn trouwens mijn toppen
Topic: Iemand ervaring met 18sound topjes? (6-6-2005 13:12:00)De 600 was toen slecht leverbaar of niet op voorraad, dat was de reden
@Ivo: dat de 600 iets lager gaat klopt. Dit kwam ook uit mijn simulaties.Topic: Het Punisher baskast topic (9-5-2005 16:15:00)
dat word niets, en ZEKER niet met koda boxjes.Buiten dat denk ik dat je versterker eruit knalt bij 2 en 4 ohm lasten...
Ik zou gewoon een net setje huren.Topic: korte xlr-kabels (21-3-2005 14:11:00)
Ik heb Sietse een mailtje gestuurt of hij misschien voor dit topic wat fotootjes van de binnenkant van de Sirus PS-12 wilde maken. Zijn antwoord luidde:
Dan reageer ik ook maar ff zo.Ik heb zowaar vandaag weer internet thuis. (werd #$%^&$%^ tijd na 4 maanden storing met UPC). Alleen nog niet op mijn eigen pc. Morgen heb ik dat wel gefixt en kijk ik of ik de foto's kan posten. En ook een paar close ups van mijn zelfbouwtoppen.
Ferdy schreef:
Het gaat hier niet alleen (of juist helemaal niet) om grote systemen. De bedoeling is dat je de zelfbouwkast eens op kan hangen indien dit nodig is. Zo is er hier het voorbeeld van Martijn (hoe heb jij die zelfbouwtops eigenlijk intern gezekerd?), waar het gewoon handig is als je wat tops hebt die hoger geplaatst zijn.Het zijn trouwens mijn toppen
DJ Bastisito schreef:
Volgens mij omdat de spec's voor ons iets gunstiger waren (al zijn die nagenoeg
@Ivo: dat de 600 iets lager gaat klopt. Dit kwam ook uit mijn simulaties.
Mijn punishers staan nu in de coating en het binnenwerk is zwart gespoten (geen rooster). Ziet er erg indrukwekkend uit! Komende dagen eens kijken of ik foto's online kan krijgen.
Topic: Het Punisher baskast topic (25-4-2005 22:18:00)Zojuist besloten dat er toch een luik komt 
Topic: geluidsdag (23-4-2005 12:12:00)
Het is morgen al. Als ik vandaag niks hoor ben ik morgen niet aanwezig.
Topic: Het Punisher baskast topic (13-4-2005 11:14:00)Ik ben vorige week met Martijn (van dit forum) begonnen aan de bouw van twee punishers. Het bouwen gaat langzamer dan verwacht, maar het ziet er al leuk uit. Vanavond zal ik even een paar foto's posten.
We bouwen er trouwens gelijk nog twee van mijn eigen ontwerp topjes bij. Dus dan wordt het 2 x 12/1 top met 18sound en B&C op 1 punisher
Topic: geluidsdag (31-3-2005 11:02:00)
We bouwen er trouwens gelijk nog twee van mijn eigen ontwerp topjes bij. Dus dan wordt het 2 x 12/1 top met 18sound en B&C op 1 punisher
Zelfbouwsetjes ook welkom? Verder heb ik ook de beschikking over een DCX processor.
Topic: mijn behringer ep 1500 versterker... (31-3-2005 10:56:00)nijhuisr schreef:
jij denkt 500 man te kunnen bespelen met 1 versterkertje??dat word niets, en ZEKER niet met koda boxjes.
Ik zou gewoon een net setje huren.
https://www.procab.be/procab/belgium2/home.htm
Neutrik copiën van goeie kwaliteit. Beter dan dap, heb ik ervaren, maar kosten hetzelfde. Ze verkopen ook kabels van 0.5 en 1 meter: https://www.procab.be/procab/detailpdf.asp?TypeId=CAB710/0,5
Neutrik copiën van goeie kwaliteit. Beter dan dap, heb ik ervaren, maar kosten hetzelfde. Ze verkopen ook kabels van 0.5 en 1 meter: https://www.procab.be/procab/detailpdf.asp?TypeId=CAB710/0,5